Ei me voida palstailla loputtomiin.
Ei tämä voi jatkua näin
15
315
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä estää? Minä ainakin palstailen kaikki vuodet jotka sinkkuna vietän. Ei ole aikomustakaan mennä tinderiin.Mielummin palstan paapat ja tätit.
- Anonyymi
En ole aloituksen kirjoittaja, mutta mitä siellä tinderissä edes tekee, jos ei kiinnosta tutustua kehenkään uuteen? Mutta en minä silti täälläkään halua roikkua. Olen ajatellut lähteä somesta kokonaan. Vähän aikaa vielä kirjoittelen, kun paikkaan sydäntäni.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä, tämä palsta kutistaa elämän. Mutta voin niin huonosti, enkä voi puhua kenellekään omasta särkyneestä sydämestäni. Siksi käyn täällä. Itken päivät pitkät, koska en pääse hänestä irti. On olemassa sairauden tunto, mutta silti en tiedä miten lähtisin toipumaan. Voimaton olo.
- Anonyymi
Sinun täytyy hakea ulkopuolista apua, jotka voisivat sinua auttaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun täytyy hakea ulkopuolista apua, jotka voisivat sinua auttaa!
Siis mistä sitä voi hakea? Ei ole varaa maksaa mistään terapiasta, mikä ei edes traumoihin auta. Hyvää varmaan tarkoitat, mutta olen käynyt myös terapiassa. Tuntuu, ettei kaikesta pysty toipumaan. Halua kyllä on ja sairauden tuntokin olemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mistä sitä voi hakea? Ei ole varaa maksaa mistään terapiasta, mikä ei edes traumoihin auta. Hyvää varmaan tarkoitat, mutta olen käynyt myös terapiassa. Tuntuu, ettei kaikesta pysty toipumaan. Halua kyllä on ja sairauden tuntokin olemassa.
Perustoieentulotuesta saa hakea apua terapiamaksuihin. Tietysti jos on työssä käyvä sitten omavastuut pitää maksaa itse…
- Anonyymi
En olisi eilen illalla tullut palstalle, jos en olisi joutunut näkemään ns. esitystä ulkona lenkkeillessäni! Haluan että se loppuu kokonaan. Sitä yhtä ja samaa ollut aivan liian kauan! Täysin turhaa jankutusta päivästä toiseen!
- Anonyymi
En se minä, mutta kuntuo toinen 😅
- Anonyymi
Mitä ehdotat?
- Anonyymi
Tapaaminen IRL ❤️
- Anonyymi
Olisin lopettanut jos sulla olisi ollut rohkeutta jutella toukokuussa jotain, ihan vähänkin. Ja osittain lopetinkin. En tiedä mitä ajatella.
- Anonyymi
No ei. Oon ihan hajalla taas. Naiselta miehelle.
- Anonyymi
Ensimmäinen askel on lopettaa kuvittelu siitä, että kirjoittelet kaivatun kanssa täällä...
- Anonyymi
Mä en kuvittele, mutta toivon, että hän lukee mun löpinöitä.
- Anonyymi
Recreational use only.📄📃🖊👀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077793
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1136064- 835197
- 1394556
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113230- 623024
- 582948
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102454- 612437
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562066