Alakaa tulla kiire.
Eikö VorrestVinnillä oo perillisiä?
28
519
Vastaukset
- Anonyymi
Sullekko?
- Anonyymi
Eihän sillä ole mitään perittävääkään. Kirjanpainaja syö metsät, ruoste raiskaa raktorit ja vouti vie loput
- Anonyymi
On sillä kuuven tonnin hanpaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Spurguilla ei hampaitakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jaja....Tainalla on jälkikasvua, siinäpäs sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Spurguilla ei hampaitakaan.
Samanlaisiako kuin kosulan spurgulla.
- Anonyymi
Ei ole perillisiä ja ei taija olla tulossakaan,kun ei etes mehtään taimia arvellu istuttavansa.
- Anonyymi
Ei sinne istuta muutkaan kun EU helvetti kieltää senkin.
- Anonyymi
Männöö aika mopolla rällyyseen..
- Anonyymi
Ihan hyvä omainen on viranomaonen. Se perio jos ei muille kelpaa.
- Anonyymi
"jaja....Tainalla on jälkikasvua, siinäpäs sitä."
Mutta sanoi videollaan ettei istuta enää metsää vaan antaa koivujen syytää siemenet aukoille kun jo liian vanha, ei itse jaksa istuttaa, eikä metsä edes kasva kuin heinää ja risukkoa hänen elinaikanaan.- Anonyymi
Ottaisi Tainan ja jälkikasvun mukaan istutustöihin.
- Anonyymi
Siementä vakoon
- Anonyymi
"Siementä vakoon"
Kyllä, taimia maahan ja mättään päällä siementä vakoon, niin sitä perillisiä alulle pantiin.
Mutta eihän pärinäpojista ole kuin päristelemään.
- Anonyymi
On, solikka, tuavetti ja setori.
- Anonyymi
Metsämani vois valistoo että runkkaamala ei tule perikällisiä.
- Anonyymi
Eikö metsäman kertonut videollaan panneensa jo robottiruohonleikkuriakin?
- Anonyymi
Eikö se ole hyvä jää sitten sun äpärille.
- Anonyymi
On sillä poikapuolia. Koneladyn lapset. Heille jää tilan pito, kun forest vinnistä aika jättää.
- Anonyymi
"On sillä poikapuolia. Koneladyn lapset. Heille jää tilan pito, kun forest vinnistä aika jättää".
Ei susipari toisiaan peri. - Anonyymi
Jo vuosia sitten koneman ilmoitti videollaan kihlautuneensa leidinsä kanssa.
Kihlautuminen on lupaus avioliitosta, avoparina ollaan ilman sormuksia
Juhannushäitä ei tullut, miksi ei tullut? - Anonyymi
Jos nainen menee miehen kanssa kihloihin niin 100% varmuudella nainen odottaa, että menee pian myös vihille kihlaamansa miehen kanssa, tai on raskaana.
- Anonyymi
Joko masu kasvaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko masu kasvaa?
Joo kyllä kasvaa kun vauvaa odotan
- Anonyymi
Kosulanpelleduo hyppeli uudella videolla tramoiliinilla....mitähän tuohon vois tuumailla,ei kovinkummoista kehitystä tupetuotannossa ole vorestilla päässy kehkeytymään.
- Anonyymi
Mitä se lapsilla tekee,naatiskelee leidistä vaan.
- Anonyymi
Ei niitä lapsii tule jos seemenet lentää risukkoon
- Anonyymi
Jos ees lentää.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422633Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601967- 401687
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321546Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327927Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772