muistakaa käydä ulkona

Anonyymi-ap

siellä paistaa aurinko. jäätelölle vai terassille?

45

370

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jäätelö maistuisi❤️👍

• Anonyymi

😎🍦
      👔🤌
      👖🐕

• Anonyymi

Vettä sataa ja kaikkia vituttaa

• Anonyymi

Ei täällä vaan sada. Mennäänkö uimaan?

• Anonyymi

Täällä paistaa aurinko.sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei täällä vaan sada. Mennäänkö uimaan?

Kävin perjantaina uimassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävin perjantaina uimassa.

Siis niinku järvessä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis niinku järvessä?

Niin, järvessä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, järvessä

Oliko kylmää vettä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä paistaa aurinko.sivusta

Täällä paistaa alhaalta

• Anonyymi

Jostain normi oluesta/siideristä/lonkusta en todellakaan maksa 8 euroa pikku tölkistä terassilla. Ennemmin juon sen omalla parvekkeella omassa rauhassa.

• Anonyymi

Juuri näin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin

Ulosottokaljoja mahtaa saada 7 tuohonhintaan?

• Anonyymi

Olin hetken kallioilla, aurinko paistoi. Mutta sitten tuli vähän kylmä tuuli ja lähdin pois. Olisi mukavaa, jos olisi joku seurana siellä ulkona. Sellainen joku, joka ei vaatisi mitään, mutta olisi siinä seurana.

• Mä en muuten ymmärrä tota jatkuvaa kylmää huikua tuolla. Ihan järjetöntä ja sitten jossain sevillassa on yli 40. Ois paljon parempi, että täällä ois 25 ja sevillassa 30. Oltas molemmat tytyväisiä.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Mä en muuten ymmärrä tota jatkuvaa kylmää huikua tuolla. Ihan järjetöntä ja sitten jossain sevillassa on yli 40. Ois paljon parempi, että täällä ois 25 ja sevillassa 30. Oltas molemmat tytyväisiä.

Jotenkin kummallinen sää koko ajan. Pitäisi olla kesä ja lämmin, mutta ei taida tulla sellaista. ed

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotenkin kummallinen sää koko ajan. Pitäisi olla kesä ja lämmin, mutta ei taida tulla sellaista. ed

Jotkut herkkäuskoiset hölmöt ovat pelänneet ilmaston lämpenemistä :DDD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sit kun tuli pakkaset, piti vaihtaa tarinaa ja alkaa puhua ilmaston "muutoksesta". No ei se samanakaan voi pysyä...

• Anonyymi

Kovin oli kostea tuo auringonpaiste täällä.

• No meillä kyllä ihan pilvetönnä taivas. Ostin joo jäätelön kaupoista. Eilen ihan kioskilta, mutta eilen oli pilvistä ja kylmä. Ja tänään aurinkoista ja kylmä.

• Rannalle aurinkoa ottamaan ja kinkkuja paljaspakarabikineissään ihailemaan.

• Anonyymi

Tää on uusi...

• Anonyymi

Aika ällöttävää mennä tuijottamaan ja kuolaamaan muita rannalle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kinkut tulevat rannalle paljaspakarabikineissään nimenomaisella tarkoituksella esitellä kankkujaan, tuovat ne sinne ihailtavaksi ja arvioitavaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kinkut tulevat rannalle paljaspakarabikineissään nimenomaisella tarkoituksella esitellä kankkujaan, tuovat ne sinne ihailtavaksi ja arvioitavaksi.

Vain houreiset vanhat ukot ajattelee noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain houreiset vanhat ukot ajattelee noin.

Milloin pääsit käymään uimarannalla viimeksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin pääsit käymään uimarannalla viimeksi?

Niin, siellä kyllä on rumapainoisiakin esittelemässä läskejään, heidän tarkoitus on pilata rumuudellaan ihmisen vapaapäivä.

