Lapsen päälle ajanut?

Anonyymi-ap

Keskiviikkona 30.4.2025 hieman kello 08.00 jälkeen Vahteron koulun läheisyydessä olevaa suojatietä polkupyörällään ylittäneeseen 12-vuotiaaseen lapseen törmättiin henkilöautolla. Lapsen ollessa suojatiellä Eskolanmäen suuntaan kulkenut valkoinen henkilöauto törmäsi lapsen polkupyörään, jolloin lapsi kaatui tielle. Ajoneuvon kuljettaja kiihdytti törmäyksen jälkeen pois paikalta Eskolanmäen suuntaan. Lapsi ei loukkaantunut onnettomuudessa. Poliisi pyytää silminnäkijähavaintoja paikalta poistuneesta valkoisesta henkilöautosta puhelimitse numeroon 0504479574 tai sähköpostitse [email protected].

Eiköhön nyt ole niin, että nuori on ajanu itse auton alle. Turhaa autoilijoita syyllistetään siitä, että te kusipäävanhemmat ette vittu voi opettaa liikennesääntöjä mukuloilenne ylipäätään. Vanhempien vika, ette valvo kulkuneuvon ajamista ajoradoille!

11

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toki jos kyseessä oli suojatie eikä pyörätienjatke olisi pyörä pitänyt taluttaa suojatien yli jotta pyörän taluttajalla olisi etuajo-oikes. Toki suojatien yli saa myös ajaa mutta silloin pyöräilijällä on väistämisvelvollisuus. Jos kyseessä oli pyörätienjatke saa siitä ajaa yli ja autoilija väistää.

Muistetaan kuitenkin että kyseessä on 12 vuotias lapsi ja turma tapahtui koulun läheisyydessä. Autoilijan pitäisi mielestäni noudattaa äärimmäistä varovaisuutta koulujen läheisyydessä kun tiedetään että siellä liikkuu poikkeuksellisen paljon myös pieniä lapsia jotka vasta opettelevat yksin liikkumista ja liikennesääntöjä

• Anonyymi

Tollaselta kusipää kuskilta kortti pois loppu iäksi. Ja vedellä vielä turpaan kaupantekiäisiksi.

• Anonyymi

Uskallatko mennä lyömään, voi olla että napsahtaa omaan nenuun.

• Anonyymi

Kusipääpyöräilijät ei vaan tajuu että niiden täytyy väistää ellei kyseessä ole pyörätien jatke TAI auto ole kääntymässä. No eipä siinä, alle vaan - tarjolla on vain hopeaa.

• Anonyymi

Kyllä vanhemmat voisi opettaa lapsillensa liikennekäyttäytymistä. Kannattaisi aina varmistaa että se auto todellakin pysähtyy ennen kuin lähtee ylittämään tietä. En halua puolustaa autoilijaa enkä syyllistää pyöräilijää, mutta valitettavasti se törmäys voi olla ainoa ja myöskin viimeinen.

• Anonyymi

Eikä autoilija saa päälle ajaa vaikka hänellä ei väistämisvelvollisuutta olisikaan

• Anonyymi
      UUSI

Perusrunkkarin uhoamista parhaimmillaan. Tuliko naarmu kullinjatkeen puskuriin kun noin kiukuttaa? Vai uhoatko ihan lämpimiksesi sielunveljen puolesta ja nousuhumalan kunniaksi? Sinustahan ei saa järkimieheen edes varaosia, pelkkää uhoavaa ininäpiipitystä koko klimppi 😘

• Anonyymi
      UUSI

Opettakaa lapsille tapoja ja liikennesäännöt. Ennen sai vaikka nyrkillä takoa säännöt päähän.

• Anonyymi
        UUSI

Ja sen kyllä huomaa sinun käyttöjärjestelmäsi asetuksista. Nyrkillä säädetty on nyrkillä säädetty.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      66
      4500
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3505
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3208
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2628
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      47
      2523
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2139
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      2014
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      197
      1913
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1552
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1418
    Aihe