Kaunis aamu, joko tie kutsuu sinua ja uljasta ratsuasi? Minulla on ikävä, enkä tiedä miten sitä hoitaisin. Varmaan kaikenmoisilla sijaistoiminnoilla.
Ihanaa päivää sinulle ❤️.
Huomenta kulta
16
393
Vastaukset
- Anonyymi
Huomenta kulta ❤️ kyllä tässä jossain kohtaa pitäs liikkeelle lähteä. Olet rakas suukko😘
- Anonyymi
Samoin.
- Anonyymi
Niinb, ootteko monikin lähössä tien päälle sunnuntaiajelulle?
- Anonyymi
Sunnuntaiajelulla Helsingissä pyörimässä.
- Anonyymi
V1ddu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
V1ddu
Hyvin sanottu.
- Anonyymi
Iltapäivällä vasta. Ratsu lepää vielä hetken.
- Anonyymi
Ootsä nukkunu ollenkaan, vaan ratsatanu koko yön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootsä nukkunu ollenkaan, vaan ratsatanu koko yön.
Hah.. No tottakai. Ei yöllä nukkua kannata 😂
- Anonyymi
Sä olet mun ratsu.
- Anonyymi
Hyvää iltapäivää hani. Just heräsin päikyilt ❤️
- Anonyymi
Mukavaa päivää sullekkin!☺️ikävä on🩷❤️🤍
- Anonyymi
Mulki on ikävä sua.hali ja pusu ❤️🤗😘
- Anonyymi
Toivotaan vuodesta toiseen
- Anonyymi
Siis ynmärsinkö oikein että haluat hoitaa ratsuani? Sisäpesu tekisi sille kyllä terää.
- Anonyymi
Pahoittelut että kesti! Ratsu tarvii uudet kengät, kengittäjiä ei meinaa saada takomaan näin sunnuntaisin! Pikkasen ontuen mutta päästiin liikkeelle kuitenkin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503874
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342811Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262478- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 291578
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91248