Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Anonyymi-ap

Rehellinem fiilis

62

2754

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On nälkä ja nousen tästä syömään. Juon pikku kupin kahvia ohessa.

• Anonyymi

Kyllä vai ei? Sinä päätät

• Anonyymi

Sanoisin kyllä.

• Anonyymi

Pinaattia pitäis saada
      rautaarvot on maissa

• Anonyymi

Kokeile magnesiumia toimii paremmin.

• Anonyymi

Nokkosessa ja pinaatissa on paljon rautaa. Harmi vaan, että eivät imeytyvässä muodossa. Suosittelen naudanmaksaa ja lihapitoista ruokavaliota. C-vitamiinia kylkeen, jotta imeytyy. Naudan maksaa voi syödä n. kerran viikossa, sisältämänsä runsaan A-vitamiinipotoisuutenss vuoksi.

• Anonyymi

Itkettää. Tuntuu tyhmältä ja turhalta.

• Anonyymi

Samoin, täysin samoin. Kaikki mitä teen on täysin merkityksetöntä. Kokemukset ja tunteet mitättömiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin, täysin samoin. Kaikki mitä teen on täysin merkityksetöntä. Kokemukset ja tunteet mitättömiä.

Harmi. Ei musta tunnu että se mitä teen merkityksetöntä tai muutenkaan tunteet ja kokemukset mitättömiä. Muuten kuin hänen silmissään olen tuollainen. Ootkohan masentunut? Mulla muuten nyt vaan paha olla ei tänään jaksais vaikka on pakko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmi. Ei musta tunnu että se mitä teen merkityksetöntä tai muutenkaan tunteet ja kokemukset mitättömiä. Muuten kuin hänen silmissään olen tuollainen. Ootkohan masentunut? Mulla muuten nyt vaan paha olla ei tänään jaksais vaikka on pakko.

Siis hänen silmissään olen tuollainen. Minulle olisi kelvannut edes hyväksynnän tunne, välittämiseni ei ole pakkomielteistä, ja muokkautuu normaalin inhimillisen yhteyden mukaisesti joko niin että on sivussa tai käyttöön otettuna kaiken hallintana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis hänen silmissään olen tuollainen. Minulle olisi kelvannut edes hyväksynnän tunne, välittämiseni ei ole pakkomielteistä, ja muokkautuu normaalin inhimillisen yhteyden mukaisesti joko niin että on sivussa tai käyttöön otettuna kaiken hallintana.

Harmi. Mähän en oikeesti tiedä mitä hän minusta edes ajattelee. Kunhan arvailen.

• Anonyymi

Juo pari ööliä vaikka

• Anonyymi

Ensin olin surullinen ja sitten kiukkuinen. Nyt on rento olo. Kukaan ei ole sen arvoinen, että pienentäisin itseäni.

• Anonyymi

Onhan se palstaäijä näinkin että liian vanha sellaiseenkin, ette te ole koko maailma sori

• Anonyymi

Male or female?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se palstaäijä näinkin että liian vanha sellaiseenkin, ette te ole koko maailma sori

Itsenäisyyskö vtuttaa

• Anonyymi

Huonosti hoidettu kummassakin tapauksessa, joko siinä että et halua tai haluat minua.

• Anonyymi

Huomenta. Minä en rehellisesti enää halua sinua. Minulla on hyvä elämä. Minäkään en haluaisi loputtomasti pienentää itseäni. Riittäisinkö jo tällaisena? Haluan vain elää omaa elämääni rauhassa ja sitä, että sinäkin voisit elää omaa elämääsi rauhassa!

• Anonyymi

Kaikki on ennallaan ja aletaan kesän viettoon.

• Anonyymi

Filtin meinaat jo levittää vai?

• Anonyymi

Hyvä juttu, että ajattelet noin. Minäkin haluan keskittyä kesän viettoon. Kaikki on hyvin minulla ja toivottavasti myös sinulla! Minusta huolimatta voisit elää elämääsi. Sitä todella toivon!
      Tiedän omat ongelmani ja teen edelleen niiden eteen kaikkeni. Mikä savotta minulla onkaan ollut oman luonteeni vuoksi. Joillakin on heikko vatsa tai selkä, minulla se on pää. Myös muillakin on ongelmia ja vielä pahempia, se on paras oppini. Mukavaa kesää sinulle🌼

• Anonyymi

Male or female?

• Anonyymi

Paremminkin voisi mennä. Joskus tekisi mieli vaan hävitä pois ja katsoa kaipaisiko kukaan.

• Anonyymi

Nyt tuli kyllä tippa silmään. Ymmärrän kuitenkin, että voit ajatella noin minun kohdallani ja myös ehkä itsesi kohdalla. Minä kuitenkin ajattelen, että niin kauan kun on elämää on myös toivoa. En pidä tilannettani toivottomana. Minulla on vaikeita ongelmia mutta olen pystynyt myös kehittymään omasta mielestäni. Kun aloin opiskella, minulla oli vauvan tunne-elämä, koska tunne-elämäni ei juurikaan kehittynyt lapsuudessa vaikeissa olosuhteissa. Siitä on kuitenkin menty huima matka eteenpäin.

• Anonyymi

Olemme erilaiset ihmiset. Saamme olla. Asiat riitelevät, ei ihmiset. Tunnen seesteisyyttä suhteessa sinuun. Ymmärrän sinua. Toivon sinulle parasta!

