Tuhansille ja tuhansille somali ylioppilaille... teissä on somalian tulevaisuus t Veronmaksaja Suomesta !
ONNITTELUT KAIKILLE..
9
387
Vastaukset
- Anonyymi
Suomalaisten veronmaksajien rahoilla elätetty, asutettu, ruokittu, koulutettu ja takasin ei tule panostettu raha ja mitään velvollisuuksia ei ole
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
;))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))- Anonyymi
Välillä ihmetyttää, että minkä säännön.
- Anonyymi
Suomessa on n 180 000 ulkomaalaista koululaista ja opiskelijaa Ja se maksaa Suomelle 3 miljardia euroa vuodessa
- Anonyymi
Joo, kyllä nyt on jo somaleiden korkea aika lähteä juurilleen Afrikkaan, perustaa kouluja, asiallisia hallituksia jne jne. Onhan täällä koulusta imetty kaikki tiedot ja taidot. Vaikka Pisan koulutulosten torni huojuu, oi ihme, somalit onkin moniosaajia !
- Anonyymi
Tanska on julistanut mm somalian turvalliseksi ja palauttanut Tuhansia
- Anonyymi
Somalia tarvitsee lisääntyjiä lisää ja lisää ja lisää
- AnonyymiUUSI
kaikki valmistu ylioppilaiksi ja sai jatkopaikan yliopistosta 🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Voin sanoo et suurinosa valmistuneist ei tule pääsee jatkoon valitettavasti.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824827- 1882188
- 1321832
- 341475
- 1751455
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161381ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj211360- 351126
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161099- 781013