"Ei liity mitenkään kristinuskoon. Se kertoo mitä tapahtui jos tekee hyvää ja mitä tapahtuu jos tekee pahaa"
"Tähän? Tuo liittyy hindulaisuuteen karmaan"
Seuraavalla kerralla voit ilmoittaa: se ei ole kristillistä propagandaa, ja sitten voimme tietysti katsoa ja lukea.
Olemme tottuneet vain kristittyjen painostukseen, jos se ei ole tällaista, teidän pitäisi mainita se viestin alussa, koska me emme edes lue kristittyjä viestejä.
Teidän pitäisi mainita heti viestin alussa
Anonyymi-ap
5
71
Vastaukset
- Anonyymi
Olemme tottuneet vain kristittyjen painostukseen, jos se ei ole tällaista, teidän pitäisi mainita se viestin alussa, koska me emme edes lue kristittyjä viestejä.
- Anonyymi
Ilmoitamme jatkossa
- Anonyymi
Sopii, koska me emme edes lue kristittyjä viestejä, emmekä avaa linkkejä koskaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sopii, koska me emme edes lue kristittyjä viestejä, emmekä avaa linkkejä koskaan.
Yes.
- Anonyymi
Kohta ryöpsähtää 300 kommenttia viiteen minuuttiin, joihin ylläpidon henkilö on IP:n perusteella liittänyt avaajan aiempia kommentteja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774662- 1801957
- 1241640
- 1351211
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161131- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4858