Minä en todellakaan.
Vastaukset 31
- Anonyymi
Entäs cannabis.
- Anonyymi
Joo, kyllä se on parasta pysyä kaukana Valkeakosken raadoista
- Anonyymi
Miksipä ei jos se liikennöitsijä ei olisi itse ruorissa.
- Anonyymi
Miten bussi voi olla rapajuoppo?
- Anonyymi
Jos siinä ei ole roiskeläppiä`?
- Anonyymi
Se varmaan kuluttaa polttoainetta paljon normaalia enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos siinä ei ole roiskeläppiä`?
Paunun bussien päällä oli aina kevään ja syksyn kurakeleillä niin paksu kerros rapaa että sivuikkunoista ei nähnyt ulos. Tuulilasistakin vain siitä kohtaa, mistä lasinpyyhkijät kulkivat. Autot olivat myös hyvin janoisia eli juoppoja öljyn ja naftan suhteen. Eli Paunun bussit olivat rapajuoppoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paunun bussien päällä oli aina kevään ja syksyn kurakeleillä niin paksu kerros rapaa että sivuikkunoista ei nähnyt ulos. Tuulilasistakin vain siitä kohtaa, mistä lasinpyyhkijät kulkivat. Autot olivat myös hyvin janoisia eli juoppoja öljyn ja naftan suhteen. Eli Paunun bussit olivat rapajuoppoja.
Kyllä on selvitysmies kauhuissaan kun koko ajan ilmaantuu uutta selvitettävää. Näistähän voi tuon ajan matkustajat vaatia jopa hyvityksiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ollut hirvittävää suhmurointia! Että kurakelillä rapa lentänyt auton kylkiin, täytyy olla sukuoikeuksien ja LAL:in syytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Paunun edesmennyt johtajakin ryyppäsi ajokorttinsa, mutta sitä en tiedä oliko hän rapajuoppo.
- Anonyymi
Jäppisen Jormalla 80-luvulla oli karkkiviikkoja säännöllisesti.
- Anonyymi
Minä nousisin jos kuskina olisi isotissinen kaunotar
- Anonyymi
Takavuosikymmeninä tuossa naapurissa asui umpijuoppo taksikuski. Meni itse aina "nelivedolla" autoon kun lähti ajokeikalle. Hyvin kuitenkin ajoi, vaikka harvassa olivat ns. "selvät keikat".
- Anonyymi
No samahan se paroonilla oli. Selvinpäin ei osannut ajaa ollenkaan ja muutenkin oli äkäinen kuin ampiainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No samahan se paroonilla oli. Selvinpäin ei osannut ajaa ollenkaan ja muutenkin oli äkäinen kuin ampiainen.
En minäkään enään selvän kyytiin nouse. Siinä on paljon riskitekijöitä, kuski voi ajaa vaikka seinään.
Itsekin ajelen kännissä, ettei ote ja tarkkaavaisuus herkeä. - Anonyymi
Muista 60-luvulta taksikuskin, joka tanssikeikalta tullessamme kysyi, olisiko antaa muutama sisu-pastilli, ettei Maija haista, kun horjun kotiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista 60-luvulta taksikuskin, joka tanssikeikalta tullessamme kysyi, olisiko antaa muutama sisu-pastilli, ettei Maija haista, kun horjun kotiin.
EXPRESSBUSIN nettisivut ovat VIIMEIN suljettu! KIITOS!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EXPRESSBUSIN nettisivut ovat VIIMEIN suljettu! KIITOS!
Mitäs sitten tästä eteenpäin kyttäät, vai hankitko elämän?
- Anonyymi
Koirannaama Kähärähän puhalsi itsensä Nobinalta pihalle takavuosina.
Oli niin esimerkillistä ja työnantajamyönteistä toimintaa siihen asti pomoille pullaa kantaen jne kolleegoita haukkuen.
Mutta haukkasi vika luusta viimeinkin. Oli hyvä että ei ehtinyt ottaa ketään kyytiin kun blosasi.
Stindebindessä aiheesta lisää perjantaina. Viimeksi ei kukaan taaskaan tissiposkista rohjennut paikalle.
Helbheikki- Anonyymi
Me käymme Pikkulinnussa.
- Anonyymi
Onko muita lähes 15 vuoden takaisia asioita mitä haluat muistella?
- Anonyymi
Miksi en menisi, kun kuljettajat todennäköisesti eivät ole humalassa.
- Anonyymi
Jaa vaikka samaan aikaan johtaja virittelisi pontikkapannuaan tulille 3 promillen seipäässä??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa vaikka samaan aikaan johtaja virittelisi pontikkapannuaan tulille 3 promillen seipäässä??
Eipä ole koskaan tullut kuljettajalta kysyttyä, onko omistaja selvin päin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole koskaan tullut kuljettajalta kysyttyä, onko omistaja selvin päin.
Minä kysyn bussinkuljettajalta aina onko hän selvinpäin ajossa.
Jos hän myöntää asian, poistun bussista välittömästi.
Elämässä ei kannata ottaa turhia riskejä
- Anonyymi
Pikkulintuun emme pääse sattuneesta syystä kun paukkui porttista nopeiden käsieni ansiosta.
Mutta Stindebindessä ei olla niin tarkkoja vaikka tiukan tullen vetäisee jonkun nenän poskelle.
Tänäänkin tervetuloa klo 18 alk.
Paikalle tulee myös Paksu Harry ja Kenttä Masa ja monet muut.
Parta-Jugi - Anonyymi
Jos kuski ei ole kännissä, niin onko tuossa jokin ongelma. Itse liikennöitsijä voi olla mitä pätevin johtamaan yritystään, vaikka märkä maistuu.
- Anonyymi
Kyse onkin nimenomaan kuljettamisesta.
Omistaa voi mitä tahansa vaikka kuinka juovuksissa, mutta ajoneuvojen kuljettaminenei sallittua vaikka omistaisi puoli maailmaa. - Anonyymi
Kuljin päivittäin Paunulaisella, eikä minua mitenkään häirinnyt johtajan alkoholismi, koska olen itsekin juoppo.
- Anonyymi
Olin töissä Vaiveroisella eikä minuakaan mitenkään häirinnyt johtajan rattijuoppoudet koska ajoin itsekin bussia aina kännissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?251935- 128875
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.126665- 54598
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv90575- 65541
Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan88540- 42525
Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko64520Jokin ei täsmää
Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi299512- 12497
Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v9483Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas26474Toivotko vielä viestiä
Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.36472Kuka kaipaa T m?
Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota32451Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä51425- 58422
- 41416
S-ryhmän vastuullisuuden kaksoisstandardi
Vastuullisuuspuhe on helppoa. Vaikeampaa on selittää, miksi S-ryhmän omien merkkien tuotteita ja raaka-aineita hankitaan9407Jätä jo se puolisosi, mun kanssa kilpa-asetelma on tuhoisa.
Eikä hän tule sitä voittamaan. Myöskään missään vanhassa ei kannata roikkua, koska ei uskalla kohdata muutosta, hyvät as27406