Seikkailee Länsi Kotkassa nastarenkailla, pysäköity vaaralliseen paikkaan häiritsemään Posti Paten töitä.
Ikkuna auki , vuodevaatteet kastuu takapenkillä.
Maria R hoida se pois pois posteljjoonin tieltä.
Hylätty punainen Rellu farmari XKG-270 tullut Lapista?
15
396
Vastaukset
- Anonyymi
Polttopullolla saa hyvät roihut.
- Anonyymi
Rollikellot täällä kilisee. Enpä viitsi sanoa mitä mieltä olen rottailustanne
- Anonyymi
Rotta on se joka kesäkuussa ajaa nastarenkailla, senkin röllikello
- Anonyymi
Onpahan Karhuvuoren sekakäyttäjänisteillä taas uutta ihmeteltävää siellä.
En kehtaisi edes kävellä Karhuvuoressa. - Anonyymi
Rellu Maria hopi hopi 112, poliisisedät on hyvin hyvin vihaisia ja saattohoitavat talviautosi eikä muuten ilmaiseksi.
- Anonyymi
Sinähän melkoinen hupiukko olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän melkoinen hupiukko olet.
Ukko on olut merkki , en minä ,olen naaras
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukko on olut merkki , en minä ,olen naaras
Kyläpyörä on hyvä ja lopettaa huutelun. Muuten voi löytyä rellun vaihdeskeba pöllönsilmästä.
- Anonyymi
Laita Maria takapenkillä ikkuna kiinni , makuuhuoneessasi kastuu huomenna.
- Anonyymi
Piikkirenkaat valmiina, talvea ja 🚓 odotellessa. 🚑🚑 🚑
- Anonyymi
Jos ajaa kesällä vain vähän niin ei ole tarpeen vaihdella renkaita.
- Anonyymi
Tieliikennelaki määrää, että talvirenkaita on käytettävä, jos sää tai keli sitä edellyttää, 1.11. - 31.3. välisenä aikana.
Pääsääntö laissa on, että ajoneuvoa ei saa pysäyttää eikä pysäköidä siten, että se vaarantaa turvallisuutta tai haittaa muuta liikennettä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tieliikennelaki määrää, että talvirenkaita on käytettävä, jos sää tai keli sitä edellyttää, 1.11. - 31.3. välisenä aikana.
Pääsääntö laissa on, että ajoneuvoa ei saa pysäyttää eikä pysäköidä siten, että se vaarantaa turvallisuutta tai haittaa muuta liikennettä.Aina saa ajaa rengasliikkeeseen. Tai muuta pakottavaa ajoa, Alko, lähikauppa yms.
- Anonyymi
Kumpi tulee ensin poliisi vai talvi takapenkin makuuhuoneeseen.
- Anonyymi
Mene kyllä nukkumaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956808- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909