Minä olen käyttäny ostovoimaa ja tilasin 200e tavaraa temusta, suomessa olis maksanut melkein 1000e

Anonyymi-ap

Minä olen käyttäny ostovoimaa ja tilasin 200e tavaraa temusta, suomessa olis maksanut melkein 1000e

28

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aika paljon dildoista.

• Anonyymi

Jaa että laatuko sitten sama Temun tuotteilla tai kotimaasta ostettu.

• Anonyymi

Jospa välillä asiaa, mitä olette tilanneet missä hinta laatu suhde on hyvä,
      itse tilasin esim. lippiksiä jotka samanlaisia kuin urheilukaupoissa, hinta vain toinen.

• Anonyymi

"samanlaisia kuin urheilukaupoissa"
        Päältä katsoen ehkä kyllä, mutta onko materiaalit ja työn jälki kelvollisia, onko niissä kenties jotain haitallisia kemikaaleja tai kiellettyjä materiaaleja ja onko ne tehty lapsityövoimalla? Onko niissä laittomasti kopioitu jotain merkkituotetta?

• Anonyymi

Kyllä Temun kiinan tavara on parempaa kuin Tokmannin.
      Ja paljon halvempaa.

• Anonyymi
        UUSI

🤣 kiitos hyvistä nauruista.Orjat vääntää tuota täyttä rihkamaa siellä hikipajoissa ja täällä niitä tavaroita jotkut kehuu hyviksi

• Anonyymi

Kun ei välitä mitä myrkkyä tuotteet sisältää, niin halpaa on.
      Lippis, en uskaltas päähäni laittaa.
      Jos ei tukka lähde niin järki.
      Jos ei ole,niin pistä lippis päähän.

• Anonyymi

Se on aika hyvin! Olisi hyvä silti tutkia voiko vaatteista irrota jotain tai lippikset. Miten / millä tavalla ne on värjätty. Samoin vaikka ostaisi suomalaisesta kaupasta, niin senkin voi tutkia. Millä ne voisi testata ja mikä alkuperä. Ehkä joku keksii tähän ratkaisun.

• Anonyymi
      UUSI

Niin miksi maksaa välikäsille , kun saa suoraan tehtaalta.

• Anonyymi
        UUSI

Ja vitut , moottoripyörähanskat melkein liian vähän aidon näköiset , vesi menee läpi , grippipinta onneton mutta alkuperäinen oikea tuote kestää kymmenenkin vuotta, temu kopio on ala-avoinen.

• Anonyymi
        UUSI

Kiinassa tehdään vaikka mitä feikkiä.Jopa kananmunia väärennetään 🤣

• Anonyymi
      UUSI

Olen myös tilannut paljon sellaista tavaraa jota olisi voinut ostaa Suomen halpakaupoista. Maksanut ehkä 30% kivijalkakaupan hinnoista. Ja on ihan samaa tavaraa.

• Anonyymi
        UUSI

Siksi ne on niin halpoja kun ovat huonoalaatua ja orjat hikipajoissa ne tekevät

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi ne on niin halpoja kun ovat huonoalaatua ja orjat hikipajoissa ne tekevät

Ihan samoja olleet kuin kotimaan halpakaupoissa olevat tuotteet. Samat orjat ne tekee sinne kotimaisen kaupan hyllyllekin ne tavarat...suomalainen kauppias vain kuorii kunnolla rahaa päältä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan samoja olleet kuin kotimaan halpakaupoissa olevat tuotteet. Samat orjat ne tekee sinne kotimaisen kaupan hyllyllekin ne tavarat...suomalainen kauppias vain kuorii kunnolla rahaa päältä.

Esimerkkeinä vaikkapa auton roiskeläpät, sellaiset tarvike. Aivan samaa materiaalia.

Yksi puhelimenlaturikin ostettu...15W...toimii helvetin hyvin, ei kuumene. Vastaava halpis Prismasta ostettu, kuumenee.

Puhelimen kuoria....eurolla ja kahdella...

