Eivät ainakaan Ravintelissa . Peltolan roskis lukossa .
Missä syövät koululaiset kesä lomalla
13
591
Vastaukset
- Anonyymi
Kotonaan. Rahaa kouraan ja kaupasta makkaraa.
- Anonyymi
No sitä energia juomaa kuin tähänkin asti .Turha valittaa, tuskin kouluruokaa söivät kun kaupoissa maleksivat purkit kourissa ja kävelessään .
- Anonyymi
Kiuruvetiset ovat niin pulskia ja ylipainoisia että sekä koululaiset että aikuiset pitäisi laittaa vähintään kuukauden nälkäkuurille. Näin vältyttäisiin monilta kansanterveydellisiltä ongelmilta ja saataisiin valtavat säästöt.
Tässä Wikipedian artikkeli tyypillisestä kiurukkaasta.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Ananias_Jauhiainen
Tuo siis 100 vuoden takaa mutta mikään ei ole muuttunut vuosien vieriessä.- Anonyymi
Kepulaisten pennut senkun lihoo kun maatalous tuet elättää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateellisten kommarien panettelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ananiaksen aikaan ei ollut maataloustukia.
- Anonyymi
Lapsista syötetty sikoja🤮🐷
- Anonyymi
Saa paremman kilohinnan aikanaan
- Anonyymi
Torilla nakkikojulla syövät
- Anonyymi
Siellä syövät, missä on eniten roskia yleisillä paikoilla.
"Lapset, lapset, Herran lahjat,
tuhannet torin paskat..." - Anonyymi
Kaikki ei asu kirkonkylällä. Maalaisten lapset syö kotonaan, koska siellä ruokaa laitetaan perheelle joka ikinen päivä, eikä vain 'joutoaikana' lomilla ja viikonloppuisin. Kirkonkylällä koulukkaat syö koulussa ja työssäkäyvät vanhemmat töissä. Kotona sitten 'otetaan jotain kaapista'. Onhan se sitten kriisin paikka, kun ei olekaan sitä koulua tai työpaikkaa päivärytmissä.
- Anonyymi
Osa asuu keskustassa, osa kylillä - ja koulupäivinä ostavat monenlaista pikkupurtavaa kaupoista ja nakkelevat roskat pitkin katuja, samoin viikonloppuisin roskaruuan tähteitä...
Eivät kaikki, mutta monet, niin kylillä kuin keskustassa asuvat.
- Anonyymi
Keilahallilla roskaruokaa tietty ketkä asuu keskustassa ja abc
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482752Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3622005- 401727
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351638Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281370Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782