Nainen, tänään oli epäonnea paivässä mukana

Anonyymi-ap

Olen koko yön täällä kotona riehunut, kun tyhjällä vatsalla on kiukkuisempi.
Tämän päivän saldo on siis valituskirjeitä oikeuteen ja puhjennut autonrengas.
Eilen meinasivat tulla täällä käymään vartioiden kanssa, kun minusta ei ollut kuulunut mitään.
Ei siinä mieliala ole mitään korkeimmalla, kun Suomessa ei oikeutta saa ja perusoikeuksia ja ihmisoikeuksia rikotaan jatkuvasti.

Se mitä olen huomannut, niin viranomaiset kyllä puolustelevat toistensa tekosia, mutta kun heidän pitäisi palkkansa eteen tehdä velvollisuutensa, niin se jää heiltä tekemättä.
Saa siinä sitten oikeutta, kun niitä lausuntoja joita heidän tulisi kirjoittaa he eivät kirjoita.
Ongelmasta "jutellaan" kotikäynneillä vuoden ajan ja kaikki velvollisuudet jäävät täyttämättä.
Se ajelemisrumba on maksanut yhteiskunnalle paljon enemmän virkamiestunteja ja kilometrikorvauksia kuin lausunto jota eivät kirjoittaneet ja jolla ongelma oltaisiin korjattu.
Sitä varten on sos työntekijät, että he kirjoittavat lausunnot ellei ihmisarvoinen elämä täyty ja ihmistä on kohdeltu väärin.

Näin siis Suomessa täällä kulissien takana, josta ei haluta yhtään materiaalia viranomaisten toiminnasta lähtevän eteenpäin.

Outoa on myös se, että "todistemateriaalia" tapauksestani on viranomaisilta "kadonnut".

Sotilasvala velvoittaa minua toimimaan sen mukaan kuin olen toiminut, ilmoittamaan viranomaisille vääryyksistä, perustuslain vastaisesta toiminnasta ja rikoksista ja velvoittaa myös viranomaisia yhtälailla toimimaan oikein.
Olenko ainoa tässä maassa, joka hankkii kansalle oikeutta?

:/

42

383

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asiani tulee käsitellä EU oikeusistuimissa, jotta Suomen viranomaiset eivät pääse enää enempää rikkomaan ihmisten oikeuksia Suomessa.
      Suomalaisille viranomaisille on pidettävä kurinpalautus ja heitä on muistuteltava velvollisuuksistaan ja heidät on saatettava vastuuseen laiminlyönneistään sekä virka-asemansa väärinkäytöksestä ja hyväksikäytöstä.

Suomessa on paljon kentällä väärinkäytöksiä ja kuolemantapauksia laiminlyönneistä johtuen.
      Se on törkeää virkavelvollisuuksien laiminlyöntiä ja rikos ihmisyyttä ja ihmisoikeuksia vastaan.

Suomessa ei oikeusvaltioperiaatetta ole noudatettu ja ihmisiä käytetään lypsylehminä.
      Ennemmin siis laiminlyödään virkavelvollisuudet ja viivytellään asioiden käsittelyssä kilometrikorvausten takia sekä YT neuvotteluja varten todisteita kerättäessä asiakaskuntaa tahallisesti kasvattaen "turhilla tapaamisilla".

Se on hyväksikäyttöä, ihmisoikeudet rikotaan viivyttelyin ja muin keinoin viranomaisen työpaikan pysymisen ja extra tulojen takaamiseksi.

• Anonyymi

Tottakai pitää käsitellä siellä palstasetä, laitahan hösseliksi ja kohta jo Brysseliksi. Voffelit kuulemma hyviä

• Anonyymi

Näistä on ilmoitettu eri viranomaiskanavia pitkin.
      Tuloksia ei ole vieläkään tullut.

Sain sopimattoman lääkityksen (neurotoksiinit) ym. ja olin jälleen menossa "zombie" moodiin.
      Tuttu mainitsi asiasta, että viime kertaan verrattuna kun olimme yhteydessä, niin nyt "oli aika hiljaista jo".
      Niin ihminen muuttuu myrkkyjen vaikutuksesta.
      Eli moodi johon he ihmisiä lääkitsevät on tila jolloin aivot eivät toimi ja kaiken väärinkäytösten keskellä kuola suusta valuen ymmärtämättömänä toteaisin vääryyksiin vain "kiitos".
      Se on kemiallista lobotomiaa.

Olen nähnyt tuolla kentällä niitä ihmisiä, ei heillä enää järki juokse ja ovat lähestulkoon vihanneksia ja täysin viranomaisten armoilla lypsylehminä.

