Yksityisyys on lain suojaama oikeus. Se on perustuslaissa ja vieläpä yksi ihmisoikeuksista. Karjalassa ei noudateta lakeja yksityisyydestä lainkaan. Kaikki asiasi levitetään ja juorutaan ympäriinsä. Se ei ole kulttuuria, se on väkivallan muoto!
Nämä ovat aina karjalassa puuttumassa muiden asiohin joka liittyneen heikkoon identiteettiin. Yleensä ihmiset joilla on heikko oma identiteetti, keskittyy muiden elämiin enemmän kuin omaansa. Mutta laitonta se silti on levittää muiden yksityisasiat. Jokaisella on velvollisuus kunnioittaa muiden yksityisyyttä. Se on yksi tärkeimpiä velvollisuuksia.
Kulttuuri joka ei kunnioita yksityisyyttä, ei ole kulttuuri
12
115
Vastaukset
- Anonyymi
Näin se menee!
- Anonyymi
Meneekö pylpyrään kakille?
- Anonyymi
Käänny pikaisesti kakin puoleen lähimmässä liikennepylpyrässä. Kakki on viisas ja osaa neuvoa sinua. Pimeän tullen voitte yhdessä pohtia asiaa sumuvalon loisteessa ja sovitella sukkahousuja. Kakissa on totuus. kakkiminen on inhimillistä. Joka pierua pihtaa se kakkia vihaa.
- Anonyymi
Aloittajan kannattaisi tutustua täkäläiseen sukkahousukulttuuriin. Siinä sitä ihmisoikeuksia ja liikenneturvallisuutta poljetaan kun raavaat miehet polkee tiukoissa sukkahousuissa fillarilla autoliikenteen seassa, vaikka pyörätiekin olisi vieressä. Mielestäni tämä on suurimpia ongelmia täällä, mitä tekee hallitus?!
- Anonyymi
Vai muka? Kyllä se on pahenpi kun liikenneympyrässä valkoisella nissanilla ohitetaan sumuvalot päällä. Siinä kyllä menee elämä pilalle karskimmaltakin maailman vartijalta...
- Anonyymi
Olen kokenut tämän kun muutin Etelä-Suomesta 20 vuotta sitten kuumailmapallilla ja huomasin että Kimmelin naikkonen oli jo ekalla viikolla kertonut että minä se olen Nissan mies.
- Anonyymi
LUOTTAKAA KAKKIIN! KAKKI EI JUORUA!
- Anonyymi
karjalassa kun sanoo yhdelle jotain on asia heti sadan ihmisen tiedossa. nämä pyörittää pieni piiri leikkejään ja soittelee toisilleen heti kaikki tiedot. surullinen elämä sellainen. juoruilu liittyy epävarmuuden vähentämisyritykseen,
- Anonyymi
Onneksi se Karjala on tuolla venäjän puolella...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi se Karjala on tuolla venäjän puolella...
Pohjois-karjalaksi tätä aluetta silti sanotaan ja onhan täällä julkaisu nimeltä karjalainen. Mutta oikeassa toki olet.
- Anonyymi
Mene pylpyrään, siellä kuulet parhaat kakkijuorut ja voit tavata sukkahousumiehiä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohjois-karjalaksi tätä aluetta silti sanotaan ja onhan täällä julkaisu nimeltä karjalainen. Mutta oikeassa toki olet.
Kakkikin on pohjois-kurjalainen. Kakki on kaunis ja viisas, sitä kannattaa kuunnella.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854900- 1902278
- 371978
- 1331879
- 771713
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231648- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401195- 351136