Eli viestiä sulta😔
Edelleen odotan ihmettä
33
669
Vastaukset
- Anonyymi
Samoin
- Anonyymi
Minä en tiedä varmaksi, että odottaisi
- Anonyymi
En oo ikinä ajatellut että odottaisit multa viestiä. Toivottavasti et🫢
- Anonyymi
Mies laittaa viestin naiselle. Koska ainakin tämä nainen on lähestynyt, eikä siitä päästy oikein juttelemaan.
- Anonyymi
Ei vielä...
- Anonyymi
Ei ollut kunnon lähestymis viesti. Sitä ei lasketa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fi ollut viesti vaan irl.
- Anonyymi
Pitää odottaa, et tää p*ska maailma muuttuu ja siin menee vielä jonku aikaa...kaikki on tehty mikä ollaan voitu tehdä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen on lähestymisviesti, jonka kelpuutat? Olemme keskustelleet eri välinein, mutta asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää odottaa, et tää p*ska maailma muuttuu ja siin menee vielä jonku aikaa...kaikki on tehty mikä ollaan voitu tehdä...
Pian...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vielä...
No milloin? Odottelu rassaa mieltä. Mutta ei paineita sulle. Kaikki ajallaan. 🪽😘
- Anonyymi
Joo o. Ongelma on vaan siinä etten tiedä oletko varattu vai et.
- Anonyymi
Kuka? Tunnisteet.
- Anonyymi
Minäkin Odotan.
- Anonyymi
Minä laittaisin, mutta en usko että koskaan koen, että se nainen haluaisi minulta viestin. Olen semmoinen aika merkityksetön ihminen. Hautajaisiini ei tulisi montaa ihmistä eikä kovin monet itkisi sitä että olen poissa. Olen niin estynyt, että en saa paljon ystäviä. En puhu ihmisten kanssa helposti.
- Anonyymi
❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️
❤️
❤️ - Anonyymi
Lauantai hali. Sivusta n
- Anonyymi
Kuka odottaa keneltä?
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Minä taas en enään odota kaivatulta mitään.
Näin muuten boin lisätä että monilla voi olla vaihtuneet nrot. - Anonyymi
Menee ihan ristiin...
- Anonyymi
No niin menee...
- Anonyymi
Kyllä vastasin, illalla sekä nyt aamulla, ne poistui...siis jos olet
- Anonyymi
Samoin enemmän kuin päävoittoa lotossa. Sama tilanne varmasti monella täällä.
- Anonyymi
Hartiat, jos olisin tiennyt nimesi, olisin kirjoittanut sinulle somessa. Tuskin se mikään järkevä viesti olisi ollut, vaan hölmöilyn taidoton näyte. Omituisia pohdintoja ja päläpälätekstiä. Silti, ehkä se olisi ollut parempi, tehdä jotakin suoraan jonkun suuntaan.
- Anonyymi
Sitä ihmet suat varmaannii odotel hautaan asti
- Anonyymi
Näinhän se taitaa olla, anteeksi että edes kuvittelin mitään
- Anonyymi
Ei oo numeroo. Voisinhan mä facebookis ottaa yhteyttä mut en tiedä onko se soveliasta.
- Anonyymi
Toivon myös kaunista ihmettä vielä tapahtuvaksi hänen ja minun välillä, kunhan vain hänkin.
- Anonyymi
Se on sinun tehtäväsi. Olen laittanut sinulle päin monta viestiä saamatta vastauksia.
- Anonyymi
Täällä toisinpäin...
- Anonyymi
2026 👨🏼🍼
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219