Jätän "ystävän"

Anonyymi-ap

Nyt tuli mitta täyteen. Kamelin selkä katkesi. Otan loparit. Jätän ystävän jonka olen tuntenut pienestä pitäen. Katsoin meidän viestittelyn vuosien varrella. Minä olen aina aloittanut viestinnän. Minä olen se joka pyytää kylään . Tarjoutuu kylään. Pyytää menoihin. Ehdottaa tapaamista. "Ystävä" ei tee aloitetta. Ei pyydä kylään. Ei ehdota tapaamisia. Ei soittele. Jätän hänet. En ryömi enää hänen edessään. Enkä kerjää seuraa. Nyt riittää. Jätän hänet. Hyvästi. Enää ei kiinnosta pätkän vertaa.

23

304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Menikö pitkäänkin huomata että hän oli "jättänyt" sinut jo vuosia sitten?

• Anonyymi

Valitettavasti meni vuosikymmeniä. Nyt otan oman elämäni takaisin. Ohi on. Vihdoinkin.

• Anonyymi

Ei ole tuollainen ystävä. Ilmeisesti olet viimeisenä hänen listallaan ja ilmaa hänelle. Hyvin surullista. Mutta oikean ratkaisun teit. Tuollainen vie voimat ja on henkisesti raskasta. Onnea uuteen elämääsi.

• Anonyymi

Kiitos osanotosta ja empatiasta. Nyt tunnen olevani vapa, vihdoinkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos osanotosta ja empatiasta. Nyt tunnen olevani vapa, vihdoinkin.

Siis vapaa.

• Anonyymi

Voisiko tuo olla paikkakuntakohtainen juttu eli onko erityisesti Oulun alueella tuota käytösmallia ?

Minä olen elänyt kokonaan ilman ystäviä jo pitkään. Sitä kun on vuosikausia yksinään Oulussa ajellut autolla ympyrää, käynyt syömässä yksin, kaupassa yksin tai vain oman perheen kesken niin sitä menettää lopulta sosiaaliset taidot kokonaan, eikä edes kaipaa enää ketään ystävää ikäänkuin riesaksi elämäänsä. Yksinäisyyden ainut etu on se, että voi olla ja elää miten haluaa, kun ei tarvitse sitä toista koskaan huomioida. Mutta samalla loputon yksinäisyys voi olla tosi kurjaa sekä masentavaa. Toivon kuitenkin, että jokaiselle olisi edes yksi hyvä ystävä elämässään, vaikka itse en niitä Oulusta koskaan löytänyt.

• Anonyymi

Ei ole minullakaan ystävää Oulussa. Alan ryyppäämään. Pullo on ainoa ystäväni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole minullakaan ystävää Oulussa. Alan ryyppäämään. Pullo on ainoa ystäväni.

Jätä se pyllo.

Ei se koskaan ota sinuun yhteyttä ja kaikki korkkauksetkin on sinun aloitteesta. Ei semmoisella tee mitään, pois vaan.

Älä tuhlaa vuosia moiseen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jätä se pyllo.

Ei se koskaan ota sinuun yhteyttä ja kaikki korkkauksetkin on sinun aloitteesta. Ei semmoisella tee mitään, pois vaan.

Älä tuhlaa vuosia moiseen!

Pullon korkki kiinni. Mene harrastamaa, lenkille
        ulkoile. ....Harrrasturyhmiä on monenlaisia.Mutta mieluummin johonkin matalankynnyksen harrastusryhmään selvinpäin. Parempia vaihtoehtoja kuin yksin ryyppäminen. Sieltä saat seuraa ja tekemistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pullon korkki kiinni. Mene harrastamaa, lenkille
        ulkoile. ....Harrrasturyhmiä on monenlaisia.Mutta mieluummin johonkin matalankynnyksen harrastusryhmään selvinpäin. Parempia vaihtoehtoja kuin yksin ryyppäminen. Sieltä saat seuraa ja tekemistä.

Tule liikuntakeskys corelke..

• Anonyymi

Suomalaiset on outoa kansakuntaa hiukan:)

• Anonyymi

Outoa kansaa todellakin.

• Anonyymi

Valtionvelkaa, hyvinvointialueiden kriisiä ,nuorten pahoinvointia jne kuitenkin on hyvä maa verrattuna joihinkin muihin maihin.

