Aina tätä sama vuosi

Anonyymi-ap

Junaratahäiriö pilasi lääkärihaaveet Tampereella – tästä syystä yliopisto ei anna armoa pääsykokeista myöhästyneille

Ei päässy siään kukn ei ollut henkilökorttia

Eikö sitä nyky nuoret vielläkään ymmärrä miutamia seikkoja jotka jo minä opin jo pienenä

1. Jos olet lähössä johinkin tärkeään paikkaan josta ei saa myöhästyä niin etsi halpa majotus tai kysele lähipiiriltä voisko viettää yön heillä eöi lähde jo vähintään vuorokautta ennen näin ei haittaa vaikka jotain matkalla sattus

2 Tee hyvissä ajoissa lista tarvittavista asioista kahtena kappeleena
Käytä toista lähtopakkauksessa vetäen viivan aina sen asian yli joka on jo mukana. Toisen lista laita mukaan niin voit siitä tehdä samoin kun pakkaat uudelleen

3 Lompakkokin on hyvä tarkistaa viimeistään lähtöä edeltävänä iltana että kaikki on sielläkin varmasti mukana kannattaa edellisenäpäivänä nostaa varalta myös hieman käteistä. Laita sitten avainten kanssa sen takin taskuun minkä laitata päälle

4. Laita useampi kello soimaan reilusti ennen lähtöä yksi vaikka keittiöön niin on pakko nuosta ja kolmas silloin kun on aika (niin että ei tarvitse juosta vaan jää aikaa mieluumin odotteluun) esim busille joka ei ole se viimeinen vaihtoehto millä kerkeät vaan mieluumin kahta sitä ennen samoin junalle lähdön kanssa. Odottelu ei kostaudu

5

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi kirjoitat toisen nimissä?

• Anonyymi

Kenen nimissä hän kirjoitta?

• Anonyymi

Miten junaratahäiriö ja pääsykokeet liittyy liikenteeseen. Ehkä oli parempikin, että lääkärihaaveet joutuu nyt unohtamaan. Yritä jotain muuta ammattia.

• Anonyymi

Nykyään ei enään osata varautua yllätyksiin.
      -80 luvulla astuin armeijan palvelukseen ja tupakaverini autosta katkesi hihna tulomatkalla ja hänhän myöhästyi ehdottomasta takarajasta 24:00 joten hän vietti ensimmäisen yönsä putkassa.
      Kun on annettu tietty aika, niin jos pelataan varman päälle niin otetaan huomioon tekniset ongelmat ja varaudutaan niihin, eli esitetään itselle kysymykset mitä jos.
      Aloittajan kohdalla jäi nämä kysyykset tekemättä tai sitten hän otti riskin ja riski realisoitui ja nyt syyttää muita.

Aloittajalle tiedoksi, mikään ei toismi takuuvarmasti, et edes sinä itse joten turha vaatia sitä kaikilta muilta.
      Aivan 100 varmasti nukut pommiin, sairastut, loukkaannut yms. joten et itsekkään ole lähellekkään 100 varma.

Toivottavasti otit opiksi ja jatkossa jos pitää 100 varmasti olla jossakin tiettyyn aikaan niin pelaat pois ne epävarmuustekijät lähtemällä riittävän aikaisin liikkeelle.

• Anonyymi

"Kun on annettu tietty aika, niin jos pelataan varman päälle niin otetaan huomioon tekniset ongelmat ja varaudutaan niihin,"
        Aika vekkuli vaatimus tuo varautumiseen viittaaminen.
        Varaudutko itse autolla liikkuessasi siihen , että moottori tai vaihdelaatikko voi ja saattaa, ilman ennakkovaroitusta vikaantua niin, ettei matkan jatkaminen enää onnistu.
        Pitääkö siis olla mukana peräkärry jossa varamoottori, vaihdelaatikko ja sopiva määrä muuta varaosa rompetta?
        Niin, ja tietysti, että pitääkö tosiaan varautumisen nimissä lähteä, vaikkapa parinsadan kilometrin matkalle jopa viikko tai paria ennen , kuin mitä perillä pitää olla?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4461
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2428
    3. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2375
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      51
      2138
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1687
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1501
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1476
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1274
    9. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82
      1231
    10. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      40
      1124
    Aihe