Tänne siis voi kirjautua usealla nimimerkillä? Extyökkäri/EXKAXEX esimerkkinä.

Anonyymi-ap

Tuskin kyse yhdestä suomalaisesta henkilöstä. Haiskahtaa ihan joltain muulta jos ei jopa Venäjältä tai sitten Kokoomuksen puoluetoimistolta. Mutta kukaan yksittäinen henkilö ei voi olla kun tarinoita lukee.

18

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kokoomus on hyvä ja osaava puolue eikä se ole mikään ay-mafia tai SS-hallitus t: NIXVIXKAKXPLUX

• Anonyymi

Aikoinaan oli luteitten ja torakoitten hävittämiseen tarkoitettu aine nimeltä Täystuho.

Suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan hävittämiseen tämä täystuho on nimeltään Kokoomus !

• Anonyymi

Sillä hörhöllä on ainakin kolme nimimerkkiä joista ainakin kahta se käyttää jopa samassa ketjussa, kolmas on karva.naamari !
      Voihan se jo askarrella neljättäkin ?

• Anonyymi

No näkyi sen heti viestisi jälkeen tuoneen sinulle näkyviin,

• Kyllä sinullekin riittää kunhan saat rohkeutta kirjautua!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Kyllä sinullekin riittää kunhan saat rohkeutta kirjautua!

Siis voiko tänne kirjautua hyvin epämääräisesti usealla nimimerkillä?

• Anonyymi kirjoitti:

Siis voiko tänne kirjautua hyvin epämääräisesti usealla nimimerkillä?

Ainahan tänne kirjaudutaan omalla nimimerkillä, eikä muiden. Sinä et näytä uskaltavan edes kirjautua! Sitä ihmettelen suuresti. Etkö sen vertaa luota omiin kirjoituksiisi jotta uskaltaisit seisoa niiden takana? Mitä keskustelua voidaan saada aikaan, jos aina vaan on sama henkilö/nikki asialla? Sehän on itsensä kanssa kinaamista!

Tänne voi kirjaitua omalla rekisteröidyllä nikillään! Sitähän sinä kysyit! Kokeile itse montako nikkiä saat tuohon yläreunaan osumaan!

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Ainahan tänne kirjaudutaan omalla nimimerkillä, eikä muiden. Sinä et näytä uskaltavan edes kirjautua! Sitä ihmettelen suuresti. Etkö sen vertaa luota omiin kirjoituksiisi jotta uskaltaisit seisoa niiden takana? Mitä keskustelua voidaan saada aikaan, jos aina vaan on sama henkilö/nikki asialla? Sehän on itsensä kanssa kinaamista!

Tänne voi kirjaitua omalla rekisteröidyllä nikillään! Sitähän sinä kysyit! Kokeile itse montako nikkiä saat tuohon yläreunaan osumaan!

Eikö nukuta?

En ihmettele kyllä yhtään.

Sillä sen verran paljon olet ottanut täällä pataasi vuosien aikana.

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Kyllä sitä seinähullua nyt riepoo ?

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Kyllä sinullekin riittää kunhan saat rohkeutta kirjautua!

Mitä vitun rohkeutta sinulla on ?
        Aivan sama kirjaudutko vai et, ainoa mitä saat on vähän enemmän tervaa ja höyheniä !

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Olisit rehellinen etkä nolaisi meitäkin. Tuolla nyt teet meidätkin tyhmiksi muille.

T. EXKAXEX ja karva.naamarit

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Eli tänne voi viisi rekisteröityä usealla omalla nimimerkillä? Sitä siis tarkoitit+ Mikset kerro selvästi?

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

"Tänne voi kirjaitua omalla rekisteröidyllä nikillään!"

Kuinka monella nikillä voi sama taho kirjautua?

" Sitähän sinä kysyit!"

Sitä juuri.

"Kokeile itse montako nikkiä saat tuohon yläreunaan osumaan!"

Tuo juuri kertoi sen mistä ole tunnettu.

• Eikö riitä että riehut keskustan palstalla?

• Anonyymi

sama moktar gubta

• Anonyymi

Taitaa olla ukko rakentamassa itselleen taas uutta nimimerkkiä ?

• Anonyymi

Toi extyökkäri on helvetin vanha pieru, sen ainoa huvi on kommentoida täällä kokkeleitten erinomaisuudesta ihan vaan saadakseen sisäistä iloa, hautuumaa kolkuttaa sen ovella, kun noin vanha joutaa jo multiin, on myös kokkeleitten politiikkaa. . . eli omat ravit sitä puree, kjiäh kjiäh 💀

• Anonyymi

Jakomielitautisille on varattu tilaa jokaisella persoonallaan esiintymiseen, siitä se vain johtuu !

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4643
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      56
      3210
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2873
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2815
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2400
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2185
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      21
      1642
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1591
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      1538
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1514
    Aihe