Aina. Ei tarvi epäillä sitä eikä mitään motiiveja. Tuntuu vaan, että et uskalla kovin näyttää omaa tykkäämistä, ehkä siksi jos pelkäät satutetuksi tulemista? Ei tarvisi sitä pelätä, koska oikeasti tykkään ihan hulluna ja olethan sinä sen jo nähnyt.
Kyllä minä sinusta tykkään
17
345
Vastaukset
- Anonyymi
Minusta vaan tuntuu, että sinä et ole tosissaan, koska et ole ollenkaan valmis heittäytymään. 😔 ap
- Anonyymi
Oon tosissaan mutta jännitys vie aina voiton ja sitten piiskaan itseäni kun en saanut taaskaan mitään aikaan vaan tuotin jälleen kerran uuden pettymyksen sulle ja itselleni. Tietäisitpä vaan että miten syvästi tunnen sua kohtaan, mutta en saa oman pelkuruuteni takia aikaan sitä ratkaisevaa peliliikettä että päästäis tutustumaan ihan kunnolla.
Seilaan edestakas pettymyksen tunteiden takia ja oon miettimässä luovuttamista, en sun takia vaan oman saamattomuuteni, koska aina kun saan yhtään lähennettyä sun kanssa niin alan liikaa jännittämään ja asiat menee vituiksi. Tiedän kuitenkin että tunteet sua kohtaan on vaan niin isot että en halua luovuttaa, mutta en halua myös tuottaa sulle jatkuvasti pettymystä koska se raastaa myös itseä todella syvältä koska tiedän että et oo ansainnut sitä lainkaan.
- Anonyymi
Samoin.
- Anonyymi
Miksi tältä miheltä pitää ruinata. Miksi ei kysyä jotain toista hoitamaan homma
- Anonyymi
Näinkö sinä olet taas tätä palstaäijän proosaa kelaillut? Vaikutat olevan nii nuori, että jouvat nousemaan seisomaan u know
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinkö sinä olet taas tätä palstaäijän proosaa kelaillut? Vaikutat olevan nii nuori, että jouvat nousemaan seisomaan u know
Ja toisekseen että näinpäin, really? Vielä se tuut siihen setäikään sinäki ja tajuut nääs
- Anonyymi
Kenelle tämä on tarkoitettu? En minä pelkää satutetuksi tulemista. Mutta minulle tunteet ovat tärkeitä ja olen rehellinen etten ole kokenut suuria tunteita minua hyvin paljon nuorempaa kohtaan! Ne olivat sellaisia tunteita, että olisinko voinut jotenkin auttaa sinua, mutta en koe sellaisen elämän olevan minun näköistäni elämää!
- Anonyymi
Hihasta kannattaa nykästä kesäiltasella.
- Anonyymi
Naisten ryysyihin kiinni iltasella? Mieti viä
- Anonyymi
No ei ainakaan tällaisella palstalla kannata anonyyminä vakuutella anonyymisuomelle yhtään mitään! Ties millaisia kimmokkeita palstahörhöt luuloissaan näistä saa.
- Anonyymi
Ja sinäkö et voisi kuulua tähän genreen, mitä tulee palstaäijän avaukseen? -TT
- Anonyymi
Aloittaja, Ootko mies?
Tunnustitko naiselle tykkääväsi vai ainoastaan nainen sinulle?
No kyllä saatoin nähdä vähän jotain, silti en ihan
sitä varmaksi uskalla päätellä.
Sen vuoksi odottelen. - Anonyymi
Älkää menkö näihin.Terkuin aikuinen nainen.
IRL merkkaa.- Anonyymi
Vaiks näin palstasetä Paulan sanoin tahdo een
- Anonyymi
Tykkäät hulluna? Ei sovi meihin. Vielä.
- Anonyymi
Täällä on turha piipittää hoitakaa asianne muualla pöljät.
- Anonyymi
Piipität miten tuntemattomat hoitaa asioita täällä. Hanki elämä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017503
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?945338- 834987
- 1364364
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113120- 522749
- 462742
- 572332
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818112299Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211900