Syytös leviää: Pääministeri Petteri Orpo ”puhuu potaskaa”
”Velkasuhde on vakautumassa tavoitellusti vaalikauden aikana”, julisti pääministeri Orpo ja viittasi valtiovarainministeriön arvioon. Kansliapäällikkö Juha Majasen mukaan tällaista arviota ei ole varsinaisesti tehty.
Syytös leviää: Pääministeri Petteri Orpo puhuu potaskaa elkasuhde on vakautumassa tavoitellusti
8
100
Vastaukset
- Anonyymi
Kokoomuslaisten pääministerien (Katainen, Stubb, Orpo) matematiikan taidot eivät ole olleet erityisen vahvat. Tämä näkyy toistuvina kompasteluina erilaisissa suhdeluvuissa, kasvunopeuksissa, itserahoitusosuuksissa, sopeutustoimien määrissä jne”, SDP:n kansanedustaja Aki Lindén naljailee.
- Anonyymi
Koska kokoomuslainen on puhunut totta.
- Anonyymi
Ihan itse olen kuullut kokoomuslaisen puhuvan totta. Sanoi menevänsä viinakauppaan hakemaan krapulaansa vähän loiventavaa.
- Anonyymi
Miten voisi luottaa hallitukseen, jonka päministeri päästelee löysiä ?
- Anonyymi
Paskapuhetta pilvin pimein.
Sdpn heitto Urpo Orposta kuvaa ihmisten tunnoista nyt.
Näitä talous tuhoja ei korjata vuosikymmeniin.
Luottamus on rikottu lopullisesti.- Anonyymi
Marraskuussa työllisyystavoite on saavutettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marraskuussa työllisyystavoite on saavutettu.
Minä vuonna?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä vuonna?
Ei, vaan kenenkä houreissa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219