Rehellinem fiilis
Kerro nyt rehellisesti fiilikset?
62
2754
Vastaukset
- Anonyymi
On nälkä ja nousen tästä syömään. Juon pikku kupin kahvia ohessa.
- Anonyymi
Kyllä vai ei? Sinä päätät
- Anonyymi
Sanoisin kyllä.
- Anonyymi
Pinaattia pitäis saada
rautaarvot on maissa- Anonyymi
Kokeile magnesiumia toimii paremmin.
- Anonyymi
Nokkosessa ja pinaatissa on paljon rautaa. Harmi vaan, että eivät imeytyvässä muodossa. Suosittelen naudanmaksaa ja lihapitoista ruokavaliota. C-vitamiinia kylkeen, jotta imeytyy. Naudan maksaa voi syödä n. kerran viikossa, sisältämänsä runsaan A-vitamiinipotoisuutenss vuoksi.
- Anonyymi
Itkettää. Tuntuu tyhmältä ja turhalta.
- Anonyymi
Samoin, täysin samoin. Kaikki mitä teen on täysin merkityksetöntä. Kokemukset ja tunteet mitättömiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin, täysin samoin. Kaikki mitä teen on täysin merkityksetöntä. Kokemukset ja tunteet mitättömiä.
Harmi. Ei musta tunnu että se mitä teen merkityksetöntä tai muutenkaan tunteet ja kokemukset mitättömiä. Muuten kuin hänen silmissään olen tuollainen. Ootkohan masentunut? Mulla muuten nyt vaan paha olla ei tänään jaksais vaikka on pakko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi. Ei musta tunnu että se mitä teen merkityksetöntä tai muutenkaan tunteet ja kokemukset mitättömiä. Muuten kuin hänen silmissään olen tuollainen. Ootkohan masentunut? Mulla muuten nyt vaan paha olla ei tänään jaksais vaikka on pakko.
Siis hänen silmissään olen tuollainen. Minulle olisi kelvannut edes hyväksynnän tunne, välittämiseni ei ole pakkomielteistä, ja muokkautuu normaalin inhimillisen yhteyden mukaisesti joko niin että on sivussa tai käyttöön otettuna kaiken hallintana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis hänen silmissään olen tuollainen. Minulle olisi kelvannut edes hyväksynnän tunne, välittämiseni ei ole pakkomielteistä, ja muokkautuu normaalin inhimillisen yhteyden mukaisesti joko niin että on sivussa tai käyttöön otettuna kaiken hallintana.
Harmi. Mähän en oikeesti tiedä mitä hän minusta edes ajattelee. Kunhan arvailen.
- Anonyymi
Juo pari ööliä vaikka
- Anonyymi
Ensin olin surullinen ja sitten kiukkuinen. Nyt on rento olo. Kukaan ei ole sen arvoinen, että pienentäisin itseäni.
- Anonyymi
Onhan se palstaäijä näinkin että liian vanha sellaiseenkin, ette te ole koko maailma sori
- Anonyymi
Male or female?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se palstaäijä näinkin että liian vanha sellaiseenkin, ette te ole koko maailma sori
Itsenäisyyskö vtuttaa
- Anonyymi
Huonosti hoidettu kummassakin tapauksessa, joko siinä että et halua tai haluat minua.
- Anonyymi
Huomenta. Minä en rehellisesti enää halua sinua. Minulla on hyvä elämä. Minäkään en haluaisi loputtomasti pienentää itseäni. Riittäisinkö jo tällaisena? Haluan vain elää omaa elämääni rauhassa ja sitä, että sinäkin voisit elää omaa elämääsi rauhassa!
- Anonyymi
Kaikki on ennallaan ja aletaan kesän viettoon.
- Anonyymi
Filtin meinaat jo levittää vai?
- Anonyymi
Hyvä juttu, että ajattelet noin. Minäkin haluan keskittyä kesän viettoon. Kaikki on hyvin minulla ja toivottavasti myös sinulla! Minusta huolimatta voisit elää elämääsi. Sitä todella toivon!
Tiedän omat ongelmani ja teen edelleen niiden eteen kaikkeni. Mikä savotta minulla onkaan ollut oman luonteeni vuoksi. Joillakin on heikko vatsa tai selkä, minulla se on pää. Myös muillakin on ongelmia ja vielä pahempia, se on paras oppini. Mukavaa kesää sinulle🌼- Anonyymi
Male or female?
- Anonyymi
Paremminkin voisi mennä. Joskus tekisi mieli vaan hävitä pois ja katsoa kaipaisiko kukaan.
- Anonyymi
Nyt tuli kyllä tippa silmään. Ymmärrän kuitenkin, että voit ajatella noin minun kohdallani ja myös ehkä itsesi kohdalla. Minä kuitenkin ajattelen, että niin kauan kun on elämää on myös toivoa. En pidä tilannettani toivottomana. Minulla on vaikeita ongelmia mutta olen pystynyt myös kehittymään omasta mielestäni. Kun aloin opiskella, minulla oli vauvan tunne-elämä, koska tunne-elämäni ei juurikaan kehittynyt lapsuudessa vaikeissa olosuhteissa. Siitä on kuitenkin menty huima matka eteenpäin.
- Anonyymi
Olemme erilaiset ihmiset. Saamme olla. Asiat riitelevät, ei ihmiset. Tunnen seesteisyyttä suhteessa sinuun. Ymmärrän sinua. Toivon sinulle parasta!