• Anonyymi

Ajattele bkt tä. Suomella, kuten Norjalla, Sveitsillä, Itävallalla, Kanadalla jne pyyhkii ihan hyvin. Ruotsia ei koskaan sovi mainita, mutta kyllä kun miettii bkt tasoja , niin on ihan hyvinvointivaltio.

• Anonyymi

Jos usein lähetät hänelle viestejä, hänellä voi olla tullut tavaksi odottaa että sinä lähetät ensin. Voi olla myös työuupumusta ja ehkä ei silloin tapaile ketään muitakaan.

Joidenkin luottamuksen voi myös rikkoa vain yhden kerran ja jos olet itse esimerkiksi puhunut hänestä pahaa selän takana minkä hän tietää ei hänellä ehkä haluta soittaa. Sillä tekemällä hän ei tee sinulle pahaa. Itse olet hänelle vihoissasi koska hän ei anna sinulle sellaista rakkautta kuin haluaisit.

• Anonyymi

Noin se hyvin todennäköisesti on liittyen tiettyyn paljon nuorempaan henkilöön. En ole koskaan ajatellut häntä rakastettuna tai edes kaivattuna, koska hänessä ei ole sitä mitä miehestä haluan. On kokemus tältä keväältä, että minua kiinnostavan miehen tuoksu oli juuri sellaista mikä saa hormoonit hyrräämään! Ja kaikki muukin hänessä miellyttää minua!

• Anonyymi

Et varmaan aloittajasta puhu. Siis minun aloittajan kohdallani on kyse lapsuudesta saakka olevasta ystävyydestä. En ole haukkunut enkä käyttäytynyt sopimattomasti. Enkä liian usein häirinnyt. Hyvin jaksamme molemmat. Ei ole työuupumusta eikä mitään muutakaan uupumusta. Aikaakin on työn puolestakin. Häntä vain ei seurani kiinnosta. Hänellä on muuta. Se minun nyt täytyy hyväksyä. Surullista. Pärjään kyllä kun on onneksi muutama muukin hyvä ystävä.

• Anonyymi

Koit oman tomintasi mateluksi ja yritit siten saada häneltä sellaista rakkautta mitä halusit, mutta koska se ei koskaan toiminut, laitoit hänet aina "matelemaan" puheissasi hänestä? Eli jatkuvaa haukkumista selän takana ja raivokohtauksia päin naamaa, koska ei rakasta niin kuin Sinä haluaisit.

• Anonyymi

Kyllä näin voisin ajatella tiettyyn henkilöön liittyen olevan!

• Anonyymi

No olisit sanonut joskus että voisit sinäkin välillä soittaa. Sen sijaan päätit haukkua hänet selän takana kaikille varmaankin narsistiksi, koska ei ole sinun seurastasi kiinnostunut...

• Anonyymi

Älkääpä nyt surullista henkilöä (siis aloittajaa) lyökö, joka on menettänyt pitkäaikaisen ystävän. Ikävää että näin on käynyt. Aloittaja voi nyt kuitenkin rauhassa odotella, jospa se ystäväkin sieltä ottaa yhteyttä, kun alkaa ihmetellä miksi ei mitään kuulu. Toivottavasti ystävyytenne säilyy jatkossakin. Joskus kuitenkin on hyväksyttävä se, että myös pitkäaikaiset ystävät voivat vieraantua toisistaan. Hyvä että sinulla on muitakin ystäviä. Ihminen tarvitsee ystäviä. Pärjäämistä! Hyvää kesää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älkääpä nyt surullista henkilöä (siis aloittajaa) lyökö, joka on menettänyt pitkäaikaisen ystävän. Ikävää että näin on käynyt. Aloittaja voi nyt kuitenkin rauhassa odotella, jospa se ystäväkin sieltä ottaa yhteyttä, kun alkaa ihmetellä miksi ei mitään kuulu. Toivottavasti ystävyytenne säilyy jatkossakin. Joskus kuitenkin on hyväksyttävä se, että myös pitkäaikaiset ystävät voivat vieraantua toisistaan. Hyvä että sinulla on muitakin ystäviä. Ihminen tarvitsee ystäviä. Pärjäämistä! Hyvää kesää!

Hyvää kesää. Kiitos.

• Anonyymi

Ei ole oululaisten tapa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      208
      2545
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      40
      1684
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      143
      1315
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      297
      1141
    5. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      315
      1098
    6. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      23
      1053
    7. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      57
      1043
    8. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      946
    9. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      12
      865
    10. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      21
      843
    Aihe