• Anonyymi

Ei paista ainakaan täällä vaan on ihan harmaata ja vettä tulee kuuroissa

• Anonyymi

Kävin jo pitkällä kävelyllä ja kotiin tullessa kaupassa.

• Anonyymi

Kaupasta ostin myös jäätelöä. Tuolla se on pakastimessa odottamassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kaupasta ostin myös jäätelöä. Tuolla se on pakastimessa odottamassa.

Mä en laita pakasteeseen, koska en luota, että pysyy jäisenä, vaan sulaa.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Pakastimessa ne kaupassakin ovat.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Tavarat nimenomaan ei sula pakastimessa. Ne jäätyy siellä. :/

• Anonyymi

Lenkille. Näkyipä myös hyvännäköisiä pyöräilijämiehiä.

• Anonyymi

Täälläpäin niillä on kaikilla kypärät ja aurinkolasit niin ettei edes näe miltä näyttää. Ja spandexia päällä 😬😬😬

• Anonyymi

Ällöttävää tuijotella muita ja kuolata

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ällöttävää tuijotella muita ja kuolata

Laput silmilläkö pitäisi kulkea?
        Taidat olla tosi estoinen tapaus 😱🫣🤯
        Kyllä aina pitää sen verran kuolata että tulee hyvä olo 😉

• Anonyymi

Kävin hetken ulkona. Ei ollut jaksamista olla kauaa. Ei mulla muutenkaan ole enää jaksamista. En ole kenellekään tärkeä ja sosiaalinen status se 0. Jos ei lapsia olisi, niin ei olisi mitään velvollisuutta enää olla täällä.

• Anonyymi

Lopeta tuo itsesääli! Todella rasittavaa kuunnella tuollaista.On tullut nimittäin kuunneltua aika paljon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta tuo itsesääli! Todella rasittavaa kuunnella tuollaista.On tullut nimittäin kuunneltua aika paljon

Tämä on ainoa paikka, jonne voin kirjoittaa todelliset tunteeni. Yritän aina olla positiivinen, mutten tänne ala nyt maskaamaan, koska se ärsyttää jotakuta random kävijää. Ulkomaailmassa joudun sitä tekemään ja se kuluttaa voimia. Enemmän mä täällä kyllä tsemppaan, kuin valitan. Kaikilla vaan elämä ei ole helppoa, vaikka miten olisi yrittänyt oman parhaansa. Paina se sinne päähäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on ainoa paikka, jonne voin kirjoittaa todelliset tunteeni. Yritän aina olla positiivinen, mutten tänne ala nyt maskaamaan, koska se ärsyttää jotakuta random kävijää. Ulkomaailmassa joudun sitä tekemään ja se kuluttaa voimia. Enemmän mä täällä kyllä tsemppaan, kuin valitan. Kaikilla vaan elämä ei ole helppoa, vaikka miten olisi yrittänyt oman parhaansa. Paina se sinne päähäsi.

Itsesääli ei auta yhtään mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsesääli ei auta yhtään mitään

Just teidän ihmisten takia en halua/jaksa elää täällä pskamaailmassa. Oon kohdannut sellaista julmuutta ja ilkeyttä, että alkaa olla useimpiin ihmisiin kilometrit täynnä. Just tuollaisia että nostaa itsensä painamalla toinen alas. Ja suurin osa on manipuloituja pölvästejä, jotka luulee olevansa jotain. Ja ovat vaan orjia, mutta eivät käsitä sitä itse ollenkaan. Olen nyt siinä kohtaa, että näen esiripun taakse, että ei tarvitse tulla mussuttamaan yhtään mitään.

• Anonyymi

tutustu uusiin ihmisiin, älä kilpaile sosiaalisessa asemassa niin se kestää. etsi uusia juttuja ja, mene uudelleen ulos. Suomessa moni asia vielä hyvin ja on aina mahdollista aloittaa alusta, vaikka, pientä haastetta olisikin mukana.

• Anonyymi

herkkuja syön -läski nainen

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1853
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1640
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1215
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1098
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      978
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe