siellä paistaa aurinko. jäätelölle vai terassille?
muistakaa käydä ulkona
45
370
Vastaukset
- Anonyymi
Jäätelö maistuisi❤️👍
- Anonyymi
😎🍦
👔🤌
👖🐕 - Anonyymi
Vettä sataa ja kaikkia vituttaa
- Anonyymi
Ei täällä vaan sada. Mennäänkö uimaan?
- Anonyymi
Täällä paistaa aurinko.sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä vaan sada. Mennäänkö uimaan?
Kävin perjantaina uimassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin perjantaina uimassa.
Siis niinku järvessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis niinku järvessä?
Niin, järvessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, järvessä
Oliko kylmää vettä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä paistaa aurinko.sivusta
Täällä paistaa alhaalta
- Anonyymi
Jostain normi oluesta/siideristä/lonkusta en todellakaan maksa 8 euroa pikku tölkistä terassilla. Ennemmin juon sen omalla parvekkeella omassa rauhassa.
- Anonyymi
Juuri näin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin
Ulosottokaljoja mahtaa saada 7 tuohonhintaan?
- Anonyymi
Olin hetken kallioilla, aurinko paistoi. Mutta sitten tuli vähän kylmä tuuli ja lähdin pois. Olisi mukavaa, jos olisi joku seurana siellä ulkona. Sellainen joku, joka ei vaatisi mitään, mutta olisi siinä seurana.
Mä en muuten ymmärrä tota jatkuvaa kylmää huikua tuolla. Ihan järjetöntä ja sitten jossain sevillassa on yli 40. Ois paljon parempi, että täällä ois 25 ja sevillassa 30. Oltas molemmat tytyväisiä.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Mä en muuten ymmärrä tota jatkuvaa kylmää huikua tuolla. Ihan järjetöntä ja sitten jossain sevillassa on yli 40. Ois paljon parempi, että täällä ois 25 ja sevillassa 30. Oltas molemmat tytyväisiä.
Jotenkin kummallinen sää koko ajan. Pitäisi olla kesä ja lämmin, mutta ei taida tulla sellaista. ed
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin kummallinen sää koko ajan. Pitäisi olla kesä ja lämmin, mutta ei taida tulla sellaista. ed
Jotkut herkkäuskoiset hölmöt ovat pelänneet ilmaston lämpenemistä :DDD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sit kun tuli pakkaset, piti vaihtaa tarinaa ja alkaa puhua ilmaston "muutoksesta". No ei se samanakaan voi pysyä...
- Anonyymi
Kovin oli kostea tuo auringonpaiste täällä.
No meillä kyllä ihan pilvetönnä taivas. Ostin joo jäätelön kaupoista. Eilen ihan kioskilta, mutta eilen oli pilvistä ja kylmä. Ja tänään aurinkoista ja kylmä.
Rannalle aurinkoa ottamaan ja kinkkuja paljaspakarabikineissään ihailemaan.
- Anonyymi
Tää on uusi...
- Anonyymi
Aika ällöttävää mennä tuijottamaan ja kuolaamaan muita rannalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kinkut tulevat rannalle paljaspakarabikineissään nimenomaisella tarkoituksella esitellä kankkujaan, tuovat ne sinne ihailtavaksi ja arvioitavaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kinkut tulevat rannalle paljaspakarabikineissään nimenomaisella tarkoituksella esitellä kankkujaan, tuovat ne sinne ihailtavaksi ja arvioitavaksi.
Vain houreiset vanhat ukot ajattelee noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain houreiset vanhat ukot ajattelee noin.
Milloin pääsit käymään uimarannalla viimeksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin pääsit käymään uimarannalla viimeksi?
Niin, siellä kyllä on rumapainoisiakin esittelemässä läskejään, heidän tarkoitus on pilata rumuudellaan ihmisen vapaapäivä.
- Anonyymi
Ei paista ainakaan täällä vaan on ihan harmaata ja vettä tulee kuuroissa
- Anonyymi
Kävin jo pitkällä kävelyllä ja kotiin tullessa kaupassa.
