Ekalla kerralla raskaaksi vanhemmalle miehelle

Anonyymi-ap

VANHEMPAA MIESTÄ

Olin 17-vuotias harjoittelijatyttönen varaosamyymälässä. Vielä täysin kokematon, mutta työssäni tuli katseltua komeita vanhempia miehiä jotka välillä heittivät kivaa, kiusoittelevaa flirttiäkin minulle.
Varaosamyymälässä tapasi käydä usein hakemassa osia eräs vanhempi mies, noin 60 vuotias, Topiksi hän itseään nimitti. Mies ei ollut mikään pervon oloinen, vaan erittäin kohtelias herrasmies, ikäisekseen hyvin nuorekkaan ja menevän oloinen ja näköinen. Hänestä olin hieman haaveillutkin iltaisin, kun olin itseäni tyydyttänyt. Tuollaista komeaa konemiestä minä haluaisin. Olin jostakin syystä mieltynyt juuri vanhempiin herrasmiehiin, sellaisiin työvaatteisiin pukeutuneisiin oikeisiin työmiehiin.

Eräs päivä Topi tuli jälleen hakemaan tavaraa myymälästämme. Jouduin toteamaan, että ne osat, jota Topi olisi kaivannut välittömästi, ovat vasta tulossa kuorma-autolastissa juuri myymälän sulkemisajan jälkeen. Mietin, että tässä olisi mahtava tilaisuus päästä samaan tilaan Topin kanssa täysin kahden. Siispä ehdotin Topille; "Näitä osia tulis ihan sulkemisajan jälkeen, mä voin jäädä tänne odottaan sen kuorman ja purkaa sulle ne osat sieltä, jos sä kerkeet tänään tulla ne vielä hakemaan sitten?" Mies vastasi tyytyväisenä, että ompas neidiltä hyvää palvelua ja lupasi tulla heti sitten, kun kuorma saapuu, hakemaan osat. "Tuu vaikka tuonne myymälän taakse, niin kukaan ei kiinnitä huomiota että otan vielä asiakkaan sulkemisajan jälkeen" sanoin vielä Topille. Topi nyökytteli tyytyväisenä, kiitti ja lähti vielä muutamaksi tunniksi työmaallensa.

