Tulee voinakkaita trööttejä ja,suhuja ja ette voi kuvitella, mikä haju täällä on
Siis se on ku mätää lihaa, sukkamehua ja kanamunaa sekasi
Huh ku kiva pitkästä aikaa ku pieretää paljon
16
191
Vastaukset
- Anonyymi
Kylllll
- Anonyymi
Uppppppp
- Anonyymi
Muakin pierettää usein. Hiton noloo paukutella esim. kaupan ja hirvee leija peräs😆😅😂
- Anonyymi
Täällä ei uskaltas nyt käyttää sytkäriä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä ei uskaltas nyt käyttää sytkäriä
🤣
😂
- Anonyymi
Harmi kyylä kun mummo olikin taas kattelemassa sun liikkeet.Et sinä tuolla saa pois.
Tämä oli se Justiins 10v.operatiivi tämän vuoksi aloitettu toissapäivänä klo 03.25- Anonyymi
Niin valitettavasti ihmiset valvoo myös kuten kyylä ja ,salarakastelijat!!!
Menikö elämäsu liian hankalaksi?Vastaan puolestasi KYLLÄ ,-D
- Anonyymi
Eikö olekki.Mieki saan taas paukutella koska ei ole kaivattua.Voi olla taas vapaa.
Minun kaivatulla on yliherkkys kaikille luonnon hajuille,hänen oman memmikin ulosteet saa hänen oksennus refleksin myös toimimaan.Hän ei varmaan koskaan tule lapsensa vaippoja vaihtamaan ellei hoidata pipiä pois.
Hän on mies ja asunut lapsuutensa maatilalla lehmien hajussa,eikö olekkin kumma tauti?
Taas kaikki myrkkykemikaalit hänestä tuoksuu hyvälle.Tuo rajoittaa muuten hänen ihmissuhteitaan paljon.- Anonyymi
*lemmikin
- Anonyymi
Tämä on kummallista,tämä aloitus ei minun mielestäni ollut täällä tuohon klon aikaan näkysällä.Tää on taas laitettu myöhemmin näkyviin.
Nämä on niitä ihmisten seuraamisviestintää. - Anonyymi
Mua kans kun söin hernekeitto purkki
- Anonyymi
Upppp
- Anonyymi
Mua alkaa aina pierettää,ku oon tupakil. Hirveitä äänekkäitä sellaisia🤢
- Anonyymi
Oon laskenu sekunteja mitkä on pisimåiä niin 7 sekkaa jopa pierujen kesto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂
🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
THL:n pitäisi lisätä välittömästi tuo tupakoinnin haittojen kirjoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249