Tätä jäin miettimään.
Miksi vihervassarit käyttävät niin runsaasti alkoholia ja muita päihteitä?
9
80
Vastaukset
- Anonyymi
Onko syy vai seuraus? Yrittävät kaikkia huumemyönteisiksi etteivät erottuisi niin rikollisina.
- Anonyymi
Mihin alkoholin käyttäjä tilastosi PeruSStuu?
Ei siis mihinkään se on vain sinun oma arviosi.
Esim Eduskunnan tunnetuimmat töissä humalassa olleet
ovat:
Lintilä & Keskisarja.
Kuitenkin ns omalla ajallaan ei alkoholin käyttö ole
merkki pysyvästä holismista.
Jos mennään vielä pitemmälle niin se että kirjoitat omasta päästäsi
ketkä on juoppoja niin se on mahdotonta.
Olettaminen ei ole Fakta joten et voi syyllistää mitään aate ryhmää
Juopoiksi.
Itse olen päihteetön Absolutisti.- Anonyymi
En minä tiennytkään. Kysyin tekoälyltä ja se antoi selkeän ja yksinkertaisen vastauksen että vihervassarit ovat mömmömaureja ja tissuttelijoita.
- Anonyymi
Rehellinen viina, rehellisesti tuotettu ja ostettu, on eri kuin rikollisilta hankittu ja salavihkaa vedetty mömmö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä tiennytkään. Kysyin tekoälyltä ja se antoi selkeän ja yksinkertaisen vastauksen että vihervassarit ovat mömmömaureja ja tissuttelijoita.
"Anonyymi
2025-06-02 02:11:49
En minä tiennytkään. Kysyin tekoälyltä ja se antoi selkeän ja yksinkertaisen vastauksen että vihervassarit ovat mömmömaureja ja tissuttelijoita".
++++++++++
Niin että tekoäly kirjoittaa:
"mömmömaureja" tuskin muuten niin tekee.
Mutta kysyppä siltä tekoälyltä:
Missä määrin palstapersut käyttää päihteitä?
Ilmoittele sitte mitä se kirjoittaa.
- Anonyymi
On pääministeri Orpokin turvonnut Mitähän käyttää?
- Anonyymi
Vastasin että kalja ja makkara, minkähän takia sensuroitu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasin että kalja ja makkara, minkähän takia sensuroitu.
Moderaattori paljasti itsestään jotain ikävää :DDDDDD
- Anonyymi
Kannattaa jättää toisten päihde asiat pohtimatta. Eiköhän sinulla olisi vaikkapa itsesi kehittämistä joka olisi itsellesi hyödyllisempää kuin köyhien elämän pohtimista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836349
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524566- 764297
- 1314091
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?563417Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263078Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72747- 362386
- 2052198
- 462046