Ongelmani on alusta asti ollut todistajan taakka väärinkäytöksiä ym. kohdatessani ja hyvä oikeustaju ja olen pitänyt kiinni perusoikeuksistani ja vaatinut niitä.
      Asiaa on yritetty "korjata" lääkkein ja laiminlyömällä perusoikeudet ja hävittämällä tietoja sekä järjestämällä lisää ongelmia ja laiminlyömällä velvollisuudet jopa tuomareita ja oikeusavustajia myöden.

Näin siis Suomessa edelleenkin vuonna 2025.

• Anonyymi

Tällä ajalla on yksi kuolemantapaus jo sattunut (naapuri kuoli laiminlyönnin takia) hoitovirhe.
      Toinen josta ilmoitettiin vuosi sitten, toimenpiteet laiminlyötiin, poliisi ei ottanut rikosilmoitusta laiminlyönnistä vastaan ja uhri on todennäköisesti jo kuollut tämän heitteillejätön seurauksena.
      Hänen ruumiinsa löytyy varmaan jostain sairaalan lähistöltä, ehkä parkkihallista taikka lämpökeskuksesta tms.

Kuitenkin, hänelle olisi myös kuulunut Suomessa perusoikeudet, mutta viranomaisten toimesta hänet jätettiin heitteille vaarantamaan terveytensä.
      Hän ei kyennyt huolehtimaan terveydestään eikä turvallisuudestaan ja siksi viranomaisille hänestä tein huoli ilmoituksen ja se otettiin siinä tilanteessa vastaan.

Paljon olen jo nähnyt ja paljon kantamaan ja viemään asioita eteenpäin viranomaisille, jotka ovat vain laistaneet velovollisuuksiaan ja jättäneet työnsä tekemättä.
      Ihmishenkiä kyseessä, ihmisoikeudet kyseessä, perusoikeudet kyseessä, oikeusvaltio kyseessä.

Ellei Suomessa kerran mikään taho näihin törkeisiin epäkohtiin puutu, niin Suomi on kyllä tosiaan täysin korruptoitunut epäoikeusvaltio.

Onko minun harteillani tehdä viranomaisten työt?
      Missä ovat ne todelliset oikeudenpalvelijat?
      Missä on palkka?
      Olen kantanut viranomaisille jo paljon matskua näistä epäkohdista, mutta ne tuntuu vain "katovan" heidän käsissään.

• Anonyymi

Näistä asioista tiedetään Suomessa jo valtioneuvostoa ja ministeriöitä myöden.
      Eli tiedätte kuinka laajasti näistä vääryyksistä ja rikkomuksista Suomessa tiedetään.
      Myös ulkomailla asti jo näistä asioista tiedetään, joten mikäli viranomaiset tahallaan jättävät velvollisuutensa tekemättä ja yrittävät hiljentää todistajan, niin ottavat laajasti osaa aikamme suurimpaan ja törkeimpään rikokseen.

Maailman vähiten korruptoitunut oikeusvaltioko?
      Todisteet puhuvat toista.

• Anonyymi

Tiedät varmaan sen joka asuu Nastolassa P. Viheraho.. tekee myös youtube videoita.
      Hän on ainakin kova käymään vaikka oikeita jos tarve vaatii.

• Anonyymi

Suomessa on tuhansia viranomaisia.
      Yhden viranomaisen hinnalla monta ihmistä saisi perusoikeutensa, mutta Suomessa yhden viranomaisen hinnalla, satoja ihmisiä menettää perusoikeutensa.

Se on väärin ja törkeää sekä turhaa kallista bürokratiaa.
      Papereiden pyörittämistä, viivyttelyä ja perustuslainvastaisten paskalakien soveltamista, jotta ihmisoikeudet ja perusoikeudet eivät Suomessa toteudu.

Asiaan tarvitaan muutos ja viranomaisten toiminta asetettava valvonnan alle ja tutkintaan.
      Tutkinnan tulee suorittaa Suomen ulkopuolinen viranomainen.
      Suomessa viranomaisten keskuudessa olevan korruption ja hyväveljeilyn takia on Suomalainen viranomainen vallitsevan laajan korruption takia jäävi tutkimaan korruptiota ja viranomaisten rikoksia Suomessa.

Olen saanut tarpeekseni.
      Henki vaaraantunut monta kertaa ja tahdon jo vihdoinkin sen ihmisarvoisen elämän, johon ihmisillä on Suomessa ja EU alueella oikeus.

Valvova suojeluryhmä voisi pikkuhiljaa jo tulla hakemaan minut täältä turvapaikkaan.
      Mä en oikeasti jaksaisi enää ja nyt on teidän vuoronne toimia ja täyttää velvollisuutenne.

