Etsitään miestä, joka osaa

🤔🌳🪓 pilkkoa saunapuita, lämmittää saunaa, raivata pihaa ja kaataa puita. Pitää olla myös ajoleokkuri ja moottorisaha!

P.S. Laita kuva moottorisahasta ja ajoleikkurista.

P.P.S Ei kannata huolestua. Tämä oli olevinaan vitsi.

46

591

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Päivää vaan,kiva hakemus oli.😛

• Tästä on parempi se netissä kiertävä versio naisen etsinnästä. Siinä sanottiin, että naisen pitää osata onkia ja laittaa mato koukkuun, sekä perata kalat ja laittaa niistä ruokaa. Naisella piti olla vene ja perämoottori. Hakemukseen piti laittaa kuva perämööttörista ja veneestä.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Tästä on parempi se netissä kiertävä versio naisen etsinnästä. Siinä sanottiin, että naisen pitää osata onkia ja laittaa mato koukkuun, sekä perata kalat ja laittaa niistä ruokaa. Naisella piti olla vene ja perämoottori. Hakemukseen piti laittaa kuva perämööttörista ja veneestä.

👍👍

• Anonyymi

Minulla on mutta en tarvitse naista mihinkään. Osaan keittää perunat ja tehdä ruokia.

• Anonyymi

Osaan tarkastella polttopuusta, onko se tarpeeksi kuivaa poltettavaksi.

• Anonyymi

Ajoleikkuria ei tosin ole, työnnettävällä mennään. Nurmikonleikkuussa kestää kyllä monta päivää, mutta kestäköön. Ei haittaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ajoleikkuria ei tosin ole, työnnettävällä mennään. Nurmikonleikkuussa kestää kyllä monta päivää, mutta kestäköön. Ei haittaa.

Mull oli vuosia sellainen ruohonleikkuri missä ei ollut moottoria. Ny on ollut jonkun aikaa sähköllä toimiva stiga. Mitään polttomoottoreita mulla ei voi olla kun en saa niitä käyntiin.

• lounas.ajatus kirjoitti:

Mull oli vuosia sellainen ruohonleikkuri missä ei ollut moottoria. Ny on ollut jonkun aikaa sähköllä toimiva stiga. Mitään polttomoottoreita mulla ei voi olla kun en saa niitä käyntiin.

Se moottoriton on muuten kaikkein paras. Se vaan että jos se ei oo kunnossa, niin tulee tosi raskaaksi työntää. Mulla ei tässä oo nurmikkoon, mutta verstailla on. Ja siellä oli pitkään sellanen kelaleikkuri. Mutta nurmi oli niin epätasainen, ettei se kelaleikkuri oikeen toiminu siellä, vaikka muutenhan sillä saa tosi hyvän jäljen. Sähkökoneella nyt leikkaan, mutta siinä on ärsyttävä se johto. Sillon kun se hommattiin, niin akkukäyttöset oli vielä aika surkeita. Nythän ne on parempia ja kahden akun koneella leikkaa isommankin alan.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Se moottoriton on muuten kaikkein paras. Se vaan että jos se ei oo kunnossa, niin tulee tosi raskaaksi työntää. Mulla ei tässä oo nurmikkoon, mutta verstailla on. Ja siellä oli pitkään sellanen kelaleikkuri. Mutta nurmi oli niin epätasainen, ettei se kelaleikkuri oikeen toiminu siellä, vaikka muutenhan sillä saa tosi hyvän jäljen. Sähkökoneella nyt leikkaan, mutta siinä on ärsyttävä se johto. Sillon kun se hommattiin, niin akkukäyttöset oli vielä aika surkeita. Nythän ne on parempia ja kahden akun koneella leikkaa isommankin alan.

Mulla johdollinen kun se on kevyempi työntää. Johto on kyllä hankala. Vanha hapertunut johto vähän vaarallinenkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Mulla johdollinen kun se on kevyempi työntää. Johto on kyllä hankala. Vanha hapertunut johto vähän vaarallinenkin.

En ymmärrä mihin tuo kirjautuminen välillä häviää. Tää siis oli multa.

• Anonyymi

Ei löydy tuollaisia miehiä enää ainakaan Suomesta.

• Anonyymi

Maaseudulla kaikki osaavat. Me vaan emme käy baareissa.

• No ei hätää. Tuossa oli mun päivän hommat. Ne on jo tehty ihan itse. Paitsi puiden kaato. Siihen löytyy rahalla ammattiapua. En halua että kaadettavat puut menee rakennusten päälle.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

No ei hätää. Tuossa oli mun päivän hommat. Ne on jo tehty ihan itse. Paitsi puiden kaato. Siihen löytyy rahalla ammattiapua. En halua että kaadettavat puut menee rakennusten päälle.

