etten tule saamaan häntä koskaan elämääni. Ja tää mun täytyy tosissaan nähdä ja jättää haaveillut. En oikein ymmärrä, miksei tämä ole jo ohi. En keksi tällä hetkellä mitään mikä auttaisi tässä tilanteessa. Tuska on niin kova jo kaikilla muillakin elämänalueilla, että en tiedä saanko asiani kuntoon.
Syöminen, nukkuminen, ulkoilu, urheilu. Ei noita voi mitenkään suorittaa, jos ne ei vaan onnistu. Huomenna yritä opetella vähän enemmän syömään, se on mulle maailman vaikein asia. Olen tietysti ahminutkin joskus, mutta nyt ollaan menty pitkään jossain anoreksian ja ortoreksian välimaastossa. Kaikki nämä on oireita siitä, etten saa kokea rakkautta hänen kanssaan.
Onkohan ennen ollut vähän toisin, kun liitotkin solmittiin usein järkipohjalta? Romanttisen rakkauden valhe on luotu jossain Hollywoodissa. Sellaisista epärealistista odotuksista tulee vaan juopaa miehen ja naisen välille. Tosiasia on, että ollaan aika erilaisia lopulta. Odotetaan toiselta jotain, mitä ei ole. Ei kai se kenenkään syytä ole. Näistä sukupuolien välisistä eroavaisuuksista pitäisi opettaa koulussa jo, että oppisi ymmärtämään sitä vastakkaista sukupuolta. Eikä vaadittaisi ja tuomittaisi. Ehkä joskus tulevaisuudessa tulee se parempi aika.
Olen melko varma että tämä paha unettomuus johtuu siitä,
8
212
Vastaukset
- Anonyymi
Voi sua, ketä sä kaipaat?
- Anonyymi
Ei sillä varmaan merkitystä, kuka on. Emme voi olla yhdessä, emme tule toimeen keskenämme. Hän on jatkanut eteenpäin ja minä en osaa, enkä pysty. Rakastan vaan, niin kuin alusta asti. Mulla on vaikea traumatausta, siitä kaikki johtuu. Haluaisin olla terve, mutta mitä enemmän ikää tulee, sen vaikeammaksi muuttuu. Voisikohan tästä vielä tulla kuntoon? Keskusteluterapia ei auta. Todella paha tämä loppukevät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sillä varmaan merkitystä, kuka on. Emme voi olla yhdessä, emme tule toimeen keskenämme. Hän on jatkanut eteenpäin ja minä en osaa, enkä pysty. Rakastan vaan, niin kuin alusta asti. Mulla on vaikea traumatausta, siitä kaikki johtuu. Haluaisin olla terve, mutta mitä enemmän ikää tulee, sen vaikeammaksi muuttuu. Voisikohan tästä vielä tulla kuntoon? Keskusteluterapia ei auta. Todella paha tämä loppukevät.
Jatkoa.. ja sitten kun joku tietää, miten vapautua traumoista, niin kerrothan. Eikä mitään humpuukia, ihmiset haluaa vaan rahastaa kaikesta. Paha raha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hakeudu päivystykseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hakeudu päivystykseen.
Ei ne osaa siellä auttaa, tulee vaan pahempi olo. Lääkkeitä en halua, enkä minnekään latamoon.
- Anonyymi
Mee hoitoon, riippuvuus on vakavaa.
- Anonyymi
Mihin hoitoon? Terapeutti jätti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin hoitoon? Terapeutti jätti.
Jos en tule kesän aikana kuntoon, on minulla suunnitelma valmiina. Ei kenenkään ole pakko kärsiä 24/7.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219