Meidät pitäisi sulkea pieneen koppiin keskustelemaan. Pitäisi saada läheisyyttä ja varmuutta. Pitäisi alkaa ymmärtää toista. Syyttely on huono lähtökohta kaikessa.
n>m
Kommunikointikyvyt on niin huonot
21
346
Vastaukset
- Anonyymi
Se on just näin . Puhut nyt asiaa. Vielä pitäisi löytää jostain se pieni koppi.
- Anonyymi
Niin pitäis. On tosi harmi, että kaikki meni näin, kun olisi ollut paljon asioita, mitä meidän olisi pitänyt tehdä ja sanoa toisillemme. Nyt on vain paha olo, kun ei millään osata ratkaista asioita. Eikä ne enää ratkeakaan muuten kuin läheisyydellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin pitäis. On tosi harmi, että kaikki meni näin, kun olisi ollut paljon asioita, mitä meidän olisi pitänyt tehdä ja sanoa toisillemme. Nyt on vain paha olo, kun ei millään osata ratkaista asioita. Eikä ne enää ratkeakaan muuten kuin läheisyydellä.
Haluaisin niin kovasti viettää sinun kanssa aikaa ja tehdä yhdessä asioita, sekä olla vaan kahdestaan ihanan läheisyyden ja hellyyden kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin niin kovasti viettää sinun kanssa aikaa ja tehdä yhdessä asioita, sekä olla vaan kahdestaan ihanan läheisyyden ja hellyyden kanssa.
Niin minäkin sinun. Minä olen odottanut, että me saadaan mahdollisuus puhua toisillemme ja kaikkea kaunista. On ollut iso ikäväkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin sinun. Minä olen odottanut, että me saadaan mahdollisuus puhua toisillemme ja kaikkea kaunista. On ollut iso ikäväkin.
Sitä minäkin olen odottanut, että voidaan luottamuksellisesti kahdestaan jutella. Haluaisin kasvotusten paljastaa tunteeni sinulle. Et varmaan usko, mutta olen ajatellut sinua jokaikinen päivä. Aina nukkumaan mennessä viimeisenä ja aamulla herätessä ensimmäisenä ja usein siinä välissäkin päivän mittaan haaveillut sinusta ja meistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä minäkin olen odottanut, että voidaan luottamuksellisesti kahdestaan jutella. Haluaisin kasvotusten paljastaa tunteeni sinulle. Et varmaan usko, mutta olen ajatellut sinua jokaikinen päivä. Aina nukkumaan mennessä viimeisenä ja aamulla herätessä ensimmäisenä ja usein siinä välissäkin päivän mittaan haaveillut sinusta ja meistä.
Minäkin olen ajatellut sinua jokainen päivä ja siksi täälläkin ollut. Haluan myös jutella luottamuksellisesti kahdestaan, en täällä. Se olisi ihanaa kasvotusten. Tiedät, ettei vaihtoehtoja ole paljon. Miten haluaisit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin olen ajatellut sinua jokainen päivä ja siksi täälläkin ollut. Haluan myös jutella luottamuksellisesti kahdestaan, en täällä. Se olisi ihanaa kasvotusten. Tiedät, ettei vaihtoehtoja ole paljon. Miten haluaisit?
Pitäisi kasvotusten saada varmuus, että toinen tykkää. Sen verran, että kehtaa kysyä / ehdottaa tapaamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi kasvotusten saada varmuus, että toinen tykkää. Sen verran, että kehtaa kysyä / ehdottaa tapaamista.
Niin pitäisi, just noin pitäisi olla. Jossain pitäisi nähdä ikään kuin.
- Anonyymi
Se olisi toimiva ratkaisu.
- Anonyymi
Tuleeko meistä pari? Se on se tärkeä kysymys. m>n
- Anonyymi
Kyllä sitä miettii kaikenlaista.
- Anonyymi
Joo koppihoitoon yhden komistuksen kanssa 🤩
- Anonyymi
Pieneen koppiin sulkeminen ei auta koskaan siihennettäkö oppisi puhumaan tai kommunikoimaan
https://youtube.com/shorts/XXk279NJrXk?si=Qu69eOh6hgkxLhu5
Useammin pahentaa tilannetta kun ei toisella ole mahdollisuutta poistua tilanteesta lopputuloksena si taas saattaa tulla ruumiita koska se on se yleisintapa kuinka agressio purkautuu todennäköisempää on että mies turvautuu väkivaltaan jos ei puhumulla pärjää - Anonyymi
I demand the cone of silence.
- Anonyymi
Varattuna ap sun on kommunikoitava ensin.
- Anonyymi
Fintlänt män
- Anonyymi
En voi tehdä mitään ennen kuin kerrot, ettet ole enää suhteessa.
- AnonyymiUUSI
Totta. Mitään ei voi tehdä jos ei ole vapaa. Haaveilu on turhaa.
- AnonyymiUUSI
Hieman hymyilyttää. Hieman. Välillä on ollut vaikea olla uskomatta siihen, että jokin ohjasi meidät olemaan ns. vierekkäin. Kuin tämä lähtöasetelma ei olisi jo valmiiksi pieni koppi.
- AnonyymiUUSI
Niin. Mennään näin. Löytää toinen ajattomasti. Tutustua toiseen tunteiden ja sanojen kautta…
- AnonyymiUUSI
Ja kyllähän tämä myös kohtalo on…
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774522Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112513- 1731689
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2561554- 1241430
- 1221337
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91251Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721249- 761232
- 35986