Kello oli hieman yli kuusi, kun kuorma-auto saapui pihaan ja pääsin vastaanottamaan osatilauksia. Purin laatikoista valmiiksi Topin kaipaamat osat ja rustasin valmiiksi jo laskunkin sähköpostiin.
Pian sininen pakettiauto kurvasikin jo myymälän taakse. Ryhdikäs ja komea, viiksekäs mies asteli autosta kohti takaovea. Menin avaamaan oven.
"Noh, jokos likka on vastaanottanut kuorman" Topi kysäisi hymyillen. Vastasin nyökyttäen, ja pyysin peremmälle. "Jep, täällähän ne ovat jo pöydällä odottelemassa. Kiva kun saatiin tää järjestymään näin" sanoin Topille.
Topi katseli minua suoraan silmiin, noine säihkyvine sinisine silmineen. Jäin katseeseen vangiksi ehkä turhan pitkäksikin aikaa.
Topi keskeytti hiljaisuuden. "On kyllä kiva, et on tollanen reipas nuori tyttönen meitä vaativia asiakkaita varten, tai ainakin minua varten" hän totesi hymyillen. "Kiitti, mä kyllä palvelen niin hyvin kuin pystyn, ihan kaikessa" vastasin.
Topin katse vaelteli minun kehoani pitkin. Tunsin kuumaa jännitystä. Sitten hän kysyi naurahtaen " Ai palvelet ihan kaikessa? No sori, vähän mauton vitsi, tiiän et kuulet näitä ihan liikaa"
Hivuttauduin lähemmäksi Topia. Tunsin kuinka pilluni kostui ja nännit alkoivat nöpöttämään. "No en mä tosta pahastu, ainakaan sun sanomana" vastasin pientä flirttiä äänessäni.
Topi katsoi hieman alta kulmain lempeästi minua suoraan syvälle silmiini. "oot kyllä tosi kaunis nuori tyttö. Sori kun puhun tällasii, mut sä... oot vaan jotenkin erilainen, kuin muut. Silleen hyvällä tavalla..." hän sanoi hiukan kuiskaten. Olin otettu ja halusin vain, että tilanne etenisi siihen mitä eniten toivoin...
"Hei saanko mä vielä halata sua kiitokseksi, oot niin huippu tyttö ?" Topi kysyi yhtäkkiä. "Ennen kuin mä tästä lähden."
Vastasin myöntävästi. Topi veti minut halaukseen. Vedin Topia lähemmäksi, ja tunsin kuinka hänen housuissaan pullotti. Menin niin tiukasti häntä vasten kuin vain ikinä pystyin ja pääsin. Topi liu'utti hiljaa kättään kohti pientä peppuani. Pian hänen kätensä hiljaa silitti pakaraani, ja painoin päätäni vielä tiukemmin vasten hänen rintaansa. "Sano jos tää ei oo okei, mä en vaan... mahda itselleni mitään.. oot niin ihana.." Topi kuiskasi korvaani.
"Oo vaan siin, täs on nii hyvä olla." Sanoin Topille.
Topin molemmat kädet vaeltelivat pitkin kehoani. Hän hieroi pakaroitani hellästi ja pian toinen käsi otti hellästi kiinni kaulaani. Katsoin häntä suoraan silmiin ja suutelin häntä. Topi oli selvästi kokenut rakastaja. Hän suuteli niin kauniisti ja seksikkästi minua. Pian hän kuljetti minut kohti varaston sohvaa ja kaatoi minut hellästi siihen makaamaan. Hän hivuttautui osin päälleni, ja suuteli minua edelleen niin kiihkeästi. Tein kaikin kehonkielin selväksi, että jatka jatka jatka..
"Mä en enää voi tälle mitään, mä haluan sua niin. Oot niin upee seksikäs nuori nainen...." Topi huokaili hiljaa.
"Mäkin haluun sua, niin hirveesti.. jatka vaan, mä en halua lopettaa..." kuiskin kiimaisena hänelle.
Topi pyöritteli kokeneesti minun pieniä, sieviä rintojani. Pian kädet vaeltelivat paitani alle. Hän hivutti hiljalleen t-paidan yltäni kokonaan pois ja painoi päänsä vasten rintojani.

