Onko joku muu joutunut Someron kaupungin vuokra-asunnoissa isännöitsijän tai hänen sihteerinsä uhkailemiksi?
Asuntoja isännöi ulkoistetusti kunta isännöinti jolla on toimipiste Heikintiellä.
Tapa ei täytä hyvän isännöinnin kriteerejä.
Näin ei toimia pitäisi vai onko tämä jotain köyhien pelottelua.
Paatunut kriminaali ei onneksi moista hätkähdä vaan hämmästelee
Isännöitsijän uhkailu
Anonyymi-ap
1
64
Vastaukset
- Anonyymi
Ei, mutta erään toisen Somerolaisen isännöitsijän käytös ei myöskään täytä ammattimaista ja sivistyneen ihmisen toimintatapaa. Muualla hänellä ei kauaa riittäisi alan töitä mutta Somerolla voi kukin huseerata mitä tykkää kunhan ei jää kiinni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824847- 1882228
- 1321842
- 361729
- 1771490
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj221481Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161411Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3341164- 651152
- 351126