Tämä saatanan tuppukylä täälä vihervassari määkijä ämmineen sanelee jotain ohjeita tuonne kaukomaihin miten toimia.
Naurettavaa paskan jauhantaa.
Israel hoitaa jokaisen terroristin vittuun ja sen ne ansaitsee. Mitäs hyökkäsivät parempiaan kohtaan.
Mitä vitun väliä on jollain että suomi tunnustaisi palestiinan valtion?
5
58
Vastaukset
- Anonyymi
Lisää osaltaan painetta verenhimoisille jutskuille hyväksyä asia!!!
Kesäkuuhun 2024 mennessä jo 143 maata YK:n 193 jäsenvaltiosta on tunnustanut Palestiinan. Pohjoismaista vain Suomi ja Tanska eivät olleet tunnustaneet,,,- Anonyymi
Mitä se tunnustaminen on auttanut? Iso osa tunnusti jo 80 luvulla ja katuu päätöstään kun toista kertaa ei voi tunnustaa.
- Anonyymi
Ei Suomi edes halua tunnustaa sitä.
- Anonyymi
Suomessa päättäjät jakaantuvat kolmeen leiriin asiassa
1. Palestiina on tunnustettava, ei vitkuttelua.
2. Palestiinaa ei tule tunnustaa koskaan.
3. Palestiina tulee tunnustaa, mutta ei vielä. Ensin pitää katsoa kansanmurha loppuun ja sen jälkeen tunnustaa Palestiina, jos se koetaan vielä tarpeelliseksi.- Anonyymi
4. Odotellaan uusia terrori-iskuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854910- 1902298
- 402181
- 791966
- 1331899
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231708- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3451214- 351136