hyvä uuma ja lantio. Mä oon tosi rakastunu suhun, mitä jos sulla onkin joku komplikaatio ollu raskauden aikana niin, ettet käykään ihan täysillä. Sitten sun perhe kertoilee jotain että joo, tästä meidän tyttärestä täytyiskin sitten pitää vähän erityishuolta. Ja kun haluaisit rakastella olisin vaan silleen, 'ei vit** pitääkö tässä alkaa vielä vammasta naimaan..'
Mitäköhän siinä tekis.
Sulla on tosi
44
609
Vastaukset
- Anonyymi
Oh my god 😂
- Anonyymi
Sekava teksti. Pedofiili. Hyväkskäyttäjä.
- Anonyymi
😂🤣
- Anonyymi
Rumaa ja halveksivaa aloittajalta. 😱🫵🤮🤮🤮
- Anonyymi
Voi sua poloista
- Anonyymi
Älä kuvaa mua tai mun erityislasta! Pysy poissa tai joudut ’nukkuun’.
- Anonyymi
Juha kekäräinen
- Anonyymi
Mä oon se joka pitää erityishuolta muista, että olipa ikävästi sanottu.. 🙄
- Anonyymi
Miksi sä kiusaat? En arvosta tollasta.
- Anonyymi
Mustisvaimon harrastukset.. 😄 Lynkkaa toista viatonta naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta onko ”hän” siis äitiihmisiä itsekin, äititraumainen aloittaja? Jaksamisia🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta onko ”hän” siis äitiihmisiä itsekin, äititraumainen aloittaja? Jaksamisia🥱
Toivottavasti noilla kahdella EI OLE LAPSIA! Voi herran jestas sentään olis jo varmaan aikoja sitten otettu huostaan ne lapset. Täyshulluja molemmat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla nuo molemmat vammasia pahimmasta päästä. Terveen papereita noilla ei kyllä oo. No vaimo on varmasti todella kateellinen sen huomaa. Mut tälläsii sairaita meidän keskuudessa täällä miettikää… ei hitsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti noilla kahdella EI OLE LAPSIA! Voi herran jestas sentään olis jo varmaan aikoja sitten otettu huostaan ne lapset. Täyshulluja molemmat.
Kellä kahdella? 😂 Oot ihan umpihullu. Kuvittelet tietäväsi ketä täällä kirjoittaa. Kelle kirjoitit tai osoitit tuon? Niin, ei ole munaa sanoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla nuo molemmat vammasia pahimmasta päästä. Terveen papereita noilla ei kyllä oo. No vaimo on varmasti todella kateellinen sen huomaa. Mut tälläsii sairaita meidän keskuudessa täällä miettikää… ei hitsi.
Aloittajan jutut on kyllä melko vajaaälyiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin paljon mahdollista.. Tiiä näistä sekopäistä.
- Anonyymi
Tuskinpa olisin selvinnyt kiitettävillä arvosanoilla koulusta, jos kävisin hitaalla. Olet ihan hiton tyhmä. Et tule perhettäni näkemään, sori.
- Anonyymi
Just näin aloittajaäijä- liian huonot geenit selvästi tällä kaverilla, eli sulla.
- Anonyymi
Raskaus ei ole sairaus. Harvalle jää raskauksista mitään pysyvää haittaa.
- Anonyymi
Kyllä siinä kaikenlaista venymää tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksi lasta olen kantanut. Sektioarpi on ainoa muutos, mitä jäi! Sitäkään tuskin huomaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi myös henkistä
- Anonyymi
Mä en jaksa ihmisiä!
- Anonyymi
Mä en jaksa aloittajan kaltaista miestä. En ikinä voisi olla noin yksinkertaisen ihmisen kanssa. 🤮
- Anonyymi
Ap on henkisesti sairas ja joku diagnoosi hänellä tuosta sairaudesta onkin. Vaimolla varmaan myös 😆 ei kukaan täysjärkinen tuollaisia kirjoita. Ja hän hilluu täällä joka päivä . Sitä se on anonyymipalsta. Toki moni ehkä tunnistaa siellä irl ja sen vaimonsa kun sairasta on touhunsa tietty sielläkin.
- Anonyymi
Kyllä ihmiset on ilkeitä. 😢
- Anonyymi
Ilkeän ja tyhmän ihmisen raja on usein häilyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilkeän ja tyhmän ihmisen raja on usein häilyvä.
No eikös ne tyhmät just oo niitä ilkeitä. Ja kyllähän tosta tekstistä näkyy sekä tyhmyys että ilkeys.
