Liekö kovin yleinen käytäntö teillä ilomantsilaisilla kipaista autolla siinä Op-automaatilla ja jatkaa sitten ajoaan autolla suojatien kautta Kalevalantielle?
Suojatiellä autoilevien ajosäännöt?
14
344
Vastaukset
- Anonyymi
Hai Henkal on oma lisenssi se apukoululainen hai ajaa hailaivansa siis clionsa myös kauppojen ovien eteen parkkiin kato jos hai sanoo asiasta olet rassimi
- Anonyymi
Ikäihmiset ym huonojalkaiset ajelee niin, ja sen minä heille suon, turha siitä napista, on kyl pahempiakin liikennerikkomuksia maailmassa.
- Anonyymi
Eli tarkoitatko että poliisienkin pitäisi puuttua vain niihin pahimpiin rikoksiin?
- Anonyymi
Ei täällä välitetä ajosäännöistä, eikä pysäköintisäännöistä. S-marketin parkkipaikka on sekasotku. Milloin on kolme autoa peräkkäin pysäköity, milloin asuntoauton rähjällä ajava kauluspaita ja vilsapäinen "herrasmies" tukkii ajoväylän kotterollaan. Vaikka selvät pysäköintiruudut näkyvät kesäaikaan, niin autot ovat silti yhtä sekavasti pysäköity, kuin talvella.
- Anonyymi
Sitten nämä torille pysäköivät viinaa kuskaavat, manne ja matkailuautotyyppi🤮. Kun on yksinkertainen, niin se pitää kompensoida näyttelemällä suurempaakin herraa.
- Anonyymi
Maantiellä kurvataan eteen väistäessä pyöräilijää, vaikka vastaan tulee auto. Ei osata odottaa sen pyöräilijän takana ja lähteä sitten vasta ohittamaan kun vastaantuleva auto on mennyt.
Suojatien kohdalla ei osata pysähtyä. - Anonyymi
Täällä on tärkeää vaan miten joku nurmikon läntti on haravoitu
- Anonyymi
Ai kuskaako he viinaa.on hyvä palvelu.
- AnonyymiUUSI
Vai rähjä as auto.katoppa hintoja netistä.kymppitonni pitää rähjästä pulittaa.
- AnonyymiUUSI
No jos kymppitonnin maksaa niin pitäähän silloin jo saada tukkia parkkipaikkoja.
- AnonyymiUUSI
Uusien hinnat usein 80000-160000, joten 10000 voisi rähjäksi kutsua.
- AnonyymiUUSI
Se on kyllä väärin kun op.n eteen pitää pysäköidä.ja tuskin poliisit jos joskus käyvät täällä edes puuttuisi asiaan.
- AnonyymiUUSI
Niin.saisihan sillä hinnalla hyvän henkilöauton.mutta kaikki ei halua.
- AnonyymiUUSI
Mutta nyt ei ole kysymys autojen hinnoista.vaan pysäköinnistä kun se häiritsee joitain.ihan totta kuitenkin että pysytään parkkiviivojen sisäpuolella.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.834873- 1902268
- 1331869
- 371828
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231598- 1781520
- 751492
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161421Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401185- 351136