• Anonyymi

Minä toivon jo sotaa ja sen tuomaa maailman järjestyksen muutosta.
        Ylimielieliset hyvävelit korruptiot pyyhkiytyy pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä toivon jo sotaa ja sen tuomaa maailman järjestyksen muutosta.
        Ylimielieliset hyvävelit korruptiot pyyhkiytyy pois.

Puhdistus on jo täällä, mutta se ei tule sodan kautta, koska silloin syyttömät joutuisivat kärsimään ja se on juuri sitä mitä se korruptiosakki on yrittänyt maailmalla ajaa.
        He yrittävät eskaloida sotaa ja aloittaa 3 maailmansodan, jotta todisteet rikoksistaan ihmisiä ja ihmiskuntaa vastaan peittyisi ja pyyhkiytyisi sodan mukana unholaan.

Sota valtioiden välillä on estetty ja eri ryhmät jo toimivat maailmalla korruptiopiirejä vastaan.
        Heidän toimintansa paljastetaan.

• Anonyymi

” Valvova suojeluryhmä voisi pikkuhiljaa jo tulla hakemaan minut täältä turvapaikkaan.
        Mä en oikeasti jaksaisi enää ja nyt on teidän vuoronne toimia ja täyttää velvollisuutenne.” Alppimajaako odotat, palstaäijä?🧐

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

” Valvova suojeluryhmä voisi pikkuhiljaa jo tulla hakemaan minut täältä turvapaikkaan.
        Mä en oikeasti jaksaisi enää ja nyt on teidän vuoronne toimia ja täyttää velvollisuutenne.” Alppimajaako odotat, palstaäijä?🧐

Oon jo niillä alppimajoilla ollutkin koulutuksessa........

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosiaan tuo on,että ton palsta sedän ja äijän kaa ei pärjää normaalit ihmiset,mitä niille vois,ensinnäkin tuo äijä varastaa kaiken, vainoat,seuraa,satuttaa,tarvis varmaan jonkun y.päri vuorokautisen valvonnan,ku uhritki tuohon väsyy,luulee,ett kaikki on yhteistä,toisilta voi ottaa mitä vaan ilman lupaa,lukothan tuota ei pidättele.......

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhdistus on jo täällä, mutta se ei tule sodan kautta, koska silloin syyttömät joutuisivat kärsimään ja se on juuri sitä mitä se korruptiosakki on yrittänyt maailmalla ajaa.
        He yrittävät eskaloida sotaa ja aloittaa 3 maailmansodan, jotta todisteet rikoksistaan ihmisiä ja ihmiskuntaa vastaan peittyisi ja pyyhkiytyisi sodan mukana unholaan.

Sota valtioiden välillä on estetty ja eri ryhmät jo toimivat maailmalla korruptiopiirejä vastaan.
        Heidän toimintansa paljastetaan.

Kyllä siinä rytäkässä muutama sikaniskakin tulee lähteen vaikuttamasta.
        Viattomia kuolee joka minuutti nytkin ja hiljaisesti.Sikaniskat porskuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosiaan tuo on,että ton palsta sedän ja äijän kaa ei pärjää normaalit ihmiset,mitä niille vois,ensinnäkin tuo äijä varastaa kaiken, vainoat,seuraa,satuttaa,tarvis varmaan jonkun y.päri vuorokautisen valvonnan,ku uhritki tuohon väsyy,luulee,ett kaikki on yhteistä,toisilta voi ottaa mitä vaan ilman lupaa,lukothan tuota ei pidättele.......

Ei taida olla toi aloittaja josta selität noita.

Mut jos olisikin niin voisipa vaan sitten joku
        tuoda sen mun luokse.

Tai vaikka ei olekaan niin silti mielelläni ottaisin tänne aloittajan, saisi ympärivuorokautista seuraa ja muuta....

• Anonyymi

Hallituksen korruptio näkyy siinä, kun venäläiset järjestivät kansanäänestyksen donbassissa, niin se ei kelvannut näille hallituksen "demokratian" puolesta puhujille ja sama sakki vei Suomen NATO:on "väärennetyn" tilatun gallupin voimalla.

Suomessa myös vaalituloksia väärennetään todistetusti.
      Sellainen toiminta ei kuulu oikeusvaltioon eikä se ole demokratiaa.
      Viranomaiset myös tietävät näistä asioista mutta eivät tutki niitä.

