Seikkailee Länsi Kotkassa nastarenkailla, pysäköity vaaralliseen paikkaan häiritsemään Posti Paten töitä.
Ikkuna auki , vuodevaatteet kastuu takapenkillä.
Maria R hoida se pois pois posteljjoonin tieltä.
Hylätty punainen Rellu farmari XKG-270 tullut Lapista?
15
412
Vastaukset
- Anonyymi
Polttopullolla saa hyvät roihut.
- Anonyymi
Rollikellot täällä kilisee. Enpä viitsi sanoa mitä mieltä olen rottailustanne
- Anonyymi
Rotta on se joka kesäkuussa ajaa nastarenkailla, senkin röllikello
- Anonyymi
Onpahan Karhuvuoren sekakäyttäjänisteillä taas uutta ihmeteltävää siellä.
En kehtaisi edes kävellä Karhuvuoressa. - Anonyymi
Rellu Maria hopi hopi 112, poliisisedät on hyvin hyvin vihaisia ja saattohoitavat talviautosi eikä muuten ilmaiseksi.
- Anonyymi
Sinähän melkoinen hupiukko olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän melkoinen hupiukko olet.
Ukko on olut merkki , en minä ,olen naaras
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukko on olut merkki , en minä ,olen naaras
Kyläpyörä on hyvä ja lopettaa huutelun. Muuten voi löytyä rellun vaihdeskeba pöllönsilmästä.
- Anonyymi
Laita Maria takapenkillä ikkuna kiinni , makuuhuoneessasi kastuu huomenna.
- Anonyymi
Piikkirenkaat valmiina, talvea ja 🚓 odotellessa. 🚑🚑 🚑
- Anonyymi
Jos ajaa kesällä vain vähän niin ei ole tarpeen vaihdella renkaita.
- Anonyymi
Tieliikennelaki määrää, että talvirenkaita on käytettävä, jos sää tai keli sitä edellyttää, 1.11. - 31.3. välisenä aikana.
Pääsääntö laissa on, että ajoneuvoa ei saa pysäyttää eikä pysäköidä siten, että se vaarantaa turvallisuutta tai haittaa muuta liikennettä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tieliikennelaki määrää, että talvirenkaita on käytettävä, jos sää tai keli sitä edellyttää, 1.11. - 31.3. välisenä aikana.
Pääsääntö laissa on, että ajoneuvoa ei saa pysäyttää eikä pysäköidä siten, että se vaarantaa turvallisuutta tai haittaa muuta liikennettä.Aina saa ajaa rengasliikkeeseen. Tai muuta pakottavaa ajoa, Alko, lähikauppa yms.
- Anonyymi
Kumpi tulee ensin poliisi vai talvi takapenkin makuuhuoneeseen.
- Anonyymi
Mene kyllä nukkumaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1702034
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo371445Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321144Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56882- 55836
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol250794Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20782Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S16722Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58703Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis195617