Retkituoli, Suomessa oli jotain vajaa 40e/kpl, maksoin noin 20e/kpl ja ovat ihan samanlaiset kuin Tokmanni/XXL yms. myy.

OSassa ollut speksit eli ominaisuudet vähän väärin kirjattu, ominaisuuksia joilla ei ole ollut minulle mitään merkitystä. Tehnyt valituksen ja saanut tavaran ilmaiseksi :)

Se on vaan tyhmää maksaa liikaa...ainakin osasta tavaroista.

• Anonyymi
      UUSI

Mulla jäi 1 kertaan oli samalla viimeinen, kaiutin oli paska, tarrat aivan laaduttomia, t-paidasta alkoi iho kutiamaan....

• Anonyymi
      UUSI

Täyttä halpisrihkamaa jotka orjat tekee hikipajoissa.Älkää ostako sieltä mitään

• Anonyymi
        UUSI

Silti orjapajatuotteita myyvät myös monet kivijalkakaupat ja suomalainen verkkokauppias.

• Anonyymi
      UUSI

Temun tuotteet on samoja mitä kivijalka liikkeet myyvät. Kauppiaat osti pelottelu kamppanan että ihmiset ei ostaisi sieltä. Toiset jopa uskoivat bropagandaa.

• Anonyymi
      UUSI

31.5:
      Kymmeniä tuhansia uiguureja siirretty tehtaisiin Kiinan muihin osiin, kertovat New York Times, Der Spiegel ja the Bureau of Investigative Journalism.

Länsimaat ovat oppineet karsastamaan Kiinan Xinjiangista tulevia tuotteita, koska alue on tullut tunnetuksi uiguureihin kohdistuvista ihmisoikeusrikkomuksista.

Esimerkiksi Yhdysvallat on kieltänyt tuonnin alueelta kokonaan, ellei tavaran tuojalla ole vakuuttavaa näyttöä siitä, että valmistuksessa ei ole käytetty pakkotyötä.

Kiinan hallitus on kuitenkin kiertämässä näitä kieltoja siirtämällä uiguureja töihin tehtaisiin Kiinan muille alueille. Näin kertovat selvityksensä perusteella New York Times, Der Spiegel ja brittiläinen tutkivan journalismin yksikkö The Bureau of Investigative Journalism.
      😨

• Anonyymi
        UUSI

Voitte koska vaan esittää toiveen ettei ihmiset olisi orjapajoissa töissä ja saataisi siirrettyä turvaan niistä. Yhdessä moni voi miettiä mikä auttaisi.

• Anonyymi
      UUSI

Miten Tokmanni takaa ettei heidän tuotteitaan ole valmistettu hikipajoissa.

• Anonyymi
      UUSI

Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

• Anonyymi
      UUSI

Kannattaa hakea: o.mg cable, niin näkee, että mitä on piilotettu yksinkertaiseen lataus/data kaapeliin. Salakuuntelupiirejä on piilotettu muuhunkin kiinassa valmistettuun kulutuselektroniikkaan. Sitten vielä tämä tapaus:

USA:ssa heräsi pelko: ”Voi fyysisesti tuhota sähkö­­verkon”
      https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000011242830.html

Onnea vaan, jos Kiinasta tilaa.

• Anonyymi
      UUSI

Minä ostin yhden sijoitusasunnon lisää pari viikkoa sitten. Temusta ei löytynyt, joten ostin Tampereelta.

• Anonyymi
      UUSI

Kauheeta kun in salakuuntelu laitteita piilotettu Temun tuotteisiin. Ja mitä ne tavisten tiedoilla tekee? Kuuraketin??

• Anonyymi
        UUSI

Mietippä sitä. On tyhmää kun et tajuu. On tyhmää ostaa rihkamaa.

• Anonyymi
      UUSI

Fiksu ostaa samantavrn halvemmalla.
      Vihervassu voi ostaa Stokmannilta kun veronmaksajat maksaa romut.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4807
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      188
      2168
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1812
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      175
      1445
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1351
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      20
      1279
    7. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      30
      1223
    8. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1116
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      315
      1068
    10. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      1013
    Aihe