Kysymys yli 60v miehille, jos pääsisit nuoren naisen kanssa sänkyyn niin.
A Äkkiä pika nainti
B Pikäkestoinen suuseksi molemmilta ( ei panoa)
Vain toisen voit valita!
Mies yli 60v
24
413
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kumpaakaan edes rahasta ja LOPUKSI HAISTA PASKA
- Anonyymi
Ei tietenkään hiekkapillulle yhtään mitään.
B se olisi hienoa
- Anonyymi
Kyllä se suuseksi taitaisi voittaa.Taitais tulla liian nopeasti nuoren tytön kanssa.t.61ukm
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se suuseksi taitaisi voittaa.Taitais tulla liian nopeasti nuoren tytön kanssa.t.61ukm
👍pisteet sinne
Mielummin toi vaihtoehto b
- Anonyymi
Kyllä suuseksi olis mieleen M 64v
- Anonyymi
Mentäisiin aakos järjestyksessä ensin A, sitten B ja niin edelleen, uskoisin AP olevan enemmän, kuin tyytyväinen uudesta aakkosten opiskelusta ja niin minäkin.
- Anonyymi
B ehdottomasti
Kiitos vastaajille!
Tämä vahvisti minun käsitystä parhaista miehistä. B vaihtoehto voitti selvästi!🤗- Anonyymi
B Ois varmaan parempi.
- Anonyymi
B... ehdottomasti 👍👍👍
- Anonyymi
En ole 60 mutta haluan vastata. Jos minulle plus 50v miehelle tulisi 2000 luvulla syntynyt nainen tekemään tuttavuutta, niin se olisi kiusallista. Ystävyyden ja kaveruuden kanssa on juuri seksin kannalta se ongelma.... Toinen saattaa olla hyvinkin kiva, mutta jossain se rajakin on. Itse arvostaisin sen naisen aloitetta... Joskus yli 30v sitten ihan oma ikäinen nainen löi kortit ekalla juttelulla pöytään ja nykyään on näitä itseä nuorempia jotka vain hinkkaa polveen kssan lailla.... Jos joku haluaa lyödä paskaa päälle, niin siihen ei paljoa vaadita.
- Anonyymi
B, koska se kestäisi pidempään ja saisin nauttia nuoren pimpin nuolemisesta ja sitten myös saisin vuorostani vastaanottaa nuoren suun ihanaa käsittelyä!
Mies 68 v B . Pidän nuoren naisen pimpin nuolennasta.Mies 66v.
korvia kuumottaa❤️
- Anonyymi
Kuumottaako muualta.
Suuseksi
- AnonyymiUUSI
Minä voin valita kummankin. Suuseksiä aluksi ja sitten pano ja rojut torveen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017423
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?794964- 794839
- 1324248
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan93028- 522669
- 402561
- 482219
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102201Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211830