Oisko 18-25 sirpakkaa naista? Vähän miellyttää vanhempaa miestä, katsoa ja ehkä koskee.. tykkään jos löytyy?
Vanhalle miehelle ihana hetki, Seinäjoen alueella
9
363
Vastaukset
- Anonyymi
Koskisitko myös kielelläsi?
- Anonyymi
Harva06 kirjoitti:
Kyllä, siitä tykkään, hitaasti ja huolellisesti kielellä
Nuoletko myös pöllön silmän?🤔
- Anonyymi
Harva06 kirjoitti:
Kyllä, siitä tykkään, hitaasti ja huolellisesti kielellä
Miksi vammainen paska et ikinä osaa sanoa missä ja mikä on klitoris?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No pikkupoikien ei vielä tarvii sitä tietääkkään
Ime vaan peukaloa vielä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Klitoris löytyy paskaisesta perseestäsi.😂😂
- Anonyymi
Ei niitä nuoria löydy kyllä mistään päin Suomea!
- Anonyymi
No minä olen pääkaupunkiseudulta kotoisin mutta olisi kiva joskus käydä vanhemman eläkeläismiehen luona ja pukea hame ylleen. Mies voisi halutessaan nostaa hamettani vähän ylös tai minä voisin nostaa sitä. Näyttäisin mitä mun hameen alla on ja ihan varmasti mies saisi ihanan hetken. Jos haluaisi voisi vähän kosketella sieltä ja kun oikein villiksi kävisi niin vetäisi mun pikkuhousut alas ja ottaisi kokonaan pois. Minä vaan siinä vähän nostaisin jalkojani ylös ja mies heittäisi mun pikkuhousut oikein kaaressa pitkin permantoa. Kun vielä kourisi kunnolla mun pimppiä ihan niin pitkään kun haluaa, se olisi nautinto mullekin. Vaikka olen vielä 21v nuori nainen niin silti minua kiinnostaa vanhemmat miehet myös. Olen niistä kovasti haaveillut ihan muuten vaan. Olen, tunnen itseni yksinäiseksi. Ehkä kaipaan erilaista seuraa ja eri ikäistä , myös vanhempaa. On vaan vähän outoa kun en ole ollut kenenkään kanssa sillä lailla vaikka haluaisinkin. Jospa joskus saisin kokeilla. Minua kiinnostaisi kovasti haistella miehen hikisiä kalsareita ja mennä siihen miehiseen hajumaailmaan. Tai ne hikiset tennissukat, jotka on miehellä muhineet lenkkitossuissa pitkään ,ne aromit ( ah ihanaa). Ja sitten voisin sukat ja kalsarit pestä. Haluaisin olla vähän aikaa miehen " hikisukka-kalsarityttö" ja haista miehen jalkahieltä niin että tuntuu. Edes yksi päivä, ei kyllä muuten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1001829
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa681817- 1361665
- 971401
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo321338MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3141233- 581185
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301082Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2711031Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta
Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa446923