että tummatukkainen mies, johon olen hyvin ihastunut tekisi aloitteen ensi viikon aikana. Jos hän ei sitä tee, oletan ettei hän ole enää kiinnostunut minusta ja unohdan hänet. Alan katsella muita lyhyitä tummatukkaisia miehiä. On välttämätöntä että mies tekee aloitteen, koska parisuhteessani olin puolisolleni lähes näkymätön! En halua enää toista samanlaista kumppania, joka olettaa naisen tekevän kaiken! Ja itse ei tee mitään!
Toivon sitä paljon
13
207
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko ajatellut sellaista asiaa että miksi edellinen miehesi teki niin? Miksi tämä mies ei jos ole ottanut yhteyttä?
- Anonyymi
Lasteni isä, jonka kanssa olimme yhdessä lähes kolmekymmentä vuotta kärsi aleksitymiasta ja sen vuoksi hänellä ei ollut yhteyttä omiin tunteisiin.
- Anonyymi
Kuulostaa kiristykseltä, viän tämän oikeuteen.
- Anonyymi
Ehkä sun ois syytä hakeutua hoitoon pettymykset kun aiheuttaa monesti ehdottomuutta ihmistenntapa suojella itseään mutta kuuluj narsistinkinntyökalu valikoimaan ehdottomuuden sijaan narsisti käyttää kieltoja ehdotonnihminen antaa aina vaihtoehdon tai kaksikin koska se lähtöhän on siitä toisennosapuolen ääripäästä mulla on omat tapani ja haluni jos ne ei miellytä aina on ero toinen vaihtoehto jos ei osta yhdessä etsiä kumpaakin miellyttävää vaihtoehtoa
https://youtube.com/shorts/LU5YdpL2ZbE?si=EIafBbGaXqyhYWlw
Miksi tehdä elämästä sen vaikeampaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sun ois syytä hakeutua hoitoon pettymykset kun aiheuttaa monesti ehdottomuutta ihmistenntapa suojella itseään mutta kuuluj narsistinkinntyökalu valikoimaan ehdottomuuden sijaan narsisti käyttää kieltoja ehdotonnihminen antaa aina vaihtoehdon tai kaksikin koska se lähtöhän on siitä toisennosapuolen ääripäästä mulla on omat tapani ja haluni jos ne ei miellytä aina on ero toinen vaihtoehto jos ei osta yhdessä etsiä kumpaakin miellyttävää vaihtoehtoa
Miksi tehdä elämästä sen vaikeampaaHei nyt sanon että pelleilin,mulla ei osaa eikä arpaa tuohon teidän juttuun ,pyydän anteeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tehdä elämästä sen vaikeampaaKyllä toi muija on syklopaattien syklopaatt
- Anonyymi
Eiköhän se tapaaminen toteudu ajan kanssa☺️ on tässä aikaa jo mennytkin.
- Anonyymi
Muisk,hyvää yötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muisk,hyvää yötä.
Öitä, pusu muiskis😘🫂Lennetäänkö unessa linnunradalle ja tehdään rakkaudestamme uusi galaksi?Siellä ei olisi pahuutta eikä kateutta, vaan rakkautta ja hyväksyntää❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öitä, pusu muiskis😘🫂Lennetäänkö unessa linnunradalle ja tehdään rakkaudestamme uusi galaksi?Siellä ei olisi pahuutta eikä kateutta, vaan rakkautta ja hyväksyntää❤️
Ihan pakko vastata tähän sinne lennetään ,huulen kuvia jo molemmil puolil ,kauniita unia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan pakko vastata tähän sinne lennetään ,huulen kuvia jo molemmil puolil ,kauniita unia.
Nuku nyt❤️
- Anonyymi
Miksi tuhlata ajatuksiaan mieheen joka ei kykene kun hymyilemään kaukaa. ..Nainen..kaipaa miehen aloitetta sekä otteita. Nykymaailmassa miehet on jopa liian varovaisia.
- Anonyymi
Ei tummatukkainen lyhyt mies ole koskaan edes hymyillyt minulle, minä hymyilin hänelle kerran. En tiedä ehkä hänellä on vähän kokemuksia seurustelusta, mene ja tiedä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077726
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085921- 835157
- 1394526
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552957
- 582918
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562046