Eivät ainakaan Ravintelissa . Peltolan roskis lukossa .
Missä syövät koululaiset kesä lomalla
8
300
Vastaukset
- Anonyymi
Kotonaan. Rahaa kouraan ja kaupasta makkaraa.
- Anonyymi
No sitä energia juomaa kuin tähänkin asti .Turha valittaa, tuskin kouluruokaa söivät kun kaupoissa maleksivat purkit kourissa ja kävelessään .
- Anonyymi
Kiuruvetiset ovat niin pulskia ja ylipainoisia että sekä koululaiset että aikuiset pitäisi laittaa vähintään kuukauden nälkäkuurille. Näin vältyttäisiin monilta kansanterveydellisiltä ongelmilta ja saataisiin valtavat säästöt.
Tässä Wikipedian artikkeli tyypillisestä kiurukkaasta.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Ananias_Jauhiainen
Tuo siis 100 vuoden takaa mutta mikään ei ole muuttunut vuosien vieriessä.- Anonyymi
Kepulaisten pennut senkun lihoo kun maatalous tuet elättää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kepulaisten pennut senkun lihoo kun maatalous tuet elättää
Kateellisten kommarien panettelua.
- Anonyymi
Lapsista syötetty sikoja🤮🐷
- Anonyymi
Torilla nakkikojulla syövät
- AnonyymiUUSI
Siellä syövät, missä on eniten roskia yleisillä paikoilla.
"Lapset, lapset, Herran lahjat,
tuhannet torin paskat..."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854930- 402351
- 1912320
- 882241
- 1331909
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231748- 1781540
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461233- 351146