https://youtu.be/CuUovS6FPKU?si=ftxPaYG-K9Y-Qoq7
Vapaa kasvatus oli uusi tyylisuunta 60-luvun lopulla ja 70- luvun alussa syntyneille lapsille ja se näkyy ja kuuluu tämän päivän 50-60 vuotiaissa diu diu diddun diu ukoissa.
Lapsille ja nuorille lopetettiin sanomasta ei.
Tänään tyyli on muuttunut, koska nyt nähdään mitä vapaasti kasvaneista diu diu diddun diuista kuoriutui.
Vapaan kasvatuksen tuotos
8
167
Vastaukset
- Anonyymi
Elämä samaa hurlumheitä, sämösämöä ja jouluaatto iltaa kuukaudesta toiseen.
Arjella ja juhlalla ei mitään eroa. - Anonyymi
Katsojia kalastellaan, älkää klikatko.
- Anonyymi
Oletko tutkinut että milloin maaseudun miehiä alkoi vaivaamaan vitsaus toisten kyttääämiseen ja pahaa seläntakanampuhumiseen?
Ennen aikaan tätä harrastivat naiset, mutta sittemmin miehetkin. Onko heillä nykyään liikaa aikaa? Teksivät jotain hyödyllistä.- Anonyymi
Olen tutkinut. Kyllä se alkoi jo 1800 luvulla, kun Venäjän keisari ja Suomen suurruhtinas Nikolai ensimmäinen antoi määräyksen isojen talojen rakentamisesta vailla mitään tolkkua metsissä harhailleille onnettomille kurjille.
- Anonyymi
"Oletko tutkinut että milloin maaseudun miehiä alkoi vaivaamaan vitsaus toisten kyttääämiseen ja pahaa seläntakanampuhumiseen?
Ennen aikaan tätä harrastivat naiset, mutta sittemmin miehetkin......"
Hulluuden historia on kyllä mielenkiintoinen aihe siinäkin valossa,
että mitkä olivat milloinkin hulluuden kriteerit joilla kyliltä asukkaita hulluiksi valittiin. - Anonyymi
Pohjois-Savossa naapurit on paskakyläläisiä jotka myrkyttää lehmät ja särkee kateuksissaan raktorit. Naapureille lauletaan haistavittu-lauluja. Ja väännellään nuamaa perspaljaana.
- Anonyymi
On siinä ihan totuutta.
- Anonyymi
Ihan silmät aukes kun luin tuon jutun Tuusniemen lukiosta. Siellähän on muitakin ihmisiä ja elämää, lapsiperheitä koska on koulut. Nuo Tube äijät antaa kyllä kummallisen kuvan koko paikkakunnasta.
Ei sanaakaan kunnan asioista, palveluista, elinkeinorakenteesta. . Luulin että siellä ei ole kun minä minä minä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077803
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1166115- 835207
- 1414573
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113240- 623044
- 582958
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102464- 612447
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562076