Demarinaiset niitä tarjoilevat. Paljonko pitää maksaa, jotta ei joudu niitä ottamaan?
En halua demarien pikkuhousuja
15
98
Vastaukset
- Anonyymi
Olet vaan liian tottunut äitis pikkareihin.
- Anonyymi
Aloittajan aloituksen väite on epäuskottavin mitä palstalla on nähty.
- Anonyymi
Älä viitsi persuilla.
- Anonyymi
Tainnut Persu herätä päivä känneistä.
- Anonyymi
Herännyt ilmeisesti jonkun pikkuhousut päässä.
- Anonyymi
Persuissa pervoillaan ... vai miten se Purra sanoi.
- Anonyymi
Miten lihavalle demarille saisi laitettua pikkuhousut?
- AnonyymiUUSI
Kysy isältäs. Sillä on kokemusta.
- Anonyymi
Kamalia demarinaisten pikkuhousut. Hyi.
- AnonyymiUUSI
vielä kamalampia on niitten vassareiden housut, niiden, jotka paskoivat bussin penkeille!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
vielä kamalampia on niitten vassareiden housut, niiden, jotka paskoivat bussin penkeille!
Tynkkynen paskoi housuunsa suorassa valtakunnallisessa televisiolähetyksessä.
- Anonyymi
Äläs nyt kun tuollaisista xxxxxxxxl-housuista saa jo ihan hyvän aurinkovarjon kun on ensin parikertaa pessyt
- Anonyymi
10€ voi selvitä.
- Anonyymi
Toivottavasti äitisi ei tiedä mitä teet netissä.
- Anonyymi
Minä sain ihan ilmaiseksi ja pyytämättä persunaisen pikkarit postilähetyksenä. Ensin ihmettelin miksi kärpäset pörräävät paketin ympärillä, ja avattuani sen totuus valkeni. Ruskean keltainen limainen kangasrätti jonka mukana oli lappu jossa kerrottiin sen lähettäjä, joka oli eräs nimeltä mainitsematon perussuomalainen valtioneuvostossa vaikuttava nainen. Mainitsi että yrittää lähetyksellä saada minut kiinnostumaan perussuomalaisesta näkemyksestä. No näkemys tuli kyllä ihan selväksi, joskin eri tavalla mikä oli lähettäjän tarkoitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854890- 1902278
- 371908
- 1331879
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231618- 751582
- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161421Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401185- 351136