Pohjois-Pohjanmaa
1. Pudasjärven lukio, Pudasjärvi
2. Reisjärven lukio, Reisjärvi
3. Siikajoen lukio, Siikajoki
4. Haapaveden lukio, Haapavesi
5. Muhoksen lukio, Muhos
6. Siikalatvan lukio, Siikalatva
7. Kuusamon lukio, Kuusamo
8. Haukiputaan lukio, Oulu
9. Kastellin lukio, Oulu
10. Sievin lukio, Sievi
326
Vastaukset
- Anonyymi
Pyhäjärvisillä on vauhti sata ja äly nolla.
- Anonyymi
Nää alueet on lestalaisia eli
- Anonyymi
Kepulaisia kuntia
- Anonyymi
Yksikään ei saa Pyhäjärven alueelta työtä ei edes ilman
- Anonyymi
Siikajoella opitaan kolmas sija
- Anonyymi
Pyhäjärven lukiota voikin markkinoida laajasti, maakunnassa lahjattomia riittää.
Markkinointi ajatuksella; lahjattomat opettajat uuvuttavat lahjattomista oppilaista Kelan tukien ammattimannekiineja ja muutaman kurssin verran siinä ohessa oppimaan puhumaan suuria ja olemaan omasta mielestään a-luokkaa itsekeskeisitä vanhemmista. - Anonyymi
Mitä mieltä paikallisista opettajista. Kaikki koulut.
- Anonyymi
Mitä mieltä kaupungin ylimielisistä "kokemusta kerskaavista oppineista ja ammateista eläköityneistä" isovanhemmista ja heidän perikunnistaan?
Suvuilla ei ole siunausta eikä leuhkoista eväistä huolimatta ole ympärillä eikä paikkakunnalla rikkauksista herkuteltu.
- Anonyymi
Tämän aloituksen lukioista teki kansalaiskoulun läpäissyt ja elämässään menestynyt....
- Anonyymi
Ylimielinen opettaja emeritus oletan..
- Anonyymi
Ylen uutiset sen on tehnyt, lukiovertailun.
- Anonyymi
Hei aloittaja onko öljyt vähissä
- Anonyymi
Aloittaja pönkittää nyt hyvin heikkoa itsetuntoaan arvostelemalla muita ja nauttii omasta mielestään siitä
- Anonyymi
Oiskohan noin ?
- Anonyymi
Koulukiusaajat ovat yleensä niitä joiden aika on mennyt aivan johonkin muuhun tärkeään kuin siihen järkevään
- Anonyymi
Joo minun kouluaikana oli yks joka joutu sit myöhemmällä ijällä , ,linnaan.
- Anonyymi
Hoi hoijaa, palstalla ei kestetä tutkittua vertailua lukioist. ylen ja iltasanomien sivuilla on maakunnittain kymmenen parasta lukioita.
Aloittajaa on turha pyhiksen lukion heikosta menestyksestä mollata?
Lauma laiskoja opettajia ja lisäksi niin pas kantärkeitä olevinaan. Ego korostuu humalassa , mutta vessassa ovat pas kalla kuolevaisia.- Anonyymi
Apukoulun Siikajoella suorittanut tietää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apukoulun Siikajoella suorittanut tietää!
eläpä juo ennää ja vähennä jauhohenkäyksiä, sinä yks eteväksi oletettu. olet punakkanaamainen hapitukseltasi ongelma ope.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eläpä juo ennää ja vähennä jauhohenkäyksiä, sinä yks eteväksi oletettu. olet punakkanaamainen hapitukseltasi ongelma ope.
Lukiossa on ollut opettajina mm.huumeiden käyttäjiä, huom ollut! Onko heitä nyt, ei varmuutta.
Syyslukauden alussa kaikille opetustehtävissä ja nuorten kanssa toimiville on tehtävä huumetestit! Lasten ja nuorten esihenkilöinä ei pidä olla päihteiden väärinkäyttäjiä, ei kotona eikä koulussa.
- AnonyymiUUSI
Kyllä Pyhäjärvellä oli hyviä opettajia 70- ja 80-luvulla : ) Sekä peruskoulun että lukion puolella.
En tiedä miten nykyään.- AnonyymiUUSI
Joo ei moitteen sijaa , , opettivat miten kirjassa seisoo . Tulee mieleen historiantunti ja opettaja Vilho lintunen joka totesi tunnin alettua jotensakki näin . . . minä opetan tämän historin tapahtumia mien oppikirja on kirjoitettu , Vanhempan voitte tehdå omat johtopäätökset historiasta kuinka voisi myös tulkita nämä toisenmaailman kuviot. ihan järkevästi ilmoitti asiasta,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854910- 1902298
- 402181
- 791966
- 1331899
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231708- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3451214- 351136