Ajatelkaa vaikka seuraavia tilanteita, miten kepuvasurit olisivat toimineet:
-rajat olisivat Venäjälle vieläkin auki ja mamu virat jatkuisi, kun maahanmuuton estämiseksi ei olisi muka mitään estettä.
-polttoaineen hinta olisi lähes 3 €/l riippumattamaailman markkinahinnasta, koska meidän pitäisi maksaa esi-isiemme ilmastovelkoja ja hiilijanajälkiä.
-Ukrainan avustus olisi lopetettu, koska avustukset olisi katsottu pahansuovaksi eleeksi Venäjää kohtan
-sukkahousuviisikko haarakiiloineen olisi päivittäin poseerannut ruudussa esittämässä kukin vuorollaan hallituksesta eroaan, jos ei saa miljardia lisää omiin tavoitteisiinsa. (Nykyisessä hallituksessa kukaan ei ole esittänyt vastaavia vaatimusta).
Kiitos nykyinen hallitus, te olette paikkanne ansainneet ja olette toimineet ansiokkaasti isänmaan hyväksi. Jopa niin, että joitakin vasureita ihan oikeasti potuttaa.
Hieno hallitus. Tässä vaikeassa tilanteessa olette toimineet vastuullisestikansalasia kohtaan.
Anonyymi-ap
3
59
Vastaukset
- Anonyymi
Houkuttelevaa kivien heittelyä lasitalossa, mutta en lähde mukaan.
Vain puolueet, jotka tietävät, etteivät ikinä saa vastuuta kannettavakseen, toimii Suomen kansan vastaisesti. Ne tietävät, että Venäjän takapuolen nuolemiseen ei lähde kovin moni. - Anonyymi
Oot persutrolli tai Pietarin trolli !
- Anonyymi
En vaan suomalainen koko kansan etua ajatteleva. Ajatteletko sinä koskaan ketään muuta kuin peilikuvaasi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 932553
- 412536
- 1972361
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241851- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3501251Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51169