Seikkailee Länsi Kotkassa nastarenkailla, pysäköity vaaralliseen paikkaan häiritsemään Posti Paten töitä.
Ikkuna auki , vuodevaatteet kastuu takapenkillä.
Maria R hoida se pois pois posteljjoonin tieltä.
Hylätty punainen Rellu farmari XKG-270 tullut Lapista?
15
422
Vastaukset
- Anonyymi
Polttopullolla saa hyvät roihut.
- Anonyymi
Rollikellot täällä kilisee. Enpä viitsi sanoa mitä mieltä olen rottailustanne
- Anonyymi
Rotta on se joka kesäkuussa ajaa nastarenkailla, senkin röllikello
- Anonyymi
Onpahan Karhuvuoren sekakäyttäjänisteillä taas uutta ihmeteltävää siellä.
En kehtaisi edes kävellä Karhuvuoressa. - Anonyymi
Rellu Maria hopi hopi 112, poliisisedät on hyvin hyvin vihaisia ja saattohoitavat talviautosi eikä muuten ilmaiseksi.
- Anonyymi
Sinähän melkoinen hupiukko olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän melkoinen hupiukko olet.
Ukko on olut merkki , en minä ,olen naaras
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukko on olut merkki , en minä ,olen naaras
Kyläpyörä on hyvä ja lopettaa huutelun. Muuten voi löytyä rellun vaihdeskeba pöllönsilmästä.
- Anonyymi
Laita Maria takapenkillä ikkuna kiinni , makuuhuoneessasi kastuu huomenna.
- Anonyymi
Piikkirenkaat valmiina, talvea ja 🚓 odotellessa. 🚑🚑 🚑
- Anonyymi
Jos ajaa kesällä vain vähän niin ei ole tarpeen vaihdella renkaita.
- Anonyymi
Tieliikennelaki määrää, että talvirenkaita on käytettävä, jos sää tai keli sitä edellyttää, 1.11. - 31.3. välisenä aikana.
Pääsääntö laissa on, että ajoneuvoa ei saa pysäyttää eikä pysäköidä siten, että se vaarantaa turvallisuutta tai haittaa muuta liikennettä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tieliikennelaki määrää, että talvirenkaita on käytettävä, jos sää tai keli sitä edellyttää, 1.11. - 31.3. välisenä aikana.
Pääsääntö laissa on, että ajoneuvoa ei saa pysäyttää eikä pysäköidä siten, että se vaarantaa turvallisuutta tai haittaa muuta liikennettä.Aina saa ajaa rengasliikkeeseen. Tai muuta pakottavaa ajoa, Alko, lähikauppa yms.
- Anonyymi
Kumpi tulee ensin poliisi vai talvi takapenkin makuuhuoneeseen.
- Anonyymi
Mene kyllä nukkumaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2034276
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463808Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1373261Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.531647Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191578Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58341550Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251395Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271351Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1181178Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2161071