Näin unta, että ensi kesän puoluekokouskin menee vituiksi ja keskinäiseksi riehumiseksi. Ensin ajattelin, että höperöhän se on, joka uniinsa uskoo, mutta nyt asia on alkanut vaivata.
Onko syytä huoleen?
Pessimistinen persu Puolangalta pähkäilee
12
275
Vastaukset
- Anonyymi
Näin äkkipäätään vastaisin, että vaihda puoluetta, niin on yksi murhe vähemmän elämässäsi. Ei-persuna voit nauraa persujen keskinäisille kisailuille sen sijaan että persuna murehtisit niitä. Ei elämä niin vaikeaa ole, kun tekee oikeita valintoja.
- Anonyymi
Persuna suomalainen on tyhmimmillään.
- Anonyymi
Liityt johonkin oikeasti isänmaalliseen puolueeseen. Perussuomalaisista on tullut omien etujen tavoittelijoiden puolue. Ennen puolue piti herroja pelossa. Nykyään antautuvat herrojen panopuiksi.
- Anonyymi
Jos asia huolettaa, voin lohduttaa vanhalla sanonnalla;
Pessimisti ei koskaan pety.- Anonyymi
Pessimisti ei kyllä koskaan saavutakaan juuri mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pessimisti ei kyllä koskaan saavutakaan juuri mitään.
Pessimistinen persu äänesti persua ja oli hyvin tyytyväinen pettyessään tilaukseensa, kun ei ollut optimisti.
Sitä saa mitä tilaa.
- Anonyymi
Kokouksessa eliitti kertoo rahvaalle, mitä mieltä pitää asioista olla ja keitä äänestää.
Ei siellä riehuta, mutta pois lähdetään nyrkkejä taskuissa puristellen. Heti arjen tullen erotaan puolueesta.- Anonyymi
Näin se on. Eliitti masinoi taas sisulaiset uurnille, jotta rahvas ei vahingossakaan pääse johtoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se on. Eliitti masinoi taas sisulaiset uurnille, jotta rahvas ei vahingossakaan pääse johtoon.
Audijartsat huutaa hurraapurraataan...
- Anonyymi
Ei syytä huoleen. Lahden puoluekokouksen äänestyksissäkin persuehdokkaiden saama hyväksyttyjen äänien määrä on sataprosenttisesti persuehdokkaidelle annettu. Persukannatus siis uskomattomat 100%.
Tuskin tulee mitään riehumisia, uskaltaako kaikki edes suutaan avata?- Anonyymi
Vasaraosasto varmistaa, että kenttäpersu äänestää "oikeaa" ehdokasta?
https://youtu.be/NR6FE7gqCJk?t=63 - Anonyymi
100 prosnttia äänistä persuille, nolla prosenttiyksikköä muutosta edellisiin persujen kannatuslukemiin persuvaaleissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854900- 1902278
- 371978
- 1331879
- 771713
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231648- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401195- 351136