Ettei usko olevansa rakkauden arvoinen.
Tietääkö kukaan mitä on kun pelkää omia tunteitaan
28
376
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi et olisi? Jos et ole ilkeä ja kamalan itsekäs, niin miksi sinua ei voisi joku rakastaa?
- Anonyymi
Ehkä koska se on uusi tunne. En edes tiedä mitä rakkaus tarkoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä koska se on uusi tunne. En edes tiedä mitä rakkaus tarkoittaa.
Oletko niin nuori vai muu syy?
Rakkaus on pohjimmiltaan syvää kiintymystä. Rakastuminen on tunne, johon ei kai ole oikeaa tai väärää tapaa tuntea. - Anonyymi
Ei omalla käytöksellä ole mitään tekemistä tuon tunteen kanssa. Palstakin on täynnä ilkeitä ja kamalia ihmisiä, joilla ei ole mitään hankaluuksia uskoa, että heitä rakastetaan.
sivu
- Anonyymi
En. En ole ikinä ajatellut niin. Tiedän, että luonteeni on hyvä ja tulen toimeen kenen kanssa vain, jos haluan ja toinen ei aiheuta omilla toimillaan ongelmia. Mutta olen ulkonäöllisesti sitä mitä olen, enkä tällä hetkellä ole itsekään siihen tyytyväinen.
- Anonyymi
Minusta ihmiset ajattelevat aivan turhaan omaa ulkonäköään, jos toinen on ilmoittanut pitävänsä hänestä. Loppujen lopuksi kaikkein tärkeintä on hyväksyä ihminen sellaisena kuin hän on, mutta tietyt poikkeamat persoonassa voivat aiheuttaa ongelmia. Parisuhteessa ei saa olla henkistä, eikä fyysistä, eikä myöskään taloudellista väkivaltaa. Tuo viimeinen tieto tuli tietooni äskettäin.
- Anonyymi
Onko joku kertonut rakastavansa sua?
- Anonyymi
En ole ikinä ajatellut, että en olisi rakkauden arvoinen. Aivan järjetön ajatus.
- Anonyymi
Minäkään en ole ajatellut niin, muut asiat ovat voineet vaikuttaa tunteiden pidättelemiseen.
- Anonyymi
Mulla on tosi lujassa semmonen uskomus että kukaan ei voisi tykätä/pitää minusta, saati sit rakastaa 😢😢 kovasti olen yrittänyt työstää sitä että tuommoset ajatukset menisi pois mutta tosi lujassa on
- Anonyymi
Minulla sama uskomus itsestäni. Vaikiaa on. Kova urakka korjata. No hitaasti, mutta varmasti...
Tsemppiä sinulle, olet rakkauden arvoinen. 🫂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla sama uskomus itsestäni. Vaikiaa on. Kova urakka korjata. No hitaasti, mutta varmasti...
Tsemppiä sinulle, olet rakkauden arvoinen. 🫂Kiitos ja samoin 🤗 ❤️ Ja Tsemppiä myös sinne ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos ja samoin 🤗 ❤️ Ja Tsemppiä myös sinne ☺️
Tsemppiä tarvitaan kyl🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tsemppiä tarvitaan kyl🩷
Mä oon taas koko yön vatvonut kaikkia menneitä virheitäni, enkä nukkunut silmäystäkään. Ja sitten ikävöinyt myös häntä joka on muuttanut sydämeeni asumaan 💞
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon taas koko yön vatvonut kaikkia menneitä virheitäni, enkä nukkunut silmäystäkään. Ja sitten ikävöinyt myös häntä joka on muuttanut sydämeeni asumaan 💞
Nyt sitten vaan nukkumaan😴🥱
- Anonyymi
Tulee mieleen ihminen menneisyydestäni. Hän ei jostain syystä pystynyt käsittelemään mitään rakkauteen liittyvää, oli hämmentynyt ja peloissaan asian tiimoilta.
Minä taas olin juuri sulanut ikijäästä ja oppinut rakastamaan! Sillä tiellä olen edelleen, ihanan värikäs ja maukas on maailma kun ei blokkaa kaikkea pois pysyäkseen turvassa - Anonyymi
Niin, että toinen sanoisi, että et kelpaa ja sitten sitä olisi vain, että okei eikai tässä mitään. No siis, mulla ainakin kun katson omaa elämää, niin siellä on aivan muutama hetki, jolloin ajattelin, että nyt jos kuolisin, niin kuolisin maailman onnelisimpana ihmisenä ja silti elämä on onnistunut vielä yllättämään.
- Anonyymi
haluatko kuulla salaisuuden teidät tapetaan kaikki ja teidän omalla tyylillä. se hehkujen luojat on pian kuolleita ja tämä minun vainoajat ja hakkaajat tapatan kaikki 😜 yksikään ei elää kuten tahtoo ja kokevat ennen kuolemassa kidutuksen. autot liikkuu jo, sidotaan ja hajstssn, ne tietyt äijät tapetaan, mielessä jo räjäytin pään ja iskin lattialle siniseksi 😜ja ämmät perässä, rikkaat ja köyhät 😜 sams äijissä, kohta arkut lastataan hautaan iso lasti tulossa 😜
- Anonyymi
se sussu ämmä on helvetin kuilussa jo, unien mukaan siellä on ja vartijat ylhäällä, ja piestään muut sinne mukaan. ja jotka hennon jää, tuhoa niiden elämät ja hakkaat vuosia ja kiduta Paskaan. miten ikinä voin Kosta ja saada pahaa, sen varmasti teen. ja yritetään tappaa ja hävittää joukkoa pois.
- Anonyymi
otat ne nuuttulan naiset ja muualta, myös ja, estät kaikkea, etteivät saa ja, hakataan 😂🤣 kun ne menee töihin, hakkaat ne. myös sitä norjaa odotetaan, koska ämmä piestään. ja nuo mt jahtaajat tapa ne.
- Anonyymi
lähetät rauvos takaisin nsisiin ja miehiin ja saadaan viimein hakattua nuo joiden takia minua vainottiin ja hakattiin. saadaan teille turpaan 😘😜
- Anonyymi
vedettiin muuten sua Jenni juuri nyrkillä päähän ja kidutetaan untasi. pysy poissa, ja ota turpaasi
- Anonyymi
tapa jo ittes.
- Anonyymi
Olet väärällä palstalla. Siirtyisitkö osioon Mielenterveys.
- Anonyymi
Googleta välttelevä kiintymyssuhde (avoidant attachment style).
- Anonyymi
En tiedä, mutta kuulostaa pahalta. Onko sinulla mahdollisuus mennä terapiaan käsittelemään tätä ongelmaa, ettei se pilaa koko elämääsi. Voimia!
- Anonyymi
Meitä on monta tuollaista, et ole yksin ajatuksinesi.
- Anonyymi
Siltä voi tuntua joskus, jos jää esim. perheestä tai yhteiskunnasta sivuun. Itselläni oli vastaavanlainen kokemus yhdessä vaiheessa. Voi tulla kokemus esim. jos on isosta perheestä ja voimakkaimmat perheenjäsenet vievät helposti huomion oli se sitten positiivista tai negatiivista. Oman tien kulkijat voivat tottua ajatukseen, että kulkevat omia polkujaan. He voivat kokea pärjäävänsä, mutta taustalla voi olla myös yksinäisyyden tunnetta, joka yhdistyy ajatukseen "välitetäänkö minusta".
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962953
- 432846
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj292050- 1331969
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51379- 171315