Nyt tuli mitta täyteen. Kamelin selkä katkesi. Otan loparit. Jätän ystävän jonka olen tuntenut pienestä pitäen. Katsoin meidän viestittelyn vuosien varrella. Minä olen aina aloittanut viestinnän. Minä olen se joka pyytää kylään . Tarjoutuu kylään. Pyytää menoihin. Ehdottaa tapaamista. "Ystävä" ei tee aloitetta. Ei pyydä kylään. Ei ehdota tapaamisia. Ei soittele. Jätän hänet. En ryömi enää hänen edessään. Enkä kerjää seuraa. Nyt riittää. Jätän hänet. Hyvästi. Enää ei kiinnosta pätkän vertaa.
Jätän "ystävän"
23
251
Vastaukset
- Anonyymi
Menikö pitkäänkin huomata että hän oli "jättänyt" sinut jo vuosia sitten?
- Anonyymi
Valitettavasti meni vuosikymmeniä. Nyt otan oman elämäni takaisin. Ohi on. Vihdoinkin.
- Anonyymi
Ei ole tuollainen ystävä. Ilmeisesti olet viimeisenä hänen listallaan ja ilmaa hänelle. Hyvin surullista. Mutta oikean ratkaisun teit. Tuollainen vie voimat ja on henkisesti raskasta. Onnea uuteen elämääsi.
- Anonyymi
Kiitos osanotosta ja empatiasta. Nyt tunnen olevani vapa, vihdoinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos osanotosta ja empatiasta. Nyt tunnen olevani vapa, vihdoinkin.
Siis vapaa.
- Anonyymi
Voisiko tuo olla paikkakuntakohtainen juttu eli onko erityisesti Oulun alueella tuota käytösmallia ?
Minä olen elänyt kokonaan ilman ystäviä jo pitkään. Sitä kun on vuosikausia yksinään Oulussa ajellut autolla ympyrää, käynyt syömässä yksin, kaupassa yksin tai vain oman perheen kesken niin sitä menettää lopulta sosiaaliset taidot kokonaan, eikä edes kaipaa enää ketään ystävää ikäänkuin riesaksi elämäänsä. Yksinäisyyden ainut etu on se, että voi olla ja elää miten haluaa, kun ei tarvitse sitä toista koskaan huomioida. Mutta samalla loputon yksinäisyys voi olla tosi kurjaa sekä masentavaa. Toivon kuitenkin, että jokaiselle olisi edes yksi hyvä ystävä elämässään, vaikka itse en niitä Oulusta koskaan löytänyt.- Anonyymi
Ei ole minullakaan ystävää Oulussa. Alan ryyppäämään. Pullo on ainoa ystäväni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole minullakaan ystävää Oulussa. Alan ryyppäämään. Pullo on ainoa ystäväni.
Jätä se pyllo.
Ei se koskaan ota sinuun yhteyttä ja kaikki korkkauksetkin on sinun aloitteesta. Ei semmoisella tee mitään, pois vaan.
Älä tuhlaa vuosia moiseen! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätä se pyllo.
Ei se koskaan ota sinuun yhteyttä ja kaikki korkkauksetkin on sinun aloitteesta. Ei semmoisella tee mitään, pois vaan.
Älä tuhlaa vuosia moiseen!Pullon korkki kiinni. Mene harrastamaa, lenkille
ulkoile. ....Harrrasturyhmiä on monenlaisia.Mutta mieluummin johonkin matalankynnyksen harrastusryhmään selvinpäin. Parempia vaihtoehtoja kuin yksin ryyppäminen. Sieltä saat seuraa ja tekemistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pullon korkki kiinni. Mene harrastamaa, lenkille
ulkoile. ....Harrrasturyhmiä on monenlaisia.Mutta mieluummin johonkin matalankynnyksen harrastusryhmään selvinpäin. Parempia vaihtoehtoja kuin yksin ryyppäminen. Sieltä saat seuraa ja tekemistä.Tule liikuntakeskys corelke..
- Anonyymi
Suomalaiset on outoa kansakuntaa hiukan:)
- Anonyymi
Outoa kansaa todellakin.
- Anonyymi
Valtionvelkaa, hyvinvointialueiden kriisiä ,nuorten pahoinvointia jne kuitenkin on hyvä maa verrattuna joihinkin muihin maihin.
