Persuthan nimittelevät poliittisia vastustajiaan vihervassareiksi. Se ei minua haittaa. Jos vihervassarinimityksen saa sillä, että kuuluu 90% kansasta kattavaan persuvastaiseen isänmaalliseen enemmistöön, ei petä kansaa, eikä ihaile Venäjää, olen mielelläni vihervassari.
Persujen vihasta vihervassareita kohtaan
15
162
Vastaukset
- Anonyymi
auta aut aannat siis rahasi ulkomaille ? koska ne ihmisoikeudet
- Anonyymi
Saisiko saman selkosuomella? Olethan perussuomalainen?
- Anonyymi
Juuon Venäjä ihana maa . Sie ei oo ikinä lakkoja ja nykkyään elokapinat ja muut mielarit ovat heti vankilassa .
- Anonyymi
Asia on niin että Suomessa ei valtiolla tahdo riittää raha vanhustenhoitoon ja mamujen elättämiseen kuin työssäkäyvien palkkojen nostoon.ym ha silti lähes koko vihervasemmisto hajoaa rajattomasti lisää ihmisiä kehitysmaista Suomeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asia on niin että Suomessa ei valtiolla tahdo riittää raha vanhustenhoitoon ja mamujen elättämiseen kuin työssäkäyvien palkkojen nostoon.ym ha silti lähes koko vihervasemmisto hajoaa rajattomasti lisää ihmisiä kehitysmaista Suomeen.
Tämä Kannattaa lisäksi muistaa vaaleissa että vihreät ja vielä melko iso osademareistaei hyväksy rajalakia ja nämä ovat valmiita ottamaan jopa miljoonia ihmisiä Venäjälrä ja myös muista maista Suomeen, elämää suomalaisten veronmaksajien kustannuksella .Muistetaan tä uurnilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon että kuten 1930-50 luvun kommunistit, nykyäänkin on vihervasemmistossa ihmisiä jotka haluaa tuhota Suomen. Jotka ei hakua että Suomesta tulee entistä parempi maa suomalaisille perustuen markkinataliuteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon että kuten 1930-50 luvun kommunistit, nykyäänkin on vihervasemmistossa ihmisiä jotka haluaa tuhota Suomen. Jotka ei hakua että Suomesta tulee entistä parempi maa suomalaisille perustuen markkinataliuteen.
Juuri Ylessä jota yhdessä tuemme, on näitä kommareita jotka edelleen tukevat ohjelmissa vihervasemmistoa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisiko saman selkosuomella? Olethan perussuomalainen?
Turha persulta on kirjoitustaitoa odottaa ?
- Anonyymi
Kepulaisetkin ovat järkiintyneet ja heitäkin voi kutsua vihervassareiksu .
- Anonyymi
"Suomeen tarvitaan Venäjän ja Unkarin kaltaista kansallismielistä johtotyyliä, ei näitä bensan hintaa korottavia ja Voguen kuvauksissa juoksevia kassaneitejä."
-Mauri Peltokangas-
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18547034/mitas-pensa-peltokangas-onkaan-todennut-omalla-twitter-tilillaan-26-11-2021 - Anonyymi
muistutatko sitä käpyä ?
- Anonyymi
Kritisoit hallituksen tekemiä leikkauksia - olet vihervassu
Puolustat yhteiskunnan köyhiä ja vähäosaisia - olet vihervassu
Nimität Persuja Kokoomuksen sylikoiraksi - olet vihervassu
Muistutat Persujen petetyistä vaalilupauksia - olet vihervassu
Toivot Purran joutuvan sivuun puheenjohtajan paikalta - olet vihervassu
Asetat Purran kompetenssin puheenjohtajana ja valtiovarainministerinä kyseenalaiseksi - olet vihervassu
Et kumarra kuningatar Riikka ensimmäisen edessä - olet vihervassu
Eikös se noin aika pitkälti mene?- Anonyymi
Kyllä se juurikin menee noin.
- Anonyymi
Kyllä, juuri noin. Jos ajattelet erilailla kuin persut olet kommunisti tai vihervassu.
- Anonyymi
Perusidiootit saa nimitellä ihan miten huvittaa! Mutta persu pettää aina.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191692
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991508Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37973Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38851Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50806Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37750Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37730