Polttivat nyt sitten vanhahkon lastensairaalan jokohan hallitus ottais tän ongelman vakavasti?
Saaatanan palvojat
11
1258
Vastaukset
- Anonyymi
Vai hallitus? Kaskun ei rovasti!
- Anonyymi
saatanan saatananpalavojat !
- Anonyymi
Jos hän tarkoitti kaupuginhallitusta jotta puratuttas nuot rotiskot vaikka halvin homma kait se tuo poltto on kun kuskata kaatopaikalle .
- Anonyymi
Museo viraston idiootit määrää vielä suojelu kohteiksi tämmösiä rötisköjä.
- Anonyymi
Eikös sen viraston pitäisi kunnostaa ja suojata suojelukohteet.
- Anonyymi
Aika mätä kait tuommoinen . Ei se kyllä komea ollut kuvienmukaan koskaan ei ole tullut edes ajatelleeksi mikä rötiskö
- Anonyymi
Sut vois ohjata mielisairaalaan.
- Anonyymi
Onneksi mielipiteestä ei sinne joudu sehän ois villiäpeliä arvioija kun vaihtuisi mielipiteineen niin aina osa päästettäs vapaaksi ja toiset sisään.
- Anonyymi
Onko joku nähnyt kirkon pihalla vaalean ruskeaa Rane korua jossa on kaksi simpukkaa ja helmi jossa on kukka
- Anonyymi
Jos näätte kirkon pihalla tai hautausmaalla ruskean korun jossa on simpukoita korulla ei ole rahallista arvoa mutta tytölle tärkeä jos satut löytämään voi laittaa viestiä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2733472Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1261839Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2861577- 751457
- 771416
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001140Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531136- 631011
- 22987
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois61940