- Anonyymi
Aloittaja ei tiedä rakkaudesta yhtään mitään.
- Anonyymi
Mutta äitiydestä tietää varmaa kertoa senkun edestä tämä äitin poika ja toivevävy
- Anonyymi
Oli mulla jouduttiin leikkausessa laittamaan
kohdunkaulan tukilanka. - Anonyymi
Eikö ole hyvä jos on vähän vammainen niin ei käy elämä tylsäksi, kun voi sanoa kavereille: Mun vaimolla on sentään diagnoosi, mutta ei nuo teidänkään terveet vaimot ihan joka pytyllä käy.
- Anonyymi
Ai sä taidatkin olla ap ja sun vaimos onko joku diagnosoitu vammanen no just, en ihmettele 🤨.
- Anonyymi
Jos tuntee noin suurta pelkoa vammaisen naimista kohtaan, mikä olisi kuitenkin aika epätodennäköistä että siihen päätyisit, niin kannattaisiko vaikka muuttaa keskelle metsää niin ei pelko toteudu.
- Anonyymi
Joskus tuli yleltä ihan vitsin hyvä ohjelma, siinä siis joku vanhempi mies oli tehnyt itselleen maatilan keskelle korkeaa kuusimetsää. Siinä vain kuvattiin sen päivän touhuja, siinä ei ollut edes musiikkia ja se vanhus siis painoi töitä oikeastaan aamusta iltaan. Olin teini-iässä kun näin sen, olis kiva nähdä se uudestaan!
Olen miettinyt kyllä sitäkin, että mitä jos kaivattuni onkin liian samanlainen kuin minä ja me saisimme lapsen, ei se selviäisi elämässä mitenkään. 😁 Tiedän siis kyllä aivan hyvin, että näin ei ole! - Anonyymi
Mun tulevalla miehelläni on paha selkävamma, eikä se haittaa mua yhtään. Se ei oo myöskään vähentänyt rakkauttani häntä kohtaan ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus tuli yleltä ihan vitsin hyvä ohjelma, siinä siis joku vanhempi mies oli tehnyt itselleen maatilan keskelle korkeaa kuusimetsää. Siinä vain kuvattiin sen päivän touhuja, siinä ei ollut edes musiikkia ja se vanhus siis painoi töitä oikeastaan aamusta iltaan. Olin teini-iässä kun näin sen, olis kiva nähdä se uudestaan!
Olen miettinyt kyllä sitäkin, että mitä jos kaivattuni onkin liian samanlainen kuin minä ja me saisimme lapsen, ei se selviäisi elämässä mitenkään. 😁 Tiedän siis kyllä aivan hyvin, että näin ei ole!Riippuu kasvatuksesta. Olen kaksi kasvattanut ja molemmat itsenäisiä ja hyvin toimeentulevia. Ai niin mutta en olekaan kaivattusi 😄 eikun siis jos saat oman kaivattusi kanssa lapsia niin silloin hyvä muuttaa elämäntapaa silleen, että antaa paljon aikaa sille perhe-elämälle. Se voi olla monella tapaa hyvin antoisaa ja myöhemmin saa olla onnellinen kun lapset pärjäävät itse ja jopa voivat huolehtia tulevaisuudessa omista vanhemmistaan, siis sinustakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun tulevalla miehelläni on paha selkävamma, eikä se haittaa mua yhtään. Se ei oo myöskään vähentänyt rakkauttani häntä kohtaan ❤️
Ei vamma minuakaan haittaisi.
- Anonyymi
Vastenmielinen palsta. YLLÄPITO voi tulla paikalle.
- Anonyymi
Henkisesti vammasen aloittajapaskan tunnevammaisia. kirjotuksia. Ikävä ihminen😱🤮
- Anonyymi
Ajattelin tätä siks, koska läheisellä on ollut raskauden aikana tilanne, jossa napanuora on ollut kiertyneenä kaulan ympärille. Ikinä en ole pystynyt häntä näkemään vammaisena, vaikka hänelle onkin annettu lääkärin diagnoosi. Hänellähän on siis jopa ollut "normaaleja" tyttöystäviä. Kyseessä on siis minulle rakas ihminen. Tämmöisiä vastaavia ihmisiä on monen asteisia.
Tuo sana vammainen, sehän on kyllä vähän semmoinem sana...- Anonyymi
ja myönnetään, että osaan olla aika helvetin tyhmä ihminen ihan ite.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja myönnetään, että osaan olla aika helvetin tyhmä ihminen ihan ite.
...on niin helppo olla ajattelematon, taas tuntuu, että kaivan itseäni vain syvemäle kuoppaan...
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146