https://www.youtube.com/watch?v=HY3MredSXrk
Miksi toimittajat eivät tutki translääketeollisuutta?
Kanavalta: Beyond Gender
Kiinnostavia osia, lopussa erityisesti hyviä pätkiä.
mm addiktio, ideologia ja kiltteyden myytti
Miksi toimittajat eivät tutki translääketeollisuutta?
5
206
Vastaukset
- Anonyymi
Osaako joku kertoa, miten on mahdollista että akateemiset ja korkeakoulutetut ihmiset uskovat muusuuteen? Miksi koulutus ei suojaa pohjattomilta ja tieteenvastaisilta uskomuksilta, miksi ideologioiden taustoja ei kaiveta esiin, sen sijaan, että niitä opetetaan kouluissa?
"Trans" identiteetti ei perustu tieteeseen, vaan yksilön traumaan ja autismiin paremminkin. Miksi muiden tulisi vahvistaa traumaisen ihmisen uskomuksia itsestään? - Anonyymi
Miksi näitä transkriittisiä ketjuja pitää tehdä yksi toisensa perään LESBO-osastolle?
- Anonyymi
Koska transkanavaa sensuroidaan ja transhoitoihin hakeutuvissa on merkittävä osa lesboja, homoja ja wlw-naisia.
- AnonyymiUUSI
Lesbot on täysin eri asia kuin trans.
Täytyykö tämä edes kertoa.
Tykätään naisista. NAISISTA. Ja ollaan naisia.
Miksi ylläpito poistaa kommenttini? - AnonyymiUUSI
Joo. Itse kiinnostun biologialtaan selvästi naisista - ja vieläpä heterotaustaisista.
Tää lienee yleistä lesbojen keskuudessa.
Kaikenlainen ujoilu heterosuhteiden jälkeen on lesbollw kiinnostavampaa kuin värkkinsä munista korjanneen miehen historia.
Toivon että tämäkin kanta hyväksytään.
Trans-asiat vois etsiytyä ihan omille sivuilleen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2356233
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m274107- 952814
- 412217
- 332002
- 491974
- 1091830
- 221719
- 271532
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2301464