Syytös leviää: Pääministeri Petteri Orpo ”puhuu potaskaa”
”Velkasuhde on vakautumassa tavoitellusti vaalikauden aikana”, julisti pääministeri Orpo ja viittasi valtiovarainministeriön arvioon. Kansliapäällikkö Juha Majasen mukaan tällaista arviota ei ole varsinaisesti tehty.
Syytös leviää: Pääministeri Petteri Orpo puhuu potaskaa elkasuhde on vakautumassa tavoitellusti
8
120
Vastaukset
- Anonyymi
Kokoomuslaisten pääministerien (Katainen, Stubb, Orpo) matematiikan taidot eivät ole olleet erityisen vahvat. Tämä näkyy toistuvina kompasteluina erilaisissa suhdeluvuissa, kasvunopeuksissa, itserahoitusosuuksissa, sopeutustoimien määrissä jne”, SDP:n kansanedustaja Aki Lindén naljailee.
- Anonyymi
Koska kokoomuslainen on puhunut totta.
- Anonyymi
Ihan itse olen kuullut kokoomuslaisen puhuvan totta. Sanoi menevänsä viinakauppaan hakemaan krapulaansa vähän loiventavaa.
- Anonyymi
Miten voisi luottaa hallitukseen, jonka päministeri päästelee löysiä ?
- Anonyymi
Paskapuhetta pilvin pimein.
Sdpn heitto Urpo Orposta kuvaa ihmisten tunnoista nyt.
Näitä talous tuhoja ei korjata vuosikymmeniin.
Luottamus on rikottu lopullisesti.- Anonyymi
Marraskuussa työllisyystavoite on saavutettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marraskuussa työllisyystavoite on saavutettu.
Minä vuonna?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä vuonna?
Ei, vaan kenenkä houreissa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k233094Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352138- 382025
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71847Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421508- 381299
- 1231198
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2541179Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451095- 131049