//Jatkuu

2

1541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiihkeästi hän alkoi nuolla rintojani, varoen näykki välillä nännejäni ja pyöritteli niitä kielellään. Samalla hänen kätensä hivuttivat housujani pois.
      "Haluaks sä oikeesti, kuitenki oot vielä niin tosi nuori niin haluun olla varma ettet ala yhtäkkii katumaan" Topi kysyy.
      "Haluun mä sua, mut mul ois yks juttu... Mä en oo koskaan ollu kenenkää kaa silleen..." Vastasin Topille ja pelkäsin säikäyttäväni hänet tuolla tiedolla.
      "Mä opetan sua.. ja lupaan olla niin hellä kun vaan voin" Topi huokaili vastaukseksi.
      Pian housut olivat alhaalla, ja Topin käsi kosketti minun sheivattua, pientä pimppiäni joka sykki kiimasta. Hän alkoi varovasti hivellä sitä sormilla.
      Pian sormet menivät jo häpyhuulten väliin. Huokailin kiihkosta. Topi todella tiesi, mistä naista kuuluu koskea.
      "Sul on niin ihana pillu, saanko mä.. maistaa sun herkkupillua..." Topi huokaili. Vastasin hyväksyvästi.
      Topi alkoi nuolla hellästi kuumaa pilluani, pyöritteli ihanasti klitorista kielellään. Samalla hän laittoi sormiaan syvemmälle kun tuotti nautintoa kielen liikkeillään. Parran sänki kutitteli ihanasti. Huokailin aina vaan kovempaa. Olin aivan orgasmin partaalla, kun Topi nosti päänsä ylös.
      "Voitaisko me kokeilla, miten tää sopii sinne? Mä lupaan olla tosi varovainen" Topi kysyi samalla vetäen sepaluksensa auki, josta paljastui iso, suonekas täydessä juhlakunnossa oleva kalu.
      "Mä haluan, pliis nai mua mä pyydän.." huokailin aivan totaalisen kiimassa. Minä en mitään muuta niin halunnut, kuin tuon valtavan kalun sisääni, sattuipa se tai ei.
      Topi tuli minun päälleni ja alkoi asetella kyrpää pilluni huulille. Hieman ensiksi kiusoitteli hivellen kalullansa pilluni huulia ja klitorista.
      Topi alkoi varovasti työntyä sisääni. Voihkin lujaa. Kalu oli tosi iso, ja neitsyenä toki se otti jonkin verran kipeää.
      "Sattuuks sua? Sano heti vaan niin mä en enempää sit.." Topi sanoi.
      "Eii mua satu, oikeesti anna mulle sitä.. sun kaluu..." Valehtelin, mutta kiihko ja nautinto meni kivun tunteen edelle.
      Topi työntyi syvemmälle ja tunsin, kuinka immenkalvoni venyi rikki. Se otti aika kipeää, mutta yritin sietää kipua niin ettei se paljastuisi Topille.
      Topi alkoi työnnellä kyrpää edes takaisin sisälläni. Voihkin todella kovaa, se alkoi tuntua niin mahtavalta. Iso kalu täytti pienen, koskemattoman pilluni. Vauhti kiihtyi ja Topi samalla hyväili kädellä klitoristani.
      "Aaahhhhhh.... nnyt mä tuunnn... " Otin Topista lujaa kiinni ja sain elämäni kovimman orgasmin, mitä en ollut koskaan kokenut. Koko kehoni värisi samalla kun Topi pumppasi suurta kyrpäänsä minun pillussani. Valtava hyvä olo valtasi minun koko kehoni, tuntui kuin olisin ollut taivaassa. Tunne oli aivan sanoinkuvailematon. Topi kiihdytti tahtiansa ja painoi kyrpää joka työnnöllä aivan pohjaan saakka. Koko sohva heilui kun Topi antoi selvästi viimeistenkin estojen kadota, ja nai minua kuin viimeistä päivää. Pian Topi alkoi voihkia ja tunsin, kuinka spermat valuivat suoraan pilluni sisään. "Ahhhhh, mä en kestä, tuntuu niin ihanalta...." Topi laukesi suoraan sisääni ja painautui sitten vasten minua päälleni.
      Tajusin vasta siinä tilassa, että emmehän me käyttäneet kumia, eikä minulla ollut mitään ehkäisyä.
      "Mä laukesin sun sisään, anteeks mä en voinu mitään.. Onhan sulla pillerit tai jotai.."
      Topi kysyi minulta edelleen huohottaen.
      "Ei mul oo mitään ehkäisyy käytös, mut ei se haittaa, katotaan nyt mitä täst seuraa." Vastasin Topille. Mielessäni pyörittelin vaihtoehtoja. Odottaako rauhassa, ehkä mitään peruuttamatonta ei kuitenkaan ole tapahtunut.

Hiljalleen lähdimme siitä molemmat, kohti omia kotejamme. Oli jo myöhä ilta ja aurinko oli laskemaisillaan. Hyvästelin Topin suudellen häntä vielä parkkipaikalla.

Muutamaan viikkoon Topi ei vieraillut ollenkaan myymälässä. Olin huomannut, että kuukautiseni eivät alkaneet joten olin tehnyt raskaustestin, joka oli plussa. Olin tullut hänelle raskaaksi..

Tarina jatkuu ehkä myöhemmin!

• Otappa tyttö yhteyttä, niin saadaan sinulle ja lapselle hyvä elämä, kuka ties vielä joitakin sisaruksia lapsellesi.. Juuri niinkuin minun salainen fantasiani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      271
      2310
    2. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1011
    3. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      55
      989
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      980
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      81
      931
    6. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      861
    7. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      21
      848
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      746
    9. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      299
      694
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      687
    Aihe