- Anonyymi
Kaupasta ostin myös jäätelöä. Tuolla se on pakastimessa odottamassa.
Anonyymi kirjoitti:
Kaupasta ostin myös jäätelöä. Tuolla se on pakastimessa odottamassa.
Mä en laita pakasteeseen, koska en luota, että pysyy jäisenä, vaan sulaa.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Pakastimessa ne kaupassakin ovat.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Tavarat nimenomaan ei sula pakastimessa. Ne jäätyy siellä. :/
- Anonyymi
Lenkille. Näkyipä myös hyvännäköisiä pyöräilijämiehiä.
- Anonyymi
Täälläpäin niillä on kaikilla kypärät ja aurinkolasit niin ettei edes näe miltä näyttää. Ja spandexia päällä 😬😬😬
- Anonyymi
Ällöttävää tuijotella muita ja kuolata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ällöttävää tuijotella muita ja kuolata
Laput silmilläkö pitäisi kulkea?
Taidat olla tosi estoinen tapaus 😱🫣🤯
Kyllä aina pitää sen verran kuolata että tulee hyvä olo 😉
- Anonyymi
Kävin hetken ulkona. Ei ollut jaksamista olla kauaa. Ei mulla muutenkaan ole enää jaksamista. En ole kenellekään tärkeä ja sosiaalinen status se 0. Jos ei lapsia olisi, niin ei olisi mitään velvollisuutta enää olla täällä.
- Anonyymi
Lopeta tuo itsesääli! Todella rasittavaa kuunnella tuollaista.On tullut nimittäin kuunneltua aika paljon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta tuo itsesääli! Todella rasittavaa kuunnella tuollaista.On tullut nimittäin kuunneltua aika paljon
Tämä on ainoa paikka, jonne voin kirjoittaa todelliset tunteeni. Yritän aina olla positiivinen, mutten tänne ala nyt maskaamaan, koska se ärsyttää jotakuta random kävijää. Ulkomaailmassa joudun sitä tekemään ja se kuluttaa voimia. Enemmän mä täällä kyllä tsemppaan, kuin valitan. Kaikilla vaan elämä ei ole helppoa, vaikka miten olisi yrittänyt oman parhaansa. Paina se sinne päähäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on ainoa paikka, jonne voin kirjoittaa todelliset tunteeni. Yritän aina olla positiivinen, mutten tänne ala nyt maskaamaan, koska se ärsyttää jotakuta random kävijää. Ulkomaailmassa joudun sitä tekemään ja se kuluttaa voimia. Enemmän mä täällä kyllä tsemppaan, kuin valitan. Kaikilla vaan elämä ei ole helppoa, vaikka miten olisi yrittänyt oman parhaansa. Paina se sinne päähäsi.
Itsesääli ei auta yhtään mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsesääli ei auta yhtään mitään
Just teidän ihmisten takia en halua/jaksa elää täällä pskamaailmassa. Oon kohdannut sellaista julmuutta ja ilkeyttä, että alkaa olla useimpiin ihmisiin kilometrit täynnä. Just tuollaisia että nostaa itsensä painamalla toinen alas. Ja suurin osa on manipuloituja pölvästejä, jotka luulee olevansa jotain. Ja ovat vaan orjia, mutta eivät käsitä sitä itse ollenkaan. Olen nyt siinä kohtaa, että näen esiripun taakse, että ei tarvitse tulla mussuttamaan yhtään mitään.
- Anonyymi
tutustu uusiin ihmisiin, älä kilpaile sosiaalisessa asemassa niin se kestää. etsi uusia juttuja ja, mene uudelleen ulos. Suomessa moni asia vielä hyvin ja on aina mahdollista aloittaa alusta, vaikka, pientä haastetta olisikin mukana.
- Anonyymi
herkkuja syön -läski nainen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231853
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001640Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511215Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491098Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31978Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797