https://www.verkkouutiset.fi/a/usa-iskee-kovaa-massiiviset-pakotteet-venajalle-etenevat/#e09dc2ee
VOI OLLA ETTÄ PUTLERIN AAMUT OVAT LOPPU !!!!
USA AMPUU KOVAA VENÄJÄÄ !!!! SAA NÄHDÄ JÄÄKÖ VENÄJÄ HENKIIN !!!!
7
78
Vastaukset
- Anonyymi
Ei pelkuri Trump uskalla laittaa pakotteita Venäjälle. TACO.
- Anonyymi
Ei kyse ole uskalluksesta vaan siitä, että Kiina on jo niin vahva, ettei Länsi voi uhkailla Kiinaa tulleilla.
Länsimaat kärsii tullisodassa Kiinan kanssa Kiinaa enemmän. Se nähtiin jo huhtikuussa.
Siksi nuo USAn senaatin ehdottamat tullit on pelkkää haihattelua. - Anonyymi
Trump puhuu vaan! Putin on niskan päällä Trumpin kanssa ja tekee juuri, niin kuin itse haluaa!
Putinilla on valttikortit! Hän tietää Trumpista törkeitä asioita ja ne eivät saa tulla julki! Siksi Trump on aivan Putinin orja!! Ei kannata Trumpiin luottaa!
- Anonyymi
Trump pelle heittelee ilmoille mitä vaan . Todellisuus on toista . Pelle helppoheikki on rtumppi .
- Anonyymi
Kuten jenkeissä ja maailmalla leviävässä TACO meemissäkin kerrotaan OransistaPapasta "Trump Always Chickens Out" eli ”Trump jänistää aina”.
- Anonyymi
Ennemminkin kyse on siitä, että Kiina on jo Länttä vakaampi talous.
Tullisodassa Kiina selviää voittajana.
- Anonyymi
Mitään pakotteita ei ole Venäjälle tulossa USA:n taholta, siitä pitää taco-mies eli oranssi ääliö kyllä huolen.
Trump on surkea nössöraukkis pelkuri, joka ei uskalla tehdä yhtään mitään. Tyhjiä puheita on riittänyt, mutta ei mitään tekoja. Putin vedättää Trumpia kuin pikkulasta.
Kaikki nauravat Trumpelolle, taco-miehelle jota Putin pitää pilkkanaan ja nöyryyttää jatkuvasti, eikä oranssi nyhveröpelkuri tee yhtään mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854890- 1902278
- 371908
- 1331879
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231618- 751582
- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161421Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401185- 351136