Suomessa korruptio on todella törkeällä tasolla, Suomessa on tapahtunut vallankaappaus ja puolustusvoimien olisi korkea aika toimia.
      Poliisin sinisten tulee vaihtua armeijan vihreään ja pamput laulamaan ja maanpetturit ja vallankaappausryhmä sotaoikeuteen.

• Anonyymi

Suomessa ei ole tällä hetkellä laillista hallitusta, ei ollut viime kaudellakaan.
      Kutsun täten ne "10" tekemään velvollisuutensa maailmalla.

• Anonyymi

Hae apua ja kasva ihmisenä.

• Anonyymi

Nii? No jotain pitää tehä leipänsä eteen tjsp

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritinkin, mutta ne järjesti mut tänne korpeen murhattavaksi.
        Täältä olen sitten ollut yhteydessä isompiin toimijoihin ympäri maailmaa ja jakanut tietoa Suomen tilanteesta samalla kun nämä ovat yrittäneet minua hiljentää.

Nämähän käy täällä jatkuvasti ja sanovat että niille asioille ei voi mitään ja ne asiat täytyy nyt vain unohtaa.
        Kaikki kuolleet uhrit ja viranomaisten rikokset siis pitää Suomessa viranomaisten mukaan vain UNOHTAA???
        Jopas on oikeusvaltio.......

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritinkin, mutta ne järjesti mut tänne korpeen murhattavaksi.
        Täältä olen sitten ollut yhteydessä isompiin toimijoihin ympäri maailmaa ja jakanut tietoa Suomen tilanteesta samalla kun nämä ovat yrittäneet minua hiljentää.

Nämähän käy täällä jatkuvasti ja sanovat että niille asioille ei voi mitään ja ne asiat täytyy nyt vain unohtaa.
        Kaikki kuolleet uhrit ja viranomaisten rikokset siis pitää Suomessa viranomaisten mukaan vain UNOHTAA???
        Jopas on oikeusvaltio.......

Ihan valitsit jäädä sinne.
        Palasit ite omasta tahdosta sinne.
        Koita nyt vaa soittaa tai laittaa viesti mulle niin katotaan tilannetta yhdessä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan valitsit jäädä sinne.
        Palasit ite omasta tahdosta sinne.
        Koita nyt vaa soittaa tai laittaa viesti mulle niin katotaan tilannetta yhdessä...

Joo, täällähän mä haluan nauttia niistä perusoikeuksista ja ne kuuluu mulle kaikkialla Suomen alueella, vai oletko eri mieltä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, täällähän mä haluan nauttia niistä perusoikeuksista ja ne kuuluu mulle kaikkialla Suomen alueella, vai oletko eri mieltä?

Tottakai kuuluu,
        mut älä sit sano et ne järjesti sut sinne korpeen,
        kun ite menit ja halusit olla siellä.

Se ei nyt ollu pointti kuitenkaan,
        vaan se että ota nyt yhteyttä muhun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai kuuluu,
        mut älä sit sano et ne järjesti sut sinne korpeen,
        kun ite menit ja halusit olla siellä.

Se ei nyt ollu pointti kuitenkaan,
        vaan se että ota nyt yhteyttä muhun.

Et sä tiedä edes kaikkea miten ja mitä kautta mä tänne päädyin ja mitä kaikkea outoa siinä tapahtui.
        Ja parempikin että et tule tähän nyt mua vastustamaan ja mua vastaan taistelemaan.

Mä en kerro enää yhtään kellekään ulkopuoliselle mitään asioistani, koska niitä tietoja vuotaa ja niitä käytetään mua vastaan.

Mitä vähemmän sä kirjoitat ja jaat kenenkään tietoja täällä mitkä on sulle uskottu, sitä parempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sä tiedä edes kaikkea miten ja mitä kautta mä tänne päädyin ja mitä kaikkea outoa siinä tapahtui.
        Ja parempikin että et tule tähän nyt mua vastustamaan ja mua vastaan taistelemaan.

Mä en kerro enää yhtään kellekään ulkopuoliselle mitään asioistani, koska niitä tietoja vuotaa ja niitä käytetään mua vastaan.

Mitä vähemmän sä kirjoitat ja jaat kenenkään tietoja täällä mitkä on sulle uskottu, sitä parempi.

Ymmärrä se että mä en ole sun asioita vuotanut!!!!

Ehkä siitäkin syystä olis ollut hyvä selvittää asiaa.

Ps
        Sä kirjoitit ite joku aika sitte ihan suoraan meidän välisiä asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä ole ikinä taistellut sua vastaan!
        Mä olen ollut alusta asti sun puolella.
        Tiedät sen hyvin!

Mä en ole se joka vuotaa.

💗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi on oikeesti törkeetä syyttää että mä kirjoitan ja jaan täällä toisten tietoja.

