Onko kellään muulla sellanen haikee olo kun kesäloma alkoi koulussa. En itse nää ihastustani yli 2 kuukauteen nyt.
Kesäloma alkoi
8
174
Vastaukset
- Anonyymi
Harmi:c Ette ilmeisesti asu samoilla huudeilla
- Anonyymi
No kyllä me vissiin kummatkin asutaan samassa paikassa mutta hän ei vain tiedä sitä
- Anonyymi
Mullakin häviää ihan asiallisia kommentteja. Vähän ihmetyttää🤔
- Anonyymi
Paras vuodenaika olla ope! KYLLÄ LOMIA RIITTÄÄ!
- Anonyymi
Opettajilla on liian pitkät.lomat, Suomen koulujen taso romahtanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettajilla on liian pitkät.lomat, Suomen koulujen taso romahtanut.
Ei se niistä lomista johdu. Helvettiäkö ne opettajat töissä tekee, jos oppilaat on lomalla?
- Anonyymi
Opettajille pitää kesäisin järjestää aseenkäsittelykursseja, samoin lähitaistelutekniikoita ja neuvottelutaitoja kriisitilanteita varten
- Anonyymi
Näin se taitaa nykyisin olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854930- 402351
- 1912320
- 882241
- 1331909
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231748- 1781540
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461233- 351146