Piika nukku eri aetassa, ku renki. Eikä se piika mielellään sitä renkkii sinne ommaan aettaasa halunnu, ku ei ollu oekkein nuama mielleen.
Vaen kun mieli kuitennii teki vähäsen molemmilla, varsinnii sillä rengillä.
Niin siinä piian aetan ovessa oli semmonen kuivanu oksanreikä ja tottakae renki siihen yön hämärissä lykkäs temmisä.
No joo, piika arveli, mäni ja perruutteli aekasa, sieltähän posahti mällit.
Piika jämähti paksuks ja tuli poeka.
Poeka mäni ekaluokalle, opettaja kysy nimmee: "Tappi aetan seinästä."
Renki ja piika puuhastelivat aekonnaa.
Anonyymi-ap
1
84
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö toinen tappaus ollu kun renki lykkäs piikoo pirtissä ja isäntä sattu yllättämmään kesken touhun,siinä piika säikähti ja vetäs ihtesä pois rengin eestä kesken kaiken niin rengiltä lenti lasti lattialle. Isäntä tuohuksissa kävel siihen ja liukastu selälleen lattialle jotta mäjähti!piika tuumas että "olispa siitä tullu potra poika kun nyt heitti jo isännän selälleen lattiaan"!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824837- 1882208
- 1321832
- 361649
- 1751455
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj221421Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161401Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3241133- 351126
- 781013