Vanhalle miehelle ihana hetki, Seinäjoen alueella

Anonyymi-ap

Oisko 18-25 sirpakkaa naista? Vähän miellyttää vanhempaa miestä, katsoa ja ehkä koskee.. tykkään jos löytyy?

9

381

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koskisitko myös kielelläsi?

• Kyllä, siitä tykkään, hitaasti ja huolellisesti kielellä

• Anonyymi
        Harva06 kirjoitti:

Kyllä, siitä tykkään, hitaasti ja huolellisesti kielellä

Nuoletko myös pöllön silmän?🤔

• Anonyymi
        Harva06 kirjoitti:

Kyllä, siitä tykkään, hitaasti ja huolellisesti kielellä

Miksi vammainen paska et ikinä osaa sanoa missä ja mikä on klitoris?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No pikkupoikien ei vielä tarvii sitä tietääkkään
        Ime vaan peukaloa vielä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Klitoris löytyy paskaisesta perseestäsi.😂😂

• Anonyymi kirjoitti:

Nuoletko myös pöllön silmän?🤔

Kyllä kiitos kaikki

• Anonyymi

Ei niitä nuoria löydy kyllä mistään päin Suomea!

• Anonyymi

No minä olen pääkaupunkiseudulta kotoisin mutta olisi kiva joskus käydä vanhemman eläkeläismiehen luona ja pukea hame ylleen. Mies voisi halutessaan nostaa hamettani vähän ylös tai minä voisin nostaa sitä. Näyttäisin mitä mun hameen alla on ja ihan varmasti mies saisi ihanan hetken. Jos haluaisi voisi vähän kosketella sieltä ja kun oikein villiksi kävisi niin vetäisi mun pikkuhousut alas ja ottaisi kokonaan pois. Minä vaan siinä vähän nostaisin jalkojani ylös ja mies heittäisi mun pikkuhousut oikein kaaressa pitkin permantoa. Kun vielä kourisi kunnolla mun pimppiä ihan niin pitkään kun haluaa, se olisi nautinto mullekin. Vaikka olen vielä 21v nuori nainen niin silti minua kiinnostaa vanhemmat miehet myös. Olen niistä kovasti haaveillut ihan muuten vaan. Olen, tunnen itseni yksinäiseksi. Ehkä kaipaan erilaista seuraa ja eri ikäistä , myös vanhempaa. On vaan vähän outoa kun en ole ollut kenenkään kanssa sillä lailla vaikka haluaisinkin. Jospa joskus saisin kokeilla. Minua kiinnostaisi kovasti haistella miehen hikisiä kalsareita ja mennä siihen miehiseen hajumaailmaan. Tai ne hikiset tennissukat, jotka on miehellä muhineet lenkkitossuissa pitkään ,ne aromit ( ah ihanaa). Ja sitten voisin sukat ja kalsarit pestä. Haluaisin olla vähän aikaa miehen " hikisukka-kalsarityttö" ja haista miehen jalkahieltä niin että tuntuu. Edes yksi päivä, ei kyllä muuten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      85
      7951
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      81
      7857
    3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      167
      6120
    4. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      10
      5290
    5. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      58
      5118
    6. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      21
      4200
    7. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      3940
    8. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      37
      3729
    9. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      38
      3692
    10. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      37
      3558
    Aihe