- Anonyymi
Kamalan paljon kaikkia tunteita yhtä miestä kohtaan 🤗
- Anonyymi
Haluaisin vaan olla hänen kanssaan
- Anonyymi
Aikooko ottaa riskin ja tavata miestä?
- Anonyymi
Pari ongelmaa, nukkuminen huonoa, unilääkkeet, kannabis, syöminen huonoa, liikunta. Väsyttää. Yritän sen mitä jaksan, että tulen kuntoon.
- Anonyymi
Jotai vihreetä kannattaa popsia ja poltella, ulkona käydä, melatoniinia ottaa, vähän alkoholia se vie yöunet kiitos moi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotai vihreetä kannattaa popsia ja poltella, ulkona käydä, melatoniinia ottaa, vähän alkoholia se vie yöunet kiitos moi
En käytä alkoholia, minulle tulee siitä huono olo.
- Anonyymi
Ihanat on fiilikset, mut jos sulla, sulla tai sulla on sellainen olo, että mun pitäis pahoitella sitä että tunnetta ittennä tyhmäksi, niin no can so, se on oma henkinen kasvumatkasi se silloin
- Anonyymi
Kohti individualismia
- Anonyymi
Vähän paska. Olin/olen ihastunut mutta toivon et kesän aikana tunteet häviää ja voin miettiä muita naisia..
- Anonyymi
😊👍👍👍👍👍👍👍
- Anonyymi
Kuinka rehellinen voit olla?
- Anonyymi
Olen äärimmäisen rehellinen.
- Anonyymi
Puhun vain totta
- Anonyymi
Fiilikset on sellaiset että haluaisin löytää miehen ikäväliltä 55-65 ja pidän erityisesti lyhyistä tummatukkaisista miehistä!
- Anonyymi
Tulehan jo naislarppaaja kaapista ja kohtaa tukahdutetut tunteet 😁
- Anonyymi
Varjelen tätä, vaikka tällä hetkellä ihmettelen sinua. Kärsin asiani yksin, ne missä tarvitsisin tukeaai ja ne mitkä liittyy sinuun. Ihan suotta mulkoilit minua kahvipannu kädessäsi. Minulle riittää se että pidän sinua oikeudentuntoisena ihmisenä.
- Anonyymi
Ei mitkään hyvät kun ei arvosteta yhtään.
- Anonyymi
Kuka/ketkä eivät arvosta?
- Anonyymi
Sille sinä et voi mitään! Jokaisella on oikeus itse valita sellainen ihminen jonka kanssa hän haluaa aikaansa viettää! En ole koskaan voinut edes ajatella olevani ystävä itseäni paljon nuoremman henkilön kanssa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sille sinä et voi mitään! Jokaisella on oikeus itse valita sellainen ihminen jonka kanssa hän haluaa aikaansa viettää! En ole koskaan voinut edes ajatella olevani ystävä itseäni paljon nuoremman henkilön kanssa!
Koetko että on liian huntaloita, palstasetä? Jotkut sun juttuja lukevat on kyl
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka/ketkä eivät arvosta?
Sä taidat elää siitä, että tongit palstaäijän kirjoitusten kautta heikkoa kohtaa ns tästä obsession kohteesta. Oot karsea😬
- Anonyymi
Rasittunut
- Anonyymi
Jaa vaikea sanoa en ole koskaan oppinu mitä tuo käsite fiilis on näi nii ku elämään siirrettynä mä kun en fiilis pohjalta ilman harkintaa tee yhtään mitään
- Anonyymi
Oikein hyvä. ☀️
https://youtu.be/6H9XkqlBQ0c?si=r2Amfq8GtNqEpfd8 - Anonyymi
Olen niin onnellinen jos nää tunteet on molemminpuolisia ❤️🥹
- Anonyymi
14 v nainen on valinta
- Anonyymi
Kyseessä on lapsi, setämies
- Anonyymi
jos ei ole ollenkaan fiiliksiä eli tuntemuksia niin olet tehnyt jotain joskus joka on tappanut fiilikset eli joku Ultimate Sin, perimmäinen synti joku
- Anonyymi
Kevyesti harmittaa Nou money Nou honey
- Anonyymi
Mihin sä rahaa tarviit, jos vaan rakastaa?
- Anonyymi
On tullut aika
- Anonyymi
14 v nainen
- Anonyymi
Ammatti on
- Anonyymi
Arvaus
- Anonyymi
Mikä on ammatti?
- Anonyymi
Mua harmittaa, jos hän on surullinen. Toivon, että hän nauttisi kesästä kaikin tavoin, vaikka meidän välit Jäi auki. Hän on minun puolestani vapaa tekemään mitä haluaa. Ehkä hän myös lakkaa tuntemasta mitään minua kohtaan. Se olisi hyvä, vaikka ajatus siitä saa mut surulliseksi. Sellaista se r.. eiku tykkääminen on. Haluan hänelle vain kaikkea parasta.
- Anonyymi
Sekä että. Itselleni riittäminen hoiti homman. Pitäisi olla tyytyväinen ja neutraali olo. Ei ole kumpaakaan. Tyytymätön ja rauhallisen levoton, koska asia jäi kuin jäikin vaivaamaan. Vaivaamaan. Ei mutta nyt silmät menee jo väkisin kiinni, vihdoinkin. Ei tarvitse tuijottaa toista kymmentä minuuttia ja miettiä, mitä tähän avata. Päivällä väsytti hidasliikkeisellä tavalla ja jos nyt väsyttäisi rauhallisella, ja jos ei unella, niin levolla.. Öitä. H.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4093437Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151571En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n851379- 1101377
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991338Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591296- 481199
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi811115Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa291007- 34913