Niin ihastunut että koko ajan pyörii mielessä ja haluaisin pyytää treffeille
En tiedä onko varattu mutta ei koskaan puhu puolisosta
Lapsistaan kyllä ja lemmikeistään yms. Pitääkö ensin erota hoitosuhteesta että voi tapailla? Tapailulla sitä että treffejä, s*xiä jne.
Ihastuminen ohjaajaan
16
290
Vastaukset
- Anonyymi
Nolaat ittes jos meet pyytää ulos😂 pakit tulloo 🤣
- Anonyymi
Ootko varma?🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko varma?🤔
No mieti nyt kuinka monta rakkaus tarinaa on syntynyt esim kaupan työntekijän ja asiakkaan välillä? Tunnen 0.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mieti nyt kuinka monta rakkaus tarinaa on syntynyt esim kaupan työntekijän ja asiakkaan välillä? Tunnen 0.
🤣😂
- Anonyymi
Kysyt onko varattu ni voit lopettaa haihattelun jos omaa selkärankaa nii luultavasti osaa sanoa itsekin onko varattu vaiko eikö
- Anonyymi
Mikä ohjaaja… Nuoriso-ohjaaja? Liikunnan ohjaaja? Päihdepuolen ohjaaja?
- Anonyymi
Jos puhuu hoitosuhteesta niin, luultavasti jälkimmäinen. 😏
- Anonyymi
Lentokoneen ohjaaja.
- Anonyymi
Joo ei kannata kertoo mitään. Siitä ei hyvää seuraa. Tulee vaan kiusallinen olo molemmille. Yleensä lähes aina ohjaajat on varattuja, joten ei kannatta kysyy treffeille tms. Muutenkin se ei ole heille mahdollista mikään romanttinen ei ole heidän kaa mahdollista. Heillä on eettiset periaatteet, mitä pitää noudattaa. He ei saa alkaa tai tehdä mitään romanttista asiakkaan tms kanssa. Ei edes silloinkaan vaikka se ns. hoitosuhde päättyy, niin ei se oo silloinkaan mahdollista. Niin se valitettavasti on. Se on karu totuus.
T. Nimimerkillä kokemusta on asiasta.- Anonyymi
Joo mutta periaatteessa sitä ei kukaan pysty valvomaan sitte hoitosuhteen päätyttyä?
Mutta ehkä se on koitettava nyt ne tunteet saada tukahdettua 😬 tai sitten säästän treffipyynnön viimeiseen päivään ohjaajan kans niin ei liikaa hävetä jos se ei lämpene mulle ku ei tarvii sit enää koko ihmistä nähdä sen jälkee - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mutta periaatteessa sitä ei kukaan pysty valvomaan sitte hoitosuhteen päätyttyä?
Mutta ehkä se on koitettava nyt ne tunteet saada tukahdettua 😬 tai sitten säästän treffipyynnön viimeiseen päivään ohjaajan kans niin ei liikaa hävetä jos se ei lämpene mulle ku ei tarvii sit enää koko ihmistä nähdä sen jälkeeNo ei periaatteessa voi valvoa, mutta oon aika varma, että hän ei lähde sellaiseen mukaan ja sanoo, että ei voi alkaa mihinkään. Ja just toi et se sitten päättyy ihan kokonaan sit ku se päättyy. Kyllä ne tunteet sitten laantuu, jos tiedät, että se tulee päättymään ja et enää näe häntä. Mutta tosiaan en kyl suosittele kertomista tai treffeille kysymistä. Mut ite päätät mitä teet, mutta oon varma et hän vastaa, että ei voi alkaa mihinkään.
- Anonyymi
niin mutta ei ehkä kannata laittaa silmäluomiinkaanj otain kobolrria vaika hauska väri kromioksiakaan sellaisia
- Anonyymi
Aloittaja mustamaalaa exäänsä.
- Anonyymi
🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣
Tai omaa elämäänsä ja siinä ohessa muitakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai omaa elämäänsä ja siinä ohessa muitakin.
Se voi olla mahdollista...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 932553
- 412536
- 1972361
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241851- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3501251Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51169