• Anonyymi

Kamalan paljon kaikkia tunteita yhtä miestä kohtaan 🤗

• Anonyymi

Haluaisin vaan olla hänen kanssaan

• Anonyymi

Aikooko ottaa riskin ja tavata miestä?

• Anonyymi

Pari ongelmaa, nukkuminen huonoa, unilääkkeet, kannabis, syöminen huonoa, liikunta. Väsyttää. Yritän sen mitä jaksan, että tulen kuntoon.

• Anonyymi

Jotai vihreetä kannattaa popsia ja poltella, ulkona käydä, melatoniinia ottaa, vähän alkoholia se vie yöunet kiitos moi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotai vihreetä kannattaa popsia ja poltella, ulkona käydä, melatoniinia ottaa, vähän alkoholia se vie yöunet kiitos moi

En käytä alkoholia, minulle tulee siitä huono olo.

• Anonyymi

Ihanat on fiilikset, mut jos sulla, sulla tai sulla on sellainen olo, että mun pitäis pahoitella sitä että tunnetta ittennä tyhmäksi, niin no can so, se on oma henkinen kasvumatkasi se silloin

• Anonyymi

Kohti individualismia

• Anonyymi

Vähän paska. Olin/olen ihastunut mutta toivon et kesän aikana tunteet häviää ja voin miettiä muita naisia..

• Anonyymi

😊👍👍👍👍👍👍👍

• Anonyymi

Kuinka rehellinen voit olla?

• Anonyymi

Olen äärimmäisen rehellinen.

• Anonyymi

Puhun vain totta

• Anonyymi

Fiilikset on sellaiset että haluaisin löytää miehen ikäväliltä 55-65 ja pidän erityisesti lyhyistä tummatukkaisista miehistä!

• Anonyymi

Tulehan jo naislarppaaja kaapista ja kohtaa tukahdutetut tunteet 😁

• Anonyymi

Varjelen tätä, vaikka tällä hetkellä ihmettelen sinua. Kärsin asiani yksin, ne missä tarvitsisin tukeaai ja ne mitkä liittyy sinuun. Ihan suotta mulkoilit minua kahvipannu kädessäsi. Minulle riittää se että pidän sinua oikeudentuntoisena ihmisenä.

• Anonyymi

Ei mitkään hyvät kun ei arvosteta yhtään.

• Anonyymi

Kuka/ketkä eivät arvosta?

• Anonyymi

Sille sinä et voi mitään! Jokaisella on oikeus itse valita sellainen ihminen jonka kanssa hän haluaa aikaansa viettää! En ole koskaan voinut edes ajatella olevani ystävä itseäni paljon nuoremman henkilön kanssa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sille sinä et voi mitään! Jokaisella on oikeus itse valita sellainen ihminen jonka kanssa hän haluaa aikaansa viettää! En ole koskaan voinut edes ajatella olevani ystävä itseäni paljon nuoremman henkilön kanssa!

Koetko että on liian huntaloita, palstasetä? Jotkut sun juttuja lukevat on kyl

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka/ketkä eivät arvosta?

Sä taidat elää siitä, että tongit palstaäijän kirjoitusten kautta heikkoa kohtaa ns tästä obsession kohteesta. Oot karsea😬

• Anonyymi

Rasittunut

• Anonyymi

Jaa vaikea sanoa en ole koskaan oppinu mitä tuo käsite fiilis on näi nii ku elämään siirrettynä mä kun en fiilis pohjalta ilman harkintaa tee yhtään mitään

• Anonyymi
    • Anonyymi

Olen niin onnellinen jos nää tunteet on molemminpuolisia ❤️🥹

• Anonyymi

14 v nainen on valinta

• Anonyymi

Kyseessä on lapsi, setämies

• Anonyymi

jos ei ole ollenkaan fiiliksiä eli tuntemuksia niin olet tehnyt jotain joskus joka on tappanut fiilikset eli joku Ultimate Sin, perimmäinen synti joku

• Anonyymi

Kevyesti harmittaa Nou money Nou honey

• Anonyymi

Mihin sä rahaa tarviit, jos vaan rakastaa?

• Anonyymi

On tullut aika

• Anonyymi

14 v nainen

• Anonyymi

Ammatti on

• Anonyymi

Arvaus

• Anonyymi

Mikä on ammatti?

• Anonyymi

Mua harmittaa, jos hän on surullinen. Toivon, että hän nauttisi kesästä kaikin tavoin, vaikka meidän välit Jäi auki. Hän on minun puolestani vapaa tekemään mitä haluaa. Ehkä hän myös lakkaa tuntemasta mitään minua kohtaan. Se olisi hyvä, vaikka ajatus siitä saa mut surulliseksi. Sellaista se r.. eiku tykkääminen on. Haluan hänelle vain kaikkea parasta.

• Anonyymi

Sekä että. Itselleni riittäminen hoiti homman. Pitäisi olla tyytyväinen ja neutraali olo. Ei ole kumpaakaan. Tyytymätön ja rauhallisen levoton, koska asia jäi kuin jäikin vaivaamaan. Vaivaamaan. Ei mutta nyt silmät menee jo väkisin kiinni, vihdoinkin. Ei tarvitse tuijottaa toista kymmentä minuuttia ja miettiä, mitä tähän avata. Päivällä väsytti hidasliikkeisellä tavalla ja jos nyt väsyttäisi rauhallisella, ja jos ei unella, niin levolla.. Öitä. H.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      409
      3437
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      315
      1571
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      85
      1379
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      110
      1377
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1338
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1296
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1199
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      81
      1115
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      29
      1007
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      34
      913
    Aihe