👍
        👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maaseudulla kaikki osaavat. Me vaan emme käy baareissa.

Maaseudulla kaikki on toisenlaista. Kerran oli puu kaatunut myrskyssä keskelle tietä. Ei siinä kauaa tarvinnut ihmetellä. Jonosta hyökkäsi mies moottorisahan kanssa ja avasi meille tien auki.

• Anonyymi kirjoitti:

Maaseudulla kaikki on toisenlaista. Kerran oli puu kaatunut myrskyssä keskelle tietä. Ei siinä kauaa tarvinnut ihmetellä. Jonosta hyökkäsi mies moottorisahan kanssa ja avasi meille tien auki.

Tääkin oli multa.

• Anonyymi

sä voit palkata semmosen töikseen jotkut tekevät

• Mulla oli vähän aikaa mökkitalkkari. Tämä vain on niin kaukana muista mökeistä, että hänen kiinnostuksensa lopahti lyhyeen.

• Anonyymi

Eli ilmainen orja haussa.
      Pillua ei kuitenkaan ole tarjolla tai jos on, tarjoaja on ulkoisesti rajoittunut niin, että jäisi vetämättä?

• Anonyymi

Taidat olla aloittajaäijä viemässä visiot äärimmäisen pitkälle. Hymähdys tälle

• Aloitus ei ollut lukutaidottomalle.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Aloitus ei ollut lukutaidottomalle.

Älä välitä noist tyhmistä jutuist...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä välitä noist tyhmistä jutuist...

Minusta tämä palstaäijän naisena esiintyminen on vähän tyhmä juttu.

• Anonyymi

🐑🪚

😎
      🦺🪓
      🩳🪵

• Anonyymi

Pääseekö tuossa lammasparka hengestään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääseekö tuossa lammasparka hengestään?

Ei kun toimii ruohonleikkurina. 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kun toimii ruohonleikkurina. 😊

AAaa! Kännykällä en nähnyt koko lammasta. Luulin, että siinä oli pilvi. Chromebook näyttää lampaan, kun on isompi näyttö. Lapsena iskä sai veljeltään keväällä lampaan ja pässin. Koko kesän ne touhusivat pihanurmikon kimpussa ja pitivät sen siistinä.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

AAaa! Kännykällä en nähnyt koko lammasta. Luulin, että siinä oli pilvi. Chromebook näyttää lampaan, kun on isompi näyttö. Lapsena iskä sai veljeltään keväällä lampaan ja pässin. Koko kesän ne touhusivat pihanurmikon kimpussa ja pitivät sen siistinä.

👍👍

• Anonyymi

Kittos kittos ei maksa työ ...

• Anonyymi

Yksi yö

• Anonyymi

Sun orjas,nou,nou

• Se nyt ole ongelma eikä mikään, vuosien kokemus saloilla.

• Anonyymi

Itse pystyn hädintuskin tuolilla seisomaan. Oli ihailtavaa katsella kun ammattimies kipaisi pihapuun latvaan ja alkoi sieltä tiputtelemaan puun rungon palasia maahan.

• Anonyymi kirjoitti:

Itse pystyn hädintuskin tuolilla seisomaan. Oli ihailtavaa katsella kun ammattimies kipaisi pihapuun latvaan ja alkoi sieltä tiputtelemaan puun rungon palasia maahan.

Tämä oli siis minulta.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Tämä oli siis minulta.

No niin tais olla..

• Anonyymi

Laitoin jo kuvan mutten sahasta...

• Anonyymi

Ai...dicpicinkö?

• Anonyymi

Osaan nuo kaikki. En tosin etsi seuraa.

• Tämä päivä meni taas rantoja raivatessa, vähän siistimpi aurinko pääsee tontille paistamaan paremmin. Saha toimi moitteettomasti.

• Anonyymi

No siellä oli mukavampaa puuhaa kuin täällä. Minä järjestelin biojätteitä. Vanhat on nyt multana kottikärrissä johon lisään saunan tuhkat ja levittelen puutarhaan.

• Anonyymi kirjoitti:

No siellä oli mukavampaa puuhaa kuin täällä. Minä järjestelin biojätteitä. Vanhat on nyt multana kottikärrissä johon lisään saunan tuhkat ja levittelen puutarhaan.

Taas kännykkä jätti kirjautumisen pois.

• Huomenta vaan..haastellisia ilmoja raivauksen suhteen aika huoltaa työvarusteita ja sahaa.

• Tänään sataa vähemmän kuin eilen 👍

• Anonyymi

😏

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5096
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3626
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      33
      3006
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2906
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2353
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1669
    Aihe