Kaikki tuntuu turhalta ilman sua. Mä haluaisin olla sun kanssa. Susta erossa pysyminen on vaikeinta, mitä mä oon ikinä tehnyt. Ei tässä ole kyse siitä, etten mä haluaisi sua, haluan kaikilla tavoilla.
n->m
Kyllä mulla on sua ikävä
21
451
Vastaukset
- Anonyymi
Onnen onkija
- Anonyymi
Niinhän sinä luulet, mutta luulo ei ole tiedon väärti.
- Anonyymi
Ei uskalla enää rakastaa ilman että siitäkin saa aiheettomia syytöksiä.
/Sivusta - Anonyymi
Haluatko täsmentää mitä tarkoitat tai yrität tarkoittaa tällä avautumisella tällä kertaa tälle palstaäijälle tai sitä induktiosilmukkana käyttäen?
- Anonyymi
V1dud
- Anonyymi
Ota yhteyttä kaivattuusi jos noin paljon tunnet. Näetkö häntä usein?
- Anonyymi
Tarkoitatko, että haluaisit myös s*ksiä kanssani?
- Anonyymi
M>m
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M>m
Hyj. Ohi!
- Anonyymi
mitern saat niin jonkin vaaleansinisen värin niin, titaanioksidia, alkoista ja koboltin sinistä... mutrta voi olla myrkyllidi¨å
- Anonyymi
tiedän kyllä ja tunne on molemmin puolinen :) <3
- Anonyymi
Noh, pihapiirissä kuitenkin nähdään niin käy kiinni vaan. Puskii!
- Anonyymi
On mul koira/puudeli?
- Anonyymi
Ei me nähdä. Olen välittänyt sinusta hirveästi.
Taisit vaan pitää pilkkanasi.- Anonyymi
Kyllä me nähdään ja en pitänyt pilkkana!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä me nähdään ja en pitänyt pilkkana!
No niin nähdään kyl🤗❤️😘
- Anonyymi
Aloittajalla ja kaivatulla käeroa?
- Anonyymi
...Ikäeroa?
- Anonyymi
Tässä palastasedän tarinallisuudessa voi ollakin, vain suunta saattaa yllättää
- Anonyymi
100 vuotta
- Anonyymi
Sun pitää varmaan sitten hakee tänne suuntaan töihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418