Niin. Hyvä suunta nyt. Pitäkää toi.
Uudessa ohjeessa on erikseen mainittu, että varhaiskasvatuksen katsomuskasvatus ei voi pitää sisällään uskonnon harjoittamista, esimerkiksi ruokarukousta.
Päiväkodit saivat uuden ohjeen ryhmän yhteinen ruokarukous ei ole sallittu
Anonyymi-ap
10
263
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä että osaavat päättää järkeviä asioita.
- Anonyymi
Loistavaa. Orastavia merkkejä siitä, että tämä kansakunta on kehityskelpoinen.
- Anonyymi
Loistava päätös. Uskonnoton Lempäälä on menestyvä Lempäälä
- Anonyymi
Nyt vaan 'jännityksellä' odotamme 'imperiumin' närkästynyttä vastaiskua...
- Anonyymi
Eikö sitten olisi parempi jättää ne ruoatta, jotka eivät osallistu ruokarukoukseen?
- Anonyymi
Niinhän te natsit toimitte.
- Anonyymi
Uusin käsky ei tavoita jokaista valitettavasti.
- Anonyymi
Hyvä että ruokarukoukset kiellettiin
- Anonyymi
Niin on, hyvä että kiellettiin
- Anonyymi
Hyvä että taikausko kiellettiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946779- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551198Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢461061Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981027Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41899