Niin mietin vaan sinua sit ihan aamuun saakka 🥺😘 oiskohan sun vieressä oikeasti tullut paremmin uni 🤔 voi olla että ei, ois ollut jotakin parempaa tekemistä 🤭🔥
En saanut unta viime yönä
12
357
Vastaukset
- Anonyymi
Olisit pitänyt ihan meidän muiden parhaaksi sen koko yön siellä.
- Anonyymi
Mäkin valvoin viime yönä ja ajattelin sua. Oltais rakasteltu kyl😘😍🔥🥰
- Anonyymi
Ihan niinku olisin tuntenut että ajattelet myös 🥰🤩🫠ihan takuulla oltas rakasteltu😘 ja nyt ku ajattelen tuli taas perhoset... 🦋🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan niinku olisin tuntenut että ajattelet myös 🥰🤩🫠ihan takuulla oltas rakasteltu😘 ja nyt ku ajattelen tuli taas perhoset... 🦋🤭
🦋
🦋
- Anonyymi
Kuumat kissat valvoo öisin. Mitenhän me saataisiin sovitettua meidän unirytmit yhteen?🤔
- Anonyymi
Valvotaan yöt ja nukutaan päivät😍🥰
- Anonyymi
Varmasti parempaa tekemistä kun nukkuminen
- Anonyymi
Voi olla että olisi parempaa tekemistä
- Anonyymi
Jaa en tie
https://youtube.com/shorts/m3WNs2C-aNU?si=svtJKvMJeFcM4tCL
En ole onnistunu nukkumaan itse itseni vieressä ei sillä ettäkö olisin edes yrittäny mutta johtuu siitä että tiedän etten pysty kehostani irtaantua koska millään elävällä ei ole muuta kuin kehonsa - Anonyymi
Näin unta sinusta viimeyönä. Oltiin autossa ja sinulla oli paha mieli ja itkit,lohdutin sinua ja sit vähän pussailtiin. Tiedän että sinäkin olet minusta joskus nähnyt unta. Omituista 🤭
- Anonyymi
Näin myös unta miehestä viime yönä. Halailtiin sängyssä ja pussailtiin, sellaista söpöstelyä. Hymyiltiin ja naurettiin. Kiva uni.
- Anonyymi
Voi rakas mikä uni 🤗❤️ oon nähnyt monenlaista minäkin sinusta 😚
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854910- 1902288
- 392050
- 1331889
- 791826
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231688- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3451210- 351136