Mä en muutenkaan oo pahemmin täällä kirjoitellut, vaikka niin väitetään.

Jonkun muu kanssa sä oot väitellyt ja taistellut.
        Et mun kanssa.

Kaiken jälkeen sun pitäis kyllä tietää se että
        mä en sulle tekis niin.
        Kaiken jälkeen sun pitäis tietää sekin että ihan molempien hyväksi se yhteys uudelleen ois parasta tässä nyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

H*oralla on töitä koko kesä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mökillä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenestä sä oikein pölötät?

• Anonyymi

Outoa, tuli tietoliikennehyökkäys näiden kirjoitusten jälkeen.
      Netti meni kiinni ja radiokanavatkin särisivät.
      Kyllä ne on siellä kuulolla ja yrittävät edelleen "hiljentää" keinoja kaihtamatta.

Sain takaisin päälle kun käynnisti kaikki uudelleen ja IP vaihtui palveluntarjoajalla.
      Kovaa tämä taistelu Suomessa korruptiota vastaan.

• Anonyymi

Outoa kuinka tästä katosi mun vastaus....
        Kuinka tota tapahtuu mullekin....

• Anonyymi

Sulle sanottiin jotain asioista ja sieltä pois tulosta.

• Anonyymi

Joo, voisin pohjoisempaan tästä sitten lähteä, jos tämä paikka on mielestäsi ainoa perusoikeuksien katvealue Suomessa.
        Ihan oikeasti, Suomen lait ovat voimassa kaikkialla Suomessa.
        Mun ei tarvitse muuttaa vaan viranomaisten tarvitsee tehdä työnsä ja velvollisuutensa.
        Pidän oikeuksistani kiinni enkä niistä luovu, sanoi kuka tahansa mitä tahansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, voisin pohjoisempaan tästä sitten lähteä, jos tämä paikka on mielestäsi ainoa perusoikeuksien katvealue Suomessa.
        Ihan oikeasti, Suomen lait ovat voimassa kaikkialla Suomessa.
        Mun ei tarvitse muuttaa vaan viranomaisten tarvitsee tehdä työnsä ja velvollisuutensa.
        Pidän oikeuksistani kiinni enkä niistä luovu, sanoi kuka tahansa mitä tahansa.

Olisitko kiltti,
        ja ottaisit yhteyttä muhun?
        Voisitko mitenkään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisitko kiltti,
        ja ottaisit yhteyttä muhun?
        Voisitko mitenkään?

En ota yhteyttä.
        Sun ei kannata sotkeutua tähän yhtään enempää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ota yhteyttä.

Ota vaan.
        Oo kiltti.
        Sitäpaitsi,
        Myöhästä tässä enää on tollei miettiä.

Ennemminkin se ehkä auttaisi mua jos oisit yhteydessä, ja vaikka täällä lomalla hetken,
        kun vielä on hetki mahollista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ota yhteyttä.

Ja kyllä sä tiiät et oon liian tyhmä ja itepäinen etten mä luovuta susta ja sun hyvinvoinnista tällein....

Tiiät ettei se mee niin,
        vaikka ei kannattaisikaan,
        Mukamas.

Koska sä oot sotkun ja minkä tahansa arvoinen.
        Sä olet liian tärkeä että antaisin periksi...

💗

• Anonyymi

Mä en kommentoi nyt noihin muihin kohtiin ettet taas väitä että mä oon sekava.
      Tosin enemmän sekavaksi tää menee tällei kun en vastaa tiettyyn kohtaan siitä tietystä asiasta.

Jos mä vaan pystyisin,
      niin oisin jo hakenut sut sieltä pois.
      Mutta mulla ei ole autoa.

Mun mielestä olisi ollut parempi sulle odottaa
      ja odottaa että asiat muuttuu jossain missä sulla on seuraa ja etenkin joku joka välittää susta.
      En tarkoita suhdemielessä.

Enkä tarkoita enkä aiemminkaan tarkoittanut että sun pitää kokonaan muuttaa sieltä pois.
      Niinku sanoin silloinkin että se paikka pitää pysyä sulla ihan niiden sun juttujen takia.

• Anonyymi

En usko tähän tarinaan. Hyvä mielikuvitus 👍

• Anonyymi

👍
        👍

• Anonyymi

Tämäkin on yksi iso ongelma, joku vaan ”ei usko”, vaikka on ihmishengistä mahdollisesti kyse…

• Anonyymi

Voih. 😥

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3874
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3425
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2811
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2478
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1879
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1829
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1766
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      29
      1578
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      387
      1468
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1248
    Aihe