Mietin vaan.....
Sulla saattaa olla ikäkriisi
29
410
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole 😄 tai sekin voi olla, mutta ei tähän liity
- Anonyymi
Sulla on likaset sukat..
- Anonyymi
Ei ole koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole koskaan.
Voi ne olla varpaatkin..
- Anonyymi
Joo, mutta tällä kertaa se on erilainen
- Anonyymi
Sulla on varmaan likainen koti. Pitäisiköhän sun käyttää energiasi sen siivoamiseen muiden ihmisten asioiden kaivelun sijaan.
- Anonyymi
Ei ole koskaan.
- Anonyymi
Miksi niin ajattelet?
- Anonyymi
Kaikilla vanhemmilla miehillä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikilla vanhemmilla miehillä on.
Miehillä kyllä on.
- Anonyymi
Niin varmaan onkin mies.
Nauratti itseäkin tän meidän välinen helvetti
Ja sen tiedostaminen et voi hyvinkin olla ikäkriisiki
täs samas rytinäs.🤣
Noin 40 v naiselta miehelle. - Anonyymi
Aika kauan sit jatkunut, kahdeksan vuotta 🤭
- Anonyymi
Täällä vielä kauemmin..👍
- Anonyymi
Ikähän on vain numeroita ja ikäkriisit ovat ikävien ihmisten luomia ongelmia joita he eivät osaa itsekkään ratkoa.
- Anonyymi
Ei varmaan mulle, kun mulla on käsittääkseni ihan siistiä ja puhdasta. Enkä ole pahemmin kiinnostunut muiden asioista kuin sen verran kun itse kertovat. Yleensä en kysele niin että sitä voisi kutsua tonkimiseksi. :)
Ja tuo tonkiminen on tosiaankin sitä että koetetaan saada selville asioita, joita voi sitten käyttää muita vastaan sekä sotkemaan muiden välejä..
Tällaiset ihmiset oikein odottavat kysymyksiinsä ikäviä vastauksia, joita nauttivat. Jos kuulevat toisilla menevän hyvin, niin vastaus ja äänensävy on tosi vaisu. :DD - Anonyymi
Älä jaksa. 😂😂😂
- Anonyymi
Ei saata, vaan on!
- Anonyymi
Jos olisi ikäkriisi, niin sitten istuisin jossakin witun saunanlauteilla polviin nojaten märehtimässä itseäni muiden "äijien" kanssa. Ikäkriisi on ristiriidassa itseeni kohdistamani armottomuuteni kanssa ja ikäkriisi jää siinä asetelmassa jalkoihin.
- Anonyymi
Ne jotka täyttää pyöreitä, niillä usein on🤔
- Anonyymi
Ei ole kriisi vaan havahtuminen elämässä.
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=nFU9FyGJjJQ
Olet oikeassa, kaikilla meillä on ikäkriisi jossain vaiheessa elämää, se ei kuitenkaan ole kovin vaarallista. - Anonyymi
Miksi patologisoida elämän kehitysvaiheita?
Jokaista ikäkautta voi väheksyä jos välttämättä haluaa. Miksi haluaisit?
Mikä on oikea ikä ja tapa tuntea?
Milloin rakkaus on legitiimiä eikä jotain kriisiä ja hulluutta? Ei koskaan? Ainoastaan 30-32v?
En tajuu - Anonyymi
En ole tarpeeksi vanha
- Anonyymi
Jos olet 18 täyttänyt, ei tarvitse sellaista miettiä.
- Anonyymi
Totta turiset, se mulla kyllä on!🐻😃
- Anonyymi
Usein on liian nuori kuolemaan
- Anonyymi
Vain vanha kelpaa
- Anonyymi
Jos tiedostaa itsensä ikuisuusolennoksi, ei voi olla ikäkriisiä. (sivusta). Voimia!
- Anonyymi
Emuamy
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298