- Anonyymi
Ajattele bkt tä. Suomella, kuten Norjalla, Sveitsillä, Itävallalla, Kanadalla jne pyyhkii ihan hyvin. Ruotsia ei koskaan sovi mainita, mutta kyllä kun miettii bkt tasoja , niin on ihan hyvinvointivaltio.
- Anonyymi
Jos usein lähetät hänelle viestejä, hänellä voi olla tullut tavaksi odottaa että sinä lähetät ensin. Voi olla myös työuupumusta ja ehkä ei silloin tapaile ketään muitakaan.
Joidenkin luottamuksen voi myös rikkoa vain yhden kerran ja jos olet itse esimerkiksi puhunut hänestä pahaa selän takana minkä hän tietää ei hänellä ehkä haluta soittaa. Sillä tekemällä hän ei tee sinulle pahaa. Itse olet hänelle vihoissasi koska hän ei anna sinulle sellaista rakkautta kuin haluaisit.- Anonyymi
Noin se hyvin todennäköisesti on liittyen tiettyyn paljon nuorempaan henkilöön. En ole koskaan ajatellut häntä rakastettuna tai edes kaivattuna, koska hänessä ei ole sitä mitä miehestä haluan. On kokemus tältä keväältä, että minua kiinnostavan miehen tuoksu oli juuri sellaista mikä saa hormoonit hyrräämään! Ja kaikki muukin hänessä miellyttää minua!
- Anonyymi
Et varmaan aloittajasta puhu. Siis minun aloittajan kohdallani on kyse lapsuudesta saakka olevasta ystävyydestä. En ole haukkunut enkä käyttäytynyt sopimattomasti. Enkä liian usein häirinnyt. Hyvin jaksamme molemmat. Ei ole työuupumusta eikä mitään muutakaan uupumusta. Aikaakin on työn puolestakin. Häntä vain ei seurani kiinnosta. Hänellä on muuta. Se minun nyt täytyy hyväksyä. Surullista. Pärjään kyllä kun on onneksi muutama muukin hyvä ystävä.
- Anonyymi
Koit oman tomintasi mateluksi ja yritit siten saada häneltä sellaista rakkautta mitä halusit, mutta koska se ei koskaan toiminut, laitoit hänet aina "matelemaan" puheissasi hänestä? Eli jatkuvaa haukkumista selän takana ja raivokohtauksia päin naamaa, koska ei rakasta niin kuin Sinä haluaisit.
- Anonyymi
Kyllä näin voisin ajatella tiettyyn henkilöön liittyen olevan!
- Anonyymi
No olisit sanonut joskus että voisit sinäkin välillä soittaa. Sen sijaan päätit haukkua hänet selän takana kaikille varmaankin narsistiksi, koska ei ole sinun seurastasi kiinnostunut...
- Anonyymi
Älkääpä nyt surullista henkilöä (siis aloittajaa) lyökö, joka on menettänyt pitkäaikaisen ystävän. Ikävää että näin on käynyt. Aloittaja voi nyt kuitenkin rauhassa odotella, jospa se ystäväkin sieltä ottaa yhteyttä, kun alkaa ihmetellä miksi ei mitään kuulu. Toivottavasti ystävyytenne säilyy jatkossakin. Joskus kuitenkin on hyväksyttävä se, että myös pitkäaikaiset ystävät voivat vieraantua toisistaan. Hyvä että sinulla on muitakin ystäviä. Ihminen tarvitsee ystäviä. Pärjäämistä! Hyvää kesää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkääpä nyt surullista henkilöä (siis aloittajaa) lyökö, joka on menettänyt pitkäaikaisen ystävän. Ikävää että näin on käynyt. Aloittaja voi nyt kuitenkin rauhassa odotella, jospa se ystäväkin sieltä ottaa yhteyttä, kun alkaa ihmetellä miksi ei mitään kuulu. Toivottavasti ystävyytenne säilyy jatkossakin. Joskus kuitenkin on hyväksyttävä se, että myös pitkäaikaiset ystävät voivat vieraantua toisistaan. Hyvä että sinulla on muitakin ystäviä. Ihminen tarvitsee ystäviä. Pärjäämistä! Hyvää kesää!
Hyvää kesää. Kiitos.
- Anonyymi
Ei ole oululaisten tapa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661559Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331212- 851202
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023