🤔🌳🪓 pilkkoa saunapuita, lämmittää saunaa, raivata pihaa ja kaataa puita. Pitää olla myös ajoleokkuri ja moottorisaha!
P.S. Laita kuva moottorisahasta ja ajoleikkurista.
P.P.S Ei kannata huolestua. Tämä oli olevinaan vitsi.
Etsitään miestä, joka osaa
46
591
Vastaukset
- Anonyymi
Päivää vaan,kiva hakemus oli.😛
Tästä on parempi se netissä kiertävä versio naisen etsinnästä. Siinä sanottiin, että naisen pitää osata onkia ja laittaa mato koukkuun, sekä perata kalat ja laittaa niistä ruokaa. Naisella piti olla vene ja perämoottori. Hakemukseen piti laittaa kuva perämööttörista ja veneestä.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Tästä on parempi se netissä kiertävä versio naisen etsinnästä. Siinä sanottiin, että naisen pitää osata onkia ja laittaa mato koukkuun, sekä perata kalat ja laittaa niistä ruokaa. Naisella piti olla vene ja perämoottori. Hakemukseen piti laittaa kuva perämööttörista ja veneestä.
👍👍
- Anonyymi
Minulla on mutta en tarvitse naista mihinkään. Osaan keittää perunat ja tehdä ruokia.
- Anonyymi
Osaan tarkastella polttopuusta, onko se tarpeeksi kuivaa poltettavaksi.
- Anonyymi
Ajoleikkuria ei tosin ole, työnnettävällä mennään. Nurmikonleikkuussa kestää kyllä monta päivää, mutta kestäköön. Ei haittaa.
Anonyymi kirjoitti:
Ajoleikkuria ei tosin ole, työnnettävällä mennään. Nurmikonleikkuussa kestää kyllä monta päivää, mutta kestäköön. Ei haittaa.
Mull oli vuosia sellainen ruohonleikkuri missä ei ollut moottoria. Ny on ollut jonkun aikaa sähköllä toimiva stiga. Mitään polttomoottoreita mulla ei voi olla kun en saa niitä käyntiin.
lounas.ajatus kirjoitti:
Mull oli vuosia sellainen ruohonleikkuri missä ei ollut moottoria. Ny on ollut jonkun aikaa sähköllä toimiva stiga. Mitään polttomoottoreita mulla ei voi olla kun en saa niitä käyntiin.
Se moottoriton on muuten kaikkein paras. Se vaan että jos se ei oo kunnossa, niin tulee tosi raskaaksi työntää. Mulla ei tässä oo nurmikkoon, mutta verstailla on. Ja siellä oli pitkään sellanen kelaleikkuri. Mutta nurmi oli niin epätasainen, ettei se kelaleikkuri oikeen toiminu siellä, vaikka muutenhan sillä saa tosi hyvän jäljen. Sähkökoneella nyt leikkaan, mutta siinä on ärsyttävä se johto. Sillon kun se hommattiin, niin akkukäyttöset oli vielä aika surkeita. Nythän ne on parempia ja kahden akun koneella leikkaa isommankin alan.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Se moottoriton on muuten kaikkein paras. Se vaan että jos se ei oo kunnossa, niin tulee tosi raskaaksi työntää. Mulla ei tässä oo nurmikkoon, mutta verstailla on. Ja siellä oli pitkään sellanen kelaleikkuri. Mutta nurmi oli niin epätasainen, ettei se kelaleikkuri oikeen toiminu siellä, vaikka muutenhan sillä saa tosi hyvän jäljen. Sähkökoneella nyt leikkaan, mutta siinä on ärsyttävä se johto. Sillon kun se hommattiin, niin akkukäyttöset oli vielä aika surkeita. Nythän ne on parempia ja kahden akun koneella leikkaa isommankin alan.
Mulla johdollinen kun se on kevyempi työntää. Johto on kyllä hankala. Vanha hapertunut johto vähän vaarallinenkin.
Anonyymi kirjoitti:
Mulla johdollinen kun se on kevyempi työntää. Johto on kyllä hankala. Vanha hapertunut johto vähän vaarallinenkin.
En ymmärrä mihin tuo kirjautuminen välillä häviää. Tää siis oli multa.
- Anonyymi
Ei löydy tuollaisia miehiä enää ainakaan Suomesta.
- Anonyymi
Maaseudulla kaikki osaavat. Me vaan emme käy baareissa.
