Vanhalle miehelle ihana hetki, Seinäjoen alueella

Anonyymi-ap

Oisko 18-25 sirpakkaa naista? Vähän miellyttää vanhempaa miestä, katsoa ja ehkä koskee.. tykkään jos löytyy?

9

398

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koskisitko myös kielelläsi?

• Kyllä, siitä tykkään, hitaasti ja huolellisesti kielellä

• Anonyymi
        Harva06 kirjoitti:

Kyllä, siitä tykkään, hitaasti ja huolellisesti kielellä

Nuoletko myös pöllön silmän?🤔

• Anonyymi
        Harva06 kirjoitti:

Kyllä, siitä tykkään, hitaasti ja huolellisesti kielellä

Miksi vammainen paska et ikinä osaa sanoa missä ja mikä on klitoris?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No pikkupoikien ei vielä tarvii sitä tietääkkään
        Ime vaan peukaloa vielä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Klitoris löytyy paskaisesta perseestäsi.😂😂

• Anonyymi kirjoitti:

Nuoletko myös pöllön silmän?🤔

Kyllä kiitos kaikki

• Anonyymi

Ei niitä nuoria löydy kyllä mistään päin Suomea!

• Anonyymi

No minä olen pääkaupunkiseudulta kotoisin mutta olisi kiva joskus käydä vanhemman eläkeläismiehen luona ja pukea hame ylleen. Mies voisi halutessaan nostaa hamettani vähän ylös tai minä voisin nostaa sitä. Näyttäisin mitä mun hameen alla on ja ihan varmasti mies saisi ihanan hetken. Jos haluaisi voisi vähän kosketella sieltä ja kun oikein villiksi kävisi niin vetäisi mun pikkuhousut alas ja ottaisi kokonaan pois. Minä vaan siinä vähän nostaisin jalkojani ylös ja mies heittäisi mun pikkuhousut oikein kaaressa pitkin permantoa. Kun vielä kourisi kunnolla mun pimppiä ihan niin pitkään kun haluaa, se olisi nautinto mullekin. Vaikka olen vielä 21v nuori nainen niin silti minua kiinnostaa vanhemmat miehet myös. Olen niistä kovasti haaveillut ihan muuten vaan. Olen, tunnen itseni yksinäiseksi. Ehkä kaipaan erilaista seuraa ja eri ikäistä , myös vanhempaa. On vaan vähän outoa kun en ole ollut kenenkään kanssa sillä lailla vaikka haluaisinkin. Jospa joskus saisin kokeilla. Minua kiinnostaisi kovasti haistella miehen hikisiä kalsareita ja mennä siihen miehiseen hajumaailmaan. Tai ne hikiset tennissukat, jotka on miehellä muhineet lenkkitossuissa pitkään ,ne aromit ( ah ihanaa). Ja sitten voisin sukat ja kalsarit pestä. Haluaisin olla vähän aikaa miehen " hikisukka-kalsarityttö" ja haista miehen jalkahieltä niin että tuntuu. Edes yksi päivä, ei kyllä muuten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      161
      5237
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      85
      2763
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      87
      1752
    4. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      9
      1216
    5. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      49
      995
    6. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      912
    7. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      122
      893
    8. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      21
      893
    9. Mitä tarkoitat

”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”
      Ikävä
      23
      888
    10. Yhteen hiileen velanottoveljet V P K

Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N
      Pyhäjärvi
      75
      873
    Aihe