No ei hätää. Tuossa oli mun päivän hommat. Ne on jo tehty ihan itse. Paitsi puiden kaato. Siihen löytyy rahalla ammattiapua. En halua että kaadettavat puut menee rakennusten päälle.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
No ei hätää. Tuossa oli mun päivän hommat. Ne on jo tehty ihan itse. Paitsi puiden kaato. Siihen löytyy rahalla ammattiapua. En halua että kaadettavat puut menee rakennusten päälle.
👍
👍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maaseudulla kaikki osaavat. Me vaan emme käy baareissa.
Maaseudulla kaikki on toisenlaista. Kerran oli puu kaatunut myrskyssä keskelle tietä. Ei siinä kauaa tarvinnut ihmetellä. Jonosta hyökkäsi mies moottorisahan kanssa ja avasi meille tien auki.
Anonyymi kirjoitti:
Maaseudulla kaikki on toisenlaista. Kerran oli puu kaatunut myrskyssä keskelle tietä. Ei siinä kauaa tarvinnut ihmetellä. Jonosta hyökkäsi mies moottorisahan kanssa ja avasi meille tien auki.
Tääkin oli multa.
- Anonyymi
sä voit palkata semmosen töikseen jotkut tekevät
Mulla oli vähän aikaa mökkitalkkari. Tämä vain on niin kaukana muista mökeistä, että hänen kiinnostuksensa lopahti lyhyeen.
- Anonyymi
Eli ilmainen orja haussa.
Pillua ei kuitenkaan ole tarjolla tai jos on, tarjoaja on ulkoisesti rajoittunut niin, että jäisi vetämättä?- Anonyymi
Taidat olla aloittajaäijä viemässä visiot äärimmäisen pitkälle. Hymähdys tälle
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Aloitus ei ollut lukutaidottomalle.
Älä välitä noist tyhmistä jutuist...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä välitä noist tyhmistä jutuist...
Minusta tämä palstaäijän naisena esiintyminen on vähän tyhmä juttu.
- Anonyymi
🐑🪚
😎
🦺🪓
🩳🪵- Anonyymi
Pääseekö tuossa lammasparka hengestään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääseekö tuossa lammasparka hengestään?
Ei kun toimii ruohonleikkurina. 😊
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun toimii ruohonleikkurina. 😊
AAaa! Kännykällä en nähnyt koko lammasta. Luulin, että siinä oli pilvi. Chromebook näyttää lampaan, kun on isompi näyttö. Lapsena iskä sai veljeltään keväällä lampaan ja pässin. Koko kesän ne touhusivat pihanurmikon kimpussa ja pitivät sen siistinä.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
AAaa! Kännykällä en nähnyt koko lammasta. Luulin, että siinä oli pilvi. Chromebook näyttää lampaan, kun on isompi näyttö. Lapsena iskä sai veljeltään keväällä lampaan ja pässin. Koko kesän ne touhusivat pihanurmikon kimpussa ja pitivät sen siistinä.
👍👍
- Anonyymi
Kittos kittos ei maksa työ ...
- Anonyymi
Yksi yö
- Anonyymi
Sun orjas,nou,nou
Se nyt ole ongelma eikä mikään, vuosien kokemus saloilla.
- Anonyymi
Itse pystyn hädintuskin tuolilla seisomaan. Oli ihailtavaa katsella kun ammattimies kipaisi pihapuun latvaan ja alkoi sieltä tiputtelemaan puun rungon palasia maahan.
Anonyymi kirjoitti:
Itse pystyn hädintuskin tuolilla seisomaan. Oli ihailtavaa katsella kun ammattimies kipaisi pihapuun latvaan ja alkoi sieltä tiputtelemaan puun rungon palasia maahan.
Tämä oli siis minulta.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Tämä oli siis minulta.
No niin tais olla..
- Anonyymi
Laitoin jo kuvan mutten sahasta...
- Anonyymi
Ai...dicpicinkö?
- Anonyymi
Osaan nuo kaikki. En tosin etsi seuraa.
Tämä päivä meni taas rantoja raivatessa, vähän siistimpi aurinko pääsee tontille paistamaan paremmin. Saha toimi moitteettomasti.
- Anonyymi
No siellä oli mukavampaa puuhaa kuin täällä. Minä järjestelin biojätteitä. Vanhat on nyt multana kottikärrissä johon lisään saunan tuhkat ja levittelen puutarhaan.
Anonyymi kirjoitti:
No siellä oli mukavampaa puuhaa kuin täällä. Minä järjestelin biojätteitä. Vanhat on nyt multana kottikärrissä johon lisään saunan tuhkat ja levittelen puutarhaan.
Taas kännykkä jätti kirjautumisen pois.
Huomenta vaan..haastellisia ilmoja raivauksen suhteen aika huoltaa työvarusteita ja sahaa